Презентація+сценарій позакласного заходу з математики. Інтелектуальна гра «Шляхами історії» для учнів 8-11 класів.

Про матеріал

Презентація+сценарій позакласного заходу з математики.
Інтелектуальна гра «Шляхами історії» для учнів 8-11 класів.
Мета: Розкрити привабливість історії математики .Розширити знання учнів про математику і математиків. Виховувати інтерес не тільки до вивчення математичних теорій, фактів, але й до історії виникнення і формування цих понять та теорій дати додаткові знання з математики та історії її розвитку, вчитися застосовувати набуті знання при розв'язуванні нестандартних задач. Показати зв'язок з іншими науками. Забезпечити різносторонній розвиток особистості, викликати інтерес до вивчення предмета. Виховувати почуття колективізму, взаємодопомоги, прагнення до перемоги, творчу оригінальність, винахідливість. Розвивати спритність, кмітливість, логічне мислення, уяву.

Перегляд файлу

Позакласний захід
проводиться в рамках тижня математики
серед ліцеїстів  23 взводу            
Тема :Шляхами історії” 
Мета: Розкрити привабливість історії математики .
Розширити  знання  учнів  про  математику  і  математиків.

Виховувати інтерес не тільки до вивчення математичних теорій, фактів,але й до історії виникнення і формування цих понять та теорій дати додаткові знання з математики та історії її розвитку, учні вчаться застосовувати набуті знання при розв’язуванні нестандартних задач. Показати зв'язок з іншими науками; забезпечити різносторонній розвиток особистості;  викликати
інтерес до вивчення предмета.
- Виховувати   почуття  колективізму,  взаємодопомоги, прагнення до перемоги,  творчу оригінальність, винахідливість;

-  Розвивати спритність, кмітливість, логічне мислення, уяву.

Обладнання: сценарій, презентація Microsoft Power Point.
 

http://sigils.ru/heraldic/img/chisla01.jpg “Вивчення геометрії наближає
               до безсмертних богів”
                                             Платон     

                                  








У грі беруть участь 2 команди по 7 учнів.  Кожна команда обирає капітана – «Зевса»,( дає назву, девіз, емблему за бажанням).

Початок гри

Ведучий. Початок цієї історії ховається у мороці часу! Коли і як починалася математика? Де вона використовувалася? Які досягнення і пам’ятки минулого зроблено завдяки ній? Хто зробив її наукою, назва якої стоїть у розкладі кожного школяра? Здається, це зробили греки!

Спробуємо  розгадати таємницю – вирушимо на Олімп! Що зустрічає нас тут? Палестра – школа для богів! Невже вони вчили математику? Чи тільки створили її? Спробуємо розібратися.

Бо ще Платон казав:
«Вивчення геометрії наближає до безсмертних богів!»
А змагатися за пальму першості в застосуванні знань з геометрії будуть дві команди, давайте з ними познайомимося.
Команди  називають своїх «Зевсів»-капітанів.

І конкурс – розминка   «Гімнастика розуму»
1відповідь – 1 бал  
питання 1
Кому належить вислів:

“ Математика- цариця наук,Арифметика –цариця математики!”

А) Піфагор

Б) Ломоносов

В) Гаусс

Г) Ньютон

Питання 2
Які числа з`явились
                першими?
А) Цілі
Б) натуральні
г) ірраціональні
Д) раціональні

Питання 3
Які числа у давні часи називали  боргом ?
А) натуральні
   Б) дробові
   Г) додатні
   Д) від`ємні
питання4

Що використовували  для позначення цифр у Київській Русі ?
А) літери
Б) ієроглифи
В) римські цифри
Г) арабські цифри

Питання 5Яка з букв не є буквою грецького алфавіту ?
А) 
Б)
В)
Г)  

Питання 6 Хто в даному списку зайвий ?
А) Піфагор
Б) С. Ковалевська
В) М. Лобачевський
Г) Д. Менделєєв

Питання7Який вчений жив у бочці ?
А) Фалес
Б) Декарт
Г) Діофант
Д) Діоген

Питання 8 Чия теорема допомагає розвязувати квадратні рівняння ?
А) Вієта
Б) Піфагора
В) Фалеса
Г) Лейбниця
питання9Яка національність Піфагора ?
А) Єгиптянин
Б) Грек
В) Вірмен
Г) Індус

Питання 10Єгинетський трикутник має сторони. ?. де застосовують цю властивість ?
А)  2, 3, 4
Б)  3, 4, 5
В)  4, 5, 6
Г)  5, 6, 7

Питання 11Які математичні
Твердження завжди закінчуються однаковими словами, назвіть ці слова.
А) правила
Б) аксиоми
В) теореми
Г) леми

Підведем підсумки 
І конкурсу!
Конкурс вільних громадян

(ВБОЛІВАЛЬНИКІВ)
питання 1 Кожен вільний громадянин знає, як провести пряму, яка перетинає дві сторони трикутника. А як провести пряму, яка перетинає всі сторони трикутника?

Питання 2 Скласти найменше натуральне число,використавши всі цифри і хоча б одну дію.

Питання 3 Знайти імена трьох вчених – математиків
Питання 4Скільки чотирикутників?

Конкурс ІІ “Пантоміма     «Покажіть аксіому,теорему. «

Підведем підсумки   ІІ конкурсу!
Конкурс   ІІІ      Олімпійські ігри
завдання 1
Отримайте 3 рівних квадрати, переклавши 3 сірники.

Завдання 2
В одній стародавній країні, поблизу одне від одного, знаходяться міста А і В. Всі жителі міста А кажуть лише правду, а жителі міста В завжди кажуть неправду. Жителі цих міст ходять один до одного в гості. Мандрівник потрапив в одне з цих міст, але не знав, в яке. Як він може, поставивши одне запитання першому зустрічному жителю, дізнатися, в якому місті він перебуває?

  Завдання 3
чи може таке бути:   В одного старого грека запитали, скільки йому років.

   Він відповів, що йому 100 років і декілька місяців, але днів народження у нього було всього 25.

Завдання 4

Одиничний квадрат поділили на 12 рівних трикутників і 4 рівних квадрати.

   Обчислити площу трикутника і площу квадрата.

Завдання 5

Знайдіть раціональний спосіб обчислення і  знайдіть значення виразу:







Завдання 6 Перед вами портрети давньогрецьких  вчених, що жили  в VI - III ст. до н.е.
Девізом кожного, хто знайшов щось нове, є  слово «Еврика!».
Так вигукнув учений, відкривши новий закон.
                      Хто це був?

Підведем підсумки  ІІІ   конкурсу!
ІV Конкурс “Зевсів”
Найвідоміший коваль – Гефест!

  (Кує Зевсу блискавки).  Йому з Олімпу прийшло замовлення.

  Зевс прислав 36 камяних брил, щоби він зробив 36 амфор. А Гефест у відповідь: “Ні, не стільки, бо з залишків 6 амфор я виплавлю нову, цілу!”

   Скільки амфор

  вийде з 36 брил?
V   конкурс

«від а до я …»
На всі питання відповіли, все побачили, а якщо щось забули – зазирніть у словничок. А напишуть його команди.

   А – аксіома

   Б - …

   В - …

 

Конкурс вільних громадян  з почуттям гумору  (ВБОЛІВАЛЬНИКІВ)
питання 1  Чи вірите ви, що Карл Фрідріх Гаус був названий «королем математиків»?

Питання 2 Два в квадраті — чотири, три в квадраті — дев'ять. А чому дорівнює кут у квадраті?
питання 3 Чи вірите ви, що Піфагор не тільки філософ, а й олімпійський чемпіон з 

 кулачного бою?

Питання 4 Чи вірите ви, що Фалес помер від хвилювання на трибуні, спостерігаючи за боєм  Піфагора на 58-й олімпіаді?

Питання 5 Теорема Піфагора має 117 різних доведень, що це означає?

Питання 6 Чи носив Піфагор штани, які в усі сторони рівні…

Підведем підсумки   І Vконкурсу     “Зевсів”   !
Підведем підсумки  V конкурсу       “від А до Я”




                                                            Вітаємо
                                                          переможців!

Перегляд файлу













    Інтелектуальна      гра

     ”Шляхами історії” 

pythagoras
                                      Виконала
                                
                                                                  вчитель математики
                                                                                      Мусієнко Наталія Володимирівна
                                                                     КЗ ЗОЛ «Захисник»ЗОР






2018рік
 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інтелектуальна гра ”Шляхами історії”

Номер слайду 2

Номер слайду 3

1відповідь – 1 бал гімнастика розуму

Номер слайду 4

“ Математика- цариця наук, Арифметика –цариця математики!” А) Піфагор Б) Ломоносов В) Гаусс Г) Ньютон Карл Гаусс

Номер слайду 5

А) Цілі Б) натуральні г) ірраціональні Д) раціональні Натуральні-числа які використовують для лічби предметів. Множина натуральних чисел позначається N

Номер слайду 6

А) натуральні Б) дробові Г) додатні Д) від`ємні Від’ємні числа важко проникали в математику. Німецікі релігійні фанатики називали їх «числами від сатани, породженням диявола». Міхаель Штихель називав їх абсурдними, бо в них усе навпаки: додавання їх зменшує суму, а віднімання збільшує результат. Джиролано Карнадо називав ці числа фіктивними. Рене Декарт вважав від'ємні корені рівнянь брехливими, а Етьєн Паскаль вважав абсурдним називати числом те, що менше нуля.

Номер слайду 7

А) літери Б) ієроглифи В) римські цифри Г) арабські цифри

Номер слайду 8

Індійські цифри з'явилися в 1611 році. До того часу вживали слов'янську нумерацію, що складалася з 27 букв кириличної абетки. Над буквами, що позначали цифри ставили позначку — титло. На початку XVIII ст. внаслідок реформи, запровадженої Петром I , індійські цифри та індійська система числення витіснили з ужитку слов'янську нумерацію, хоча в російській православній церкві (в книжках) вона використовується до сьогоднішнього дня.

Номер слайду 9

А) Б) В) Г) у λ ᵡ ᵠ

Номер слайду 10

А) Піфагор Б) С. Ковалевська В) М. Лобачевський Г) Д. Менделєєв Д. Менделєєв

Номер слайду 11

А) Фалес Б) Декарт Г) Діофант Д) Діоген По преданию, древнегреческий философ кинической школы (циники или киники) Диоген Синопский (ок. 400—325 до н. э.) жил в бочке, желая показать, что истинный философ, познавший смысл жизни, уже не нуждается в материальных благах, столь важных для обычных людей.

Номер слайду 12

А) Вієта Б) Піфагора В) Фалеса Г) Лейбниця ФРАНСУА ВІЄТ Для зведеного квадратного рівняння: (а=1 ) xІ + bx + c = 0 x1 + x2 = -b X1 x2 =c

Номер слайду 13

А) Єгиптянин Б) Грек В) Вірмен Г) Індус Піфаго́р (580 до н. е. — 500 до н. е.) — давньогрецький філософ, релігійний та політичний діяч, засновник піфагореїзму, став легендою і джерелом дискусій уже в стародавні часи. У 306 р. до н. е. йому, як найрозумнішому з греків, поставили пам'ятник у римському форумі.

Номер слайду 14

А) 2, 3, 4 Б) 3, 4, 5 В) 4, 5, 6 Г) 5, 6, 7 Єгипетський трикутник із співвідношенням сторін 3:4:5 активно застосовувався для побудови прямих кутів землемірами та архітекторами. 10

Номер слайду 15

А) правила Б) аксиоми В) теореми Г) леми

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Кожен вільний громадянин знає, як провести пряму, яка перетинає дві сторони трикутника. А як провести пряму, яка перетинає всі сторони трикутника?

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Скласти найменше натуральне число,використавши всі цифри і хоча б одну дію.

Номер слайду 21

1234567890 = 1 або 1234567890=1.

Номер слайду 22

Знайти імена трьох вчених – математиків П П А Л І Д О Т К Ф А Г Н Е В Р О Відповідь: Піфагор, Евклід, Платон.

Номер слайду 23

Відповідь:8

Номер слайду 24

Покажіть аксіому,теорему.

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Отримайте 3 рівних квадрати, переклавши 3 сірники.

Номер слайду 28

Номер слайду 29

В одній стародавній країні, поблизу одне від одного, знаходяться міста А і В. Всі жителі міста А кажуть лише правду, а жителі міста В завжди кажуть неправду. Жителі цих міст ходять один до одного в гості. Мандрівник потрапив в одне з цих міст, але не знав, в яке. Як він може, поставивши одне запитання першому зустрічному жителю, дізнатися, в якому місті він перебуває?

Номер слайду 30

Мандрівник повинен запитати: « Чи живете ви в цьому місті?» Якщо він потрапив у місто А , то відповідь буде « так». Житель скаже правду – « так», а гість неправду – «так». Якщо мандрівник потрапив у місто В, то відповідь буде «ні».

Номер слайду 31

В одного старого грека запитали, скільки йому років. Він відповів, що йому 100 років і декілька місяців, але днів народження у нього було всього 25.

Номер слайду 32

Так, він народився 29 лютого

Номер слайду 33

Піфагор - VI в. до н. д. Теорема Піфагора – один із скарбів геометрії. «Піфагорові штани»: площа квадрату, побудованого на гіпотенузі, дорівнює сумі площ квадратів , побудованих на катетах.

Номер слайду 34

Одиничний квадрат поділили на 12 рівних трикутників і 4 рівних квадрати. Обчислити площу трикутника і площу квадрата.

Номер слайду 35

Відповідь: Площа квадрата дорівнює площі трикутника і становить 1/16 кв. од.

Номер слайду 36

Знайдіть раціональний спосіб обчислення і знайдіть значення виразу:

Номер слайду 37

Номер слайду 38

АРХІМЕД Перед вами портрети давньогрецьких вчених, що жили в VI - III ст. до н.е. Девізом кожного, хто знайшов щось нове, є слово «Еврика!». Так вигукнув учений, відкривши новий закон.   Хто це був? ПІФАГОР ФАЛЕС

Номер слайду 39

Номер слайду 40

Номер слайду 41

Найвідоміший коваль – Гефест! (Кує Зевсу блискавки). Йому з Олімпу прийшло замовлення. Зевс прислав 36 кам’яних брил, щоби він зробив 36 амфор. А Гефест у відповідь: “Ні, не стільки, бо з залишків 6 амфор я виплавлю нову, цілу!” Скільки амфор вийде з 36 брил?

Номер слайду 42

На всі питання відповіли, все побачили, а якщо щось забули – зазирніть у словничок. А напишуть його команди. А – аксіома Б - … В - …

Номер слайду 43

Номер слайду 44

Чи вірите ви, що Карл Фрідріх Гаус був названий «королем математиків»? (Так. У 1885 р. на медалі з барельєфом Гауса був напис «Король математиків».)

Номер слайду 45

Два в квадраті — чотири, три в квадраті — дев'ять. А чому дорівнює кут у квадраті? (90°.)

Номер слайду 46

Чи вірите ви, що Піфагор не тільки філософ, а й олімпійський чемпіон з кулачного бою? (Так. Це сталося на 58-й олімпіаді.)

Номер слайду 47

Чи вірите ви, що Фалес помер від хвилювання на трибуні, спостерігаючи за боєм Піфагора на 58-й олімпіаді? (Так.)

Номер слайду 48

Теорема Піфагора має 117 різних доведень, що це означає? Відповідь: Вона правильна і дуже популярна

Номер слайду 49

(ні, він носив плащ філософів – трибол) Чи носив Піфагор штани, які в усі сторони рівні…

Номер слайду 50

Номер слайду 51

43 амфори, бо 36:6=6 36+6+1=43

Номер слайду 52

Номер слайду 53

Номер слайду 54

5.jpg
Перегляд файлу

Позакласний захід
проводиться в рамках тижня математики
серед ліцеїстів  23 взводу            
Тема :Шляхами історії” 
Мета: Розкрити привабливість історії математики .
Розширити  знання  учнів  про  математику  і  математиків.

Виховувати інтерес не тільки до вивчення математичних теорій, фактів,але й до історії виникнення і формування цих понять та теорій дати додаткові знання з математики та історії її розвитку, учні вчаться застосовувати набуті знання при розв’язуванні нестандартних задач. Показати зв'язок з іншими науками; забезпечити різносторонній розвиток особистості;  викликати
інтерес до вивчення предмета.
- Виховувати   почуття  колективізму,  взаємодопомоги, прагнення до перемоги,  творчу оригінальність, винахідливість;

-  Розвивати спритність, кмітливість, логічне мислення, уяву.

Обладнання: сценарій, презентація Microsoft Power Point.
 

http://sigils.ru/heraldic/img/chisla01.jpg “Вивчення геометрії наближає
               до безсмертних богів”
                                             Платон     

                                  








У грі беруть участь 2 команди по 7 учнів.  Кожна команда обирає капітана – «Зевса»,( дає назву, девіз, емблему за бажанням).

Початок гри

Ведучий. Початок цієї історії ховається у мороці часу! Коли і як починалася математика? Де вона використовувалася? Які досягнення і пам’ятки минулого зроблено завдяки ній? Хто зробив її наукою, назва якої стоїть у розкладі кожного школяра? Здається, це зробили греки!

Спробуємо  розгадати таємницю – вирушимо на Олімп! Що зустрічає нас тут? Палестра – школа для богів! Невже вони вчили математику? Чи тільки створили її? Спробуємо розібратися.

Бо ще Платон казав:
«Вивчення геометрії наближає до безсмертних богів!»
А змагатися за пальму першості в застосуванні знань з геометрії будуть дві команди, давайте з ними познайомимося.
Команди  називають своїх «Зевсів»-капітанів.

І конкурс – розминка   «Гімнастика розуму»
1відповідь – 1 бал  
питання 1
Кому належить вислів:

“ Математика- цариця наук,Арифметика –цариця математики!”

А) Піфагор

Б) Ломоносов

В) Гаусс

Г) Ньютон

Питання 2
Які числа з`явились
                першими?
А) Цілі
Б) натуральні
г) ірраціональні
Д) раціональні

Питання 3
Які числа у давні часи називали  боргом ?
А) натуральні
   Б) дробові
   Г) додатні
   Д) від`ємні
питання4

Що використовували  для позначення цифр у Київській Русі ?
А) літери
Б) ієроглифи
В) римські цифри
Г) арабські цифри

Питання 5Яка з букв не є буквою грецького алфавіту ?
А) 
Б)
В)
Г)  

Питання 6 Хто в даному списку зайвий ?
А) Піфагор
Б) С. Ковалевська
В) М. Лобачевський
Г) Д. Менделєєв

Питання7Який вчений жив у бочці ?
А) Фалес
Б) Декарт
Г) Діофант
Д) Діоген

Питання 8 Чия теорема допомагає розвязувати квадратні рівняння ?
А) Вієта
Б) Піфагора
В) Фалеса
Г) Лейбниця
питання9Яка національність Піфагора ?
А) Єгиптянин
Б) Грек
В) Вірмен
Г) Індус

Питання 10Єгинетський трикутник має сторони. ?. де застосовують цю властивість ?
А)  2, 3, 4
Б)  3, 4, 5
В)  4, 5, 6
Г)  5, 6, 7

Питання 11Які математичні
Твердження завжди закінчуються однаковими словами, назвіть ці слова.
А) правила
Б) аксиоми
В) теореми
Г) леми

Підведем підсумки 
І конкурсу!
Конкурс вільних громадян

(ВБОЛІВАЛЬНИКІВ)
питання 1 Кожен вільний громадянин знає, як провести пряму, яка перетинає дві сторони трикутника. А як провести пряму, яка перетинає всі сторони трикутника?

Питання 2 Скласти найменше натуральне число,використавши всі цифри і хоча б одну дію.

Питання 3 Знайти імена трьох вчених – математиків
Питання 4Скільки чотирикутників?

Конкурс ІІ “Пантоміма     «Покажіть аксіому,теорему. «

Підведем підсумки   ІІ конкурсу!
Конкурс   ІІІ      Олімпійські ігри
завдання 1
Отримайте 3 рівних квадрати, переклавши 3 сірники.

Завдання 2
В одній стародавній країні, поблизу одне від одного, знаходяться міста А і В. Всі жителі міста А кажуть лише правду, а жителі міста В завжди кажуть неправду. Жителі цих міст ходять один до одного в гості. Мандрівник потрапив в одне з цих міст, але не знав, в яке. Як він може, поставивши одне запитання першому зустрічному жителю, дізнатися, в якому місті він перебуває?

  Завдання 3
чи може таке бути:   В одного старого грека запитали, скільки йому років.

   Він відповів, що йому 100 років і декілька місяців, але днів народження у нього було всього 25.

Завдання 4

Одиничний квадрат поділили на 12 рівних трикутників і 4 рівних квадрати.

   Обчислити площу трикутника і площу квадрата.

Завдання 5

Знайдіть раціональний спосіб обчислення і  знайдіть значення виразу:







Завдання 6 Перед вами портрети давньогрецьких  вчених, що жили  в VI - III ст. до н.е.
Девізом кожного, хто знайшов щось нове, є  слово «Еврика!».
Так вигукнув учений, відкривши новий закон.
                      Хто це був?

Підведем підсумки  ІІІ   конкурсу!
ІV Конкурс “Зевсів”
Найвідоміший коваль – Гефест!

  (Кує Зевсу блискавки).  Йому з Олімпу прийшло замовлення.

  Зевс прислав 36 камяних брил, щоби він зробив 36 амфор. А Гефест у відповідь: “Ні, не стільки, бо з залишків 6 амфор я виплавлю нову, цілу!”

   Скільки амфор

  вийде з 36 брил?
V   конкурс

«від а до я …»
На всі питання відповіли, все побачили, а якщо щось забули – зазирніть у словничок. А напишуть його команди.

   А – аксіома

   Б - …

   В - …

 

Конкурс вільних громадян  з почуттям гумору  (ВБОЛІВАЛЬНИКІВ)
питання 1  Чи вірите ви, що Карл Фрідріх Гаус був названий «королем математиків»?

Питання 2 Два в квадраті — чотири, три в квадраті — дев'ять. А чому дорівнює кут у квадраті?
питання 3 Чи вірите ви, що Піфагор не тільки філософ, а й олімпійський чемпіон з 

 кулачного бою?

Питання 4 Чи вірите ви, що Фалес помер від хвилювання на трибуні, спостерігаючи за боєм  Піфагора на 58-й олімпіаді?

Питання 5 Теорема Піфагора має 117 різних доведень, що це означає?

Питання 6 Чи носив Піфагор штани, які в усі сторони рівні…

Підведем підсумки   І Vконкурсу     “Зевсів”   !
Підведем підсумки  V конкурсу       “від А до Я”




                                                            Вітаємо
                                                          переможців!

Перегляд файлу

Позакласний захід
проводиться в рамках тижня математики
серед ліцеїстів  23 взводу            
Тема :Шляхами історії” 
Мета: Розкрити привабливість історії математики .
Розширити  знання  учнів  про  математику  і  математиків.

Виховувати інтерес не тільки до вивчення математичних теорій, фактів,але й до історії виникнення і формування цих понять та теорій дати додаткові знання з математики та історії її розвитку, учні вчаться застосовувати набуті знання при розв’язуванні нестандартних задач. Показати зв'язок з іншими науками; забезпечити різносторонній розвиток особистості;  викликати
інтерес до вивчення предмета.
- Виховувати   почуття  колективізму,  взаємодопомоги, прагнення до перемоги,  творчу оригінальність, винахідливість;

-  Розвивати спритність, кмітливість, логічне мислення, уяву.

Обладнання: сценарій, презентація Microsoft Power Point.
 

http://sigils.ru/heraldic/img/chisla01.jpg “Вивчення геометрії наближає
               до безсмертних богів”
                                             Платон     

                                  








У грі беруть участь 2 команди по 7 учнів.  Кожна команда обирає капітана – «Зевса»,( дає назву, девіз, емблему за бажанням).

Початок гри

Ведучий. Початок цієї історії ховається у мороці часу! Коли і як починалася математика? Де вона використовувалася? Які досягнення і пам’ятки минулого зроблено завдяки ній? Хто зробив її наукою, назва якої стоїть у розкладі кожного школяра? Здається, це зробили греки!

Спробуємо  розгадати таємницю – вирушимо на Олімп! Що зустрічає нас тут? Палестра – школа для богів! Невже вони вчили математику? Чи тільки створили її? Спробуємо розібратися.

Бо ще Платон казав:
«Вивчення геометрії наближає до безсмертних богів!»
А змагатися за пальму першості в застосуванні знань з геометрії будуть дві команди, давайте з ними познайомимося.
Команди  називають своїх «Зевсів»-капітанів.

І конкурс – розминка   «Гімнастика розуму»
1відповідь – 1 бал  
питання 1
Кому належить вислів:

“ Математика- цариця наук,Арифметика –цариця математики!”

А) Піфагор

Б) Ломоносов

В) Гаусс

Г) Ньютон

Питання 2
Які числа з`явились
                першими?
А) Цілі
Б) натуральні
г) ірраціональні
Д) раціональні

Питання 3
Які числа у давні часи називали  боргом ?
А) натуральні
   Б) дробові
   Г) додатні
   Д) від`ємні
питання4

Що використовували  для позначення цифр у Київській Русі ?
А) літери
Б) ієроглифи
В) римські цифри
Г) арабські цифри

Питання 5Яка з букв не є буквою грецького алфавіту ?
А) 
Б)
В)
Г)  

Питання 6 Хто в даному списку зайвий ?
А) Піфагор
Б) С. Ковалевська
В) М. Лобачевський
Г) Д. Менделєєв

Питання7Який вчений жив у бочці ?
А) Фалес
Б) Декарт
Г) Діофант
Д) Діоген

Питання 8 Чия теорема допомагає розвязувати квадратні рівняння ?
А) Вієта
Б) Піфагора
В) Фалеса
Г) Лейбниця
питання9Яка національність Піфагора ?
А) Єгиптянин
Б) Грек
В) Вірмен
Г) Індус

Питання 10Єгинетський трикутник має сторони. ?. де застосовують цю властивість ?
А)  2, 3, 4
Б)  3, 4, 5
В)  4, 5, 6
Г)  5, 6, 7

Питання 11Які математичні
Твердження завжди закінчуються однаковими словами, назвіть ці слова.
А) правила
Б) аксиоми
В) теореми
Г) леми

Підведем підсумки 
І конкурсу!
Конкурс вільних громадян

(ВБОЛІВАЛЬНИКІВ)
питання 1 Кожен вільний громадянин знає, як провести пряму, яка перетинає дві сторони трикутника. А як провести пряму, яка перетинає всі сторони трикутника?

Питання 2 Скласти найменше натуральне число,використавши всі цифри і хоча б одну дію.

Питання 3 Знайти імена трьох вчених – математиків
Питання 4Скільки чотирикутників?

Конкурс ІІ “Пантоміма     «Покажіть аксіому,теорему. «

Підведем підсумки   ІІ конкурсу!
Конкурс   ІІІ      Олімпійські ігри
завдання 1
Отримайте 3 рівних квадрати, переклавши 3 сірники.

Завдання 2
В одній стародавній країні, поблизу одне від одного, знаходяться міста А і В. Всі жителі міста А кажуть лише правду, а жителі міста В завжди кажуть неправду. Жителі цих міст ходять один до одного в гості. Мандрівник потрапив в одне з цих міст, але не знав, в яке. Як він може, поставивши одне запитання першому зустрічному жителю, дізнатися, в якому місті він перебуває?

  Завдання 3
чи може таке бути:   В одного старого грека запитали, скільки йому років.

   Він відповів, що йому 100 років і декілька місяців, але днів народження у нього було всього 25.

Завдання 4

Одиничний квадрат поділили на 12 рівних трикутників і 4 рівних квадрати.

   Обчислити площу трикутника і площу квадрата.

Завдання 5

Знайдіть раціональний спосіб обчислення і  знайдіть значення виразу:







Завдання 6 Перед вами портрети давньогрецьких  вчених, що жили  в VI - III ст. до н.е.
Девізом кожного, хто знайшов щось нове, є  слово «Еврика!».
Так вигукнув учений, відкривши новий закон.
                      Хто це був?

Підведем підсумки  ІІІ   конкурсу!
ІV Конкурс “Зевсів”
Найвідоміший коваль – Гефест!

  (Кує Зевсу блискавки).  Йому з Олімпу прийшло замовлення.

  Зевс прислав 36 камяних брил, щоби він зробив 36 амфор. А Гефест у відповідь: “Ні, не стільки, бо з залишків 6 амфор я виплавлю нову, цілу!”

   Скільки амфор

  вийде з 36 брил?
V   конкурс

«від а до я …»
На всі питання відповіли, все побачили, а якщо щось забули – зазирніть у словничок. А напишуть його команди.

   А – аксіома

   Б - …

   В - …

 

Конкурс вільних громадян  з почуттям гумору  (ВБОЛІВАЛЬНИКІВ)
питання 1  Чи вірите ви, що Карл Фрідріх Гаус був названий «королем математиків»?

Питання 2 Два в квадраті — чотири, три в квадраті — дев'ять. А чому дорівнює кут у квадраті?
питання 3 Чи вірите ви, що Піфагор не тільки філософ, а й олімпійський чемпіон з 

 кулачного бою?

Питання 4 Чи вірите ви, що Фалес помер від хвилювання на трибуні, спостерігаючи за боєм  Піфагора на 58-й олімпіаді?

Питання 5 Теорема Піфагора має 117 різних доведень, що це означає?

Питання 6 Чи носив Піфагор штани, які в усі сторони рівні…

Підведем підсумки   І Vконкурсу     “Зевсів”   !
Підведем підсумки  V конкурсу       “від А до Я”




                                                            Вітаємо
                                                          переможців!

zip
Додано
3 липня 2018
Переглядів
833
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку