Подана презентація завдань самостійної роботи дасть можливість вчителю визначити рівень засвоєних знань з теми "Числівник. Займенник". Текст самостійної роботи розроблено для виконання 2 варіантами.
1. Закінчи реченняІ в. Займенник ІІ в. Числівник. А) означає назву предмета;Б) означає кількість предметів чи їх порядок при лічбі;В) указує на предмети, їх ознаки, кількість, але не називає їх;Г) виражає ознаку предмета.
Номер слайду 3
2. На які питання відповідають І в. числівники ІІ в. займенники. А) хто?, що?, який?чий?, котрий?, скільки?;Б) скільки?, котрий?, котра?, котре?, котрі?;В) хто?, що?;Г) який?, яка?, яке?, які? .
Номер слайду 4
3. Випиши рядок слівІ в. із числівниками ІІ в. із займенниками А) йому, тебе, ми; Б) семеро, вісім, сорок, сто, десятий; В) над, понад, від; Г) веселий, сумний, прочитаний.
Номер слайду 5
4. Випиши речення, у якому вжито числівник, що відповідає на питання І в. скільки? ІІ в. котрий?А) От погода : один день блисне, сім кисне. Б) До першого грому земля не розмерзнеться.
Номер слайду 6
5. Від кількісних числівників утвори порядкові, визнач групу за будовою. Дев’ять, шістнадцять, двадцять, вісімдесят, сто сорок сім.
Номер слайду 7
6. Запиши речення, розкриваючи дужки. Числівники запиши словами.14 (слива) лежало на столі.6 (зошит) у клітинку купив Петрик.43 (кілограм) борошна використали для випічки хліба.16 (мішок) цукру продали в магазині.
Номер слайду 8
7. Запиши займенники ти, ми, він у потрібній формі. Визнач відмінок. Подарувала (кому?) … ;зустріла (у кого?) … ;одягнув (кого?) … ;співав (з ким?) … ;побачив (на кому?)
Номер слайду 9
8. Спиши текст, уставлючи потрібні за змістом займенники. Визнач їх особу й число. … йшли весняним лісом. Навколо … росло безліч підсніжників. … були білі, ніжні. Поряд з … лежав ще сніг. На стежці … зустрівся зайчик.