Презентація продовжує знайомити учнів з головною героїнею твору та її друзями, покликана допомогти уням розібратися у перипетіях сюжету, характерах героїв.Ілюстрована яскравими матеріалами.
Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»БЕСІДАЩо ви дізналися про батьків племінниці?Ким доводилася їй матір Полліанни?«…мені випало мати сестру, котра через свою глупоту одружилася і привела дітей у світ, де й без них вистачає клопоту.»З якого боку це характеризує тітоньку Поллі?А що думала про сестру та її дітей міс Гаррінгтон?
Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»Що ви дізналися про сестер Гаррінгтон з розповіді старого Тома?Що його хвилює? Чому?«Тепер їй 40, і вона сама, як перст у цілому світі… усі померли. Протягом багатьох років вона сама давала лад садибі й чималим грошам, що їх батько залишив у спадок. Люди співчували її самотності». Як ви гадаєте, чи змогли б люди і надалі співчувати її самотності?
Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»Для Полліанни речі не є головними у житті, вона відчуває радість від усього, що її оточує: від маленької, але напрочуд гарної церкви, від сріблястої річечки, від дерев…Вона наплакалася удосталь, але знайшла сили, щоб посміхатися. Навіть заборона згадувати про батька не змогла заставити її грати у дивовижну гру. Що ж це за гра?
Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМл гостях у героїв твору. Зачитайте портретні характеристики. Кому з героїв твору вони належать Ця жінка«буркотлива й нудна» , «геть на інших не схожа», бідна, постійно хвора, її все не влаштовує, навіть дні тижня. Якщо їй приносили холодець, вона хотіла курчати, якщо приносили курча, вона жадала бульйону з баранини. Чому Полліанна вважала, що ця жінка дивовижна і зовсім не схожа на інших?
Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»Прочитайте діалог між містером Пендлтоном і Полліанною?Про що свідчить ця розмова?“Чоловік був завжди вбраний у довгий чорний сурдут та шовковий циліндр, — цього інші чоловіки не носили. Його бліде обличчя завжди чисто поголене, а волосся, що вибивалося з-під циліндра, було позначене сивиною. Ідучи, він тримав спину, а ходив переважно швидко й завжди сам… “.
Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Десятирічний хлопець потрапив до сиротинця, але, зрозумівши, що для нього там місця немає, вирішив піти й жити деінде. Джиммі мріяв жити вдома: «Якщо у тебе є дім, то є і батьки, а в мене їх немає — з того часу, як помер батько. Тому я зараз у пошуку» . Що зробила Полліанна для цього хлопчика?
Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»Я ніколи не вважала, що необхідно заперечувати існування труднощів, страждань і зла. Я тільки думала, що набагато краще йти назустріч невідомому бадьоро й радісно. Е. Портер. То ж чи можна навчити людину радіти?
Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»То ж Чи можна навчити людину радіти?Що для цього потрібно?Людину можна навчити радіти, якщо ти сам умієш це робити. Для цього потрібно бути щирим, добрим, оптимістичним . Хто умів радіти сам і навчив цього інших?Які риси характеру допомогли Полліанні?Чому цій дівчинці вдалося навчити радості мешканців міста Белдінгсвіля?
Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»Полліанна стала для мешканців міста путівником, рятівником, ангелом, який розбудив у них позитивне, навчив бачити хороше абсолютно в усьому, навіть і в поганому. Вона навчила їх радіти життю!Вона добра і безпосередня дитина, приносить до будинку тітки безхатніх кошеня і цуценя, одного разу приводитьзлидаря, тільки тому, що тітонька Поллі добра й має прихистити їх. Уявлення Полліанни про життя сповнені радості, й навіть у самому поганому вона не бачить поганого. Вона товаришує навіть з тими, з ким ніхто не може потоваришувати. І, коли героїню збила машина і вона деякий час не могла ходити, дівчинка продовжувала «гру в радість», і саме це допомогло їй знову встати на ноги.
Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»Використані джерела. Волощук Є. В. Світова література : підруч. для 5-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / Є. В. Волощук. – К. : Генеза, 2013. – 256 с.https://onlyart.org.ua/dictionary-literary-terms/http://galinadorokh.blogspot.com/ae-lib.org.ua/texts/porter__polianna__ua.htmhttps://uk.wikipedia.org/wiki/Полліанна