ПРЕЗЕНТАЦІЯ "САМОПІЗНАННЯ ТА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ. ФОРМУВАННЯ САМООЦІНКИ"

Про матеріал

У презентації відображено зміст параграфу 11 підручника О. Тагліна "Основи здоров'я. 9 клас" (С. 61-64) у формі ментальних карт. Слайди мають інтерактивне наповнення і можуть бути використанні педагогом для формування в учнів міркувань щодо рівня своєї здатності аналізувати процеси самопізнання та самооцінки. Висновки, які можуть бути висловлені учнями, дають розуміння змінності самооцінки. Вона може бути різною щодо різних видів діяльності, вона може змінюватися під впливом навколишніх або зміною власних принципів, вона дає змогу зрозуміти слабкі та сильні сторони як вмінь, так і психологічних особливостей світосприймання. Презентацію можна використовувати і у 6, 7, 8 класах, попередньо адаптувавши відповідно до підручника та завдань уроку.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

САМОПІЗНАННЯ І ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ. ФОРМУВАННЯ САМООЦІНКИ Підручник О. Тагліна, 9 клас. (параграф 11 (С. 61 – 64)

Номер слайду 2

ЕТАПИ САМОПІЗНАННЯ

Номер слайду 3

ПРИЧИНИ (РЕЗУЛЬТАТИ) АНАЛІЗУ САМОПІЗНАННЯ НА ОСНОВІ ОСОБИСТОГО ДОСВІДУ ВИБЕРІТЬ ОДНУ АБО ДЕКІЛЬКА ПРИЧИН НЕВДАЛИХ СПРОБ

Номер слайду 4

ПРАКТИЧНА ВПРАВА ПРОЧИТАЙТЕ ПОЧАТОК РЕЧЕНЬ І ВИБЕРІТЬ АБО ВПИШІТЬ СВІЙ ВАРІАНТ № з/п ПОЗИЦІЯ ПРОДОВЖІТЬ РЕЧЕННЯ (ВАРІАНТИ) 1. ЯКЩО У МЕНЕ ЩОСЬ НЕ ВИХОДИТЬ, … А) Я БІЛЬШЕ ЙОГО НЕ РОБЛЮ; Б) Я СПРОБУЮ ЗРОБИТИ ЙОГО ЩЕ РАЗ; В) Я ПОПРОШУ ДОПОМОГИ В ІНШИХ (ДРУЗІВ, БАТЬКІВ); Г) СВІЙ ВАРІАНТ__________________ 2. ЯКЩО У МЕНЕ ЩОСЬ НЕ ВИХОДИТЬ, … А) Я СПОКІЙНИЙ ТА ВПЕВНЕНИЙ; Б) Я ПОЧИНАЮ ХВИЛЮВАТИСЯ (НЕРВУВАТИСЯ); В) СВІЙ ВАРІАНТ __________________ 3. ЯКЩО У МЕНЕ ЩОСЬ НЕ ВИХОДИТЬ, … А) Я ПОЧИНАЮ ВИКОНУВАТИ ІНШУ ДІЮ; Б) Я НАМАГАЮСЯ ЗАСПОКОЇТИСЯ У РІЗНИЙ СПОСІБ; В) Я ПЛАЧУ; Г) Я НІЧОГО НЕ ХОЧУ РОБИТИ (ВПАДАЮ У РОЗПАЧ, ДЕПРЕСІЮ). Д) СВІЙ ВАРІАНТ________________________

Номер слайду 5

ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ САМООЦІНКИ

Номер слайду 6

АЛГОРИТМ ФОРМУВАННЯ САМООЦІНКИ (ПОЗИТИВНИЙ ЧИННИК) ТАК

Номер слайду 7

АЛГОРИТМ ФОРМУВАННЯ САМООЦІНКИ (НЕГАТИВНИЙ ЧИННИК) ТАК

Номер слайду 8

ПРИКЛАДИ ПОЗИЦІЇ ЧИННИКІВ ПІД ЧАС ФОРМУВАННЯ САМООЦІНКИ РІВЕНЬ ДОМАГАНЬ ДУМКИ ІНШИХ ПРО ТЕБЕ РЕАКЦІЯ НА ДУМКИ ІНШИХ Я ПРИГОТУЮ СТРАВУ ЯКНАЙКРАЩЕ ВІН\ВОНА ПРЕКРАСНИЙ КУХАР. ХАЙ ЩЕ РАЗ ПРИГОТУЄ Я БУДУ ВЧИТИСЯ ГОТУВАТИ ІНШІ СТРАВИ. Я ЗАДОВОЛЕННИЙ Я ЯКІСНО ВИКОНАЮ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ ВІН\ВОНА УСПІШНИЙ У НАВЧАННІ. Я ЗВЕРНУСЯ ДО НЬОГО ЗА ДОПОМОГОЮ. Я БУДУ ВИКОНУВАТИ ЗАВДАННЯ ІНШОГО ТИПУ. Я ЗАДОВОЛЕНИЙ МЕНІ ВДАЄТЬСЯ Я ПРОБІЖУ 100 М ЯКНАЙШВИДШЕ ВІН/ВОНА ТАЛАНОВИТИЙ СПОРТСМЕН. Я ЗАПРОПОНУЮ ВЗЯТИ УЧАСТЬ В ІНШИХ СПОРТИВНИХ ЗМАГАННЯХ Я СПРОБУЮ БІГТИ ІНШІ ДИСТАНЦІЇ АБО БУДУ УДОСКОНАЛЮВАТИСЬ НА ЦІЙ Я НЕ БУДУ ВИКОНУВАТИ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ ВІН/ВОНА НЕ МОЖЕ (НЕ ХОЧЕ, НЕ ВМІЄ, НЕ РОЗУМІЄ, ЛІНУЄТЬСЯ). НА НЬОГО/НЕЇ НЕ МОЖНА ПОКЛАСТИСЯ. ОТРИМАЄ НИЗЬКИЙ БАЛ Я СПРОБУЮ ЩЕ РАЗ. НАВІЩО ПРОБУВАТИ – Я СПИШУ. НАВІЩО ПРОБУВАТИ – МЕНІ ЦЕ НЕ ПОТРІБНО. Я НЕ ХОЧУ ДОПОМАГАТИ БАТЬКОВІ ВІН/ВОНА ЛІНИВА, НЕ ХОЧЕ. ЗАЛИШУ ЙОГО В СПОКОЮ БУДУ ШУКАТИ ІНШИХ СПОСОБІВ Я СПРОБУЮ ЩЕ РАЗ. МЕНІ ЦЕ ПРИДАСТЬСЯ У ЖИТТІ. ЯК ДОБРЕ, ЩО МЕНЕ НЕ ЗАСТАВЛЯЮТЬ ЦЕ РОБИТИ. Я НЕ БУДУ ГРАТИ У ФУТБОЛ ВІН/ВОНА БОЇТЬСЯ, НЕ ЛЮБИТЬ, НЕ ВМІЄ. НЕ БУДУ БІЛЬШЕ ПРОПОНУВАТИ Я СПРОБУЮ.АДЖЕ ФУТБОЛ – КРУТО. Я БУДУ ШУКАТИ ІНШИЙ ВИД СПОРТУ. МЕНІ ЦЕ НЕ ПОТРІБНО, НЕ ВДАЄТЬСЯ.

Номер слайду 9

ОЗНАЙОМИВШИСЬ ЗІ ЗМІСТОМ ПОПЕРЕДНЬОГО СЛАЙДУ, СПРОБУЙ ДАТИ ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ. ВИБЕРІТЬ ДІЮ, ЯКУ ВИ НАЙКРАЩЕ ЗРОБИЛИ АБО ЯКА ВАМ НЕ ВДАЛАСЯ. ЗАПИШІТЬ ЇЇ. 2. ПРИГАДАЙТЕ, ЯК ПОСТАВИЛИСЯ ДО ЦЬОГО НАВКОЛИШНІ. ЗАПИШІТЬ. 3. ЯКІ ВИСНОВКИ ВИ ЗРОБИЛИ НА ОСНОВІ РЕЗУЛЬТАТУ ДІЇ ТА ОЦІНКИ ІНШИХ. ЗАПИШІТЬ. 4. ЯКІ НАСТУПНІ ДІЇ ЩОДО ЦЬОГО ВИ ПЛАНУЄТЕ (АБО ВИ ВЖЕ ЗРОБИЛИ). ЗАПИШІТЬ. 5. ОЦІНІТЬ ВЛАСНУ САМООЦІНКУ. ЗАПИШІТЬ.

Номер слайду 10

Завдання. Прочитай визначення самоідентифікації. Впиши у прямокутники з ким ти себе ототожнєш. Чому?

ppt
Додано
28 листопада 2018
Переглядів
12893
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку