Презентація"Щирість і мужність головної героїні твору Е. Портер "Полліанна"

Про матеріал

Презентація продовжує знайомити учнів з головною героїнею твору та її друзями, покликана допомогти уням розібратися у перипетіях сюжету, характерах героїв.Ілюстрована яскравими матеріалами.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Щирість, мужність і оптимізм героїні твору, її вплив на життя міста. Чи можливо навчити людей радіти?

Номер слайду 2

Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»На уроці ми поговоримо про головну героїню роману, про її вплив на мешканців міста Белдінгсвіль, з’ясуємо, для чого потрібна людині радість, чи можливо навчитися радості .

Номер слайду 3

Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»Мешканці міста Белдінгсвіль. Міс ПолліНенсіМісіс Сноу. Том. Джиммі Бін. Містер Джон. Пенделтон

Номер слайду 4

Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»Бесіда Коли ж відбувалися події, описані в романі Е. Портер «Полліанна»?Як звали головну героїню

Номер слайду 5

Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»Робота над змістом. Хто зустрів Полліанну на вокзалі?

Номер слайду 6

Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»Як ви думаєте, чому дівчинка по дорозі до маєтку тітки «увесь … час…щось розповідала і сипала запитаннями»?Що її хвилювало?

Номер слайду 7

Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»Чим була заклопотана хазяйка старої садиби?А хто ж зустрів дівчинку з щирою радістю?Чим була здивована служниця Ненсі?

Номер слайду 8

Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»А як же тітонька Поллі зустріла свою племінницю?

Номер слайду 9

Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»Якими були кімнати в будинку тітки?Опишіть, якою виявилася кімната Полліанни? Як спочатку відреагувала на це дівчинка?

Номер слайду 10

Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»Що ж викликало радість Полліанни, коли вона облаштовувалася у своїй кімнаті?Зачитайте, що побачила дівчинка у вікно?

Номер слайду 11

Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»«Теоретична скринька»Що називають портретом у літературному творі?Яку роль відіграє портрет у тексті твору?Дайте визначення поняттю «роман»

Номер слайду 12

Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»Робота з текстом. Знайдіть у підручнику і зачитайте, якою ви вперше побачили Полліанну.

Номер слайду 13

Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»Якою ж була Полліанна?

Номер слайду 14

Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»Якою ж була Полліанна?життєрадісналаскававдячнаоптимістичначуйнавідверта. Вміє радітивесела

Номер слайду 15

Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Номер слайду 16

Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»БЕСІДАЩо ви дізналися про батьків племінниці?Ким доводилася їй матір Полліанни?«…мені випало мати сестру, котра через свою глупоту одружилася і привела дітей у світ, де й без них вистачає клопоту.»З якого боку це характеризує тітоньку Поллі?А що думала про сестру та її дітей міс Гаррінгтон?

Номер слайду 17

Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»Що ви дізналися про сестер Гаррінгтон з розповіді старого Тома?Що його хвилює? Чому?«Тепер їй 40, і вона сама, як перст у цілому світі… усі померли. Протягом багатьох років вона сама давала лад садибі й чималим грошам, що їх батько залишив у спадок. Люди співчували її самотності». Як ви гадаєте, чи змогли б люди і надалі співчувати її самотності?

Номер слайду 18

Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»Розповідь від імені героя. Уявіть, що ви тітонька Поллі. Розкажіть, про неї від першої особи. Що вона відчули після приїзду племінниці?

Номер слайду 19

Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»Для Полліанни речі не є головними у житті, вона відчуває радість від усього, що її оточує: від маленької, але напрочуд гарної церкви, від сріблястої річечки, від дерев…Вона наплакалася удосталь, але знайшла сили, щоб посміхатися. Навіть заборона згадувати про батька не змогла заставити її грати у дивовижну гру. Що ж це за гра?

Номер слайду 20

Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»РАДІСТЬЛюбити людей і навколишній світ

Номер слайду 21

Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»РАДІСТЬЩастя. Кохання. Добро. Природа. Любити людей і навколишній світ

Номер слайду 22

Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМл гостях у героїв твору. Зачитайте портретні характеристики. Кому з героїв твору вони належать Ця жінка«буркотлива й нудна» , «геть на інших не схожа», бідна, постійно хвора, її все не влаштовує, навіть дні тижня. Якщо їй приносили холодець, вона хотіла курчати, якщо приносили курча, вона жадала бульйону з баранини. Чому Полліанна вважала, що ця жінка дивовижна і зовсім не схожа на інших?

Номер слайду 23

Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»Прочитайте діалог між містером Пендлтоном і Полліанною?Про що свідчить ця розмова?“Чоловік був завжди вбраний у довгий чорний сурдут та шовковий циліндр, — цього інші чоловіки не носили. Його бліде обличчя завжди чисто поголене, а волосся, що вибивалося з-під циліндра, було позначене сивиною. Ідучи, він тримав спину, а ходив переважно швидко й завжди сам… “.

Номер слайду 24

Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР» Десятирічний хлопець потрапив до сиротинця, але, зрозумівши, що для нього там місця немає, вирішив піти й жити деінде. Джиммі мріяв жити вдома: «Якщо у тебе є дім, то є і батьки, а в мене їх немає — з того часу, як помер батько. Тому я зараз у пошуку» . Що зробила Полліанна для цього хлопчика?

Номер слайду 25

Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»Я ніколи не вважала, що необхідно заперечувати існування труднощів, страждань і зла. Я тільки думала, що набагато краще йти назустріч невідомому бадьоро й радісно. Е. Портер. То ж чи можна навчити людину радіти?

Номер слайду 26

Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»Рольова гра«Листоноша»Учням 5 – В класу КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»

Номер слайду 27

Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»НАВЧІТЬСЯ РАДІТИ

Номер слайду 28

Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»Чому можна радіти, якщона вулиці погана погода;друзі пішли на прогулянку без васви отримали погану оцінку. Пофантазуємо…

Номер слайду 29

Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»НАВЧІТЬСЯ ЛЮБИТИ ЖИТТЯ!

Номер слайду 30

Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»То ж Чи можна навчити людину радіти?Що для цього потрібно?Людину можна навчити радіти, якщо ти сам умієш це робити. Для цього потрібно бути щирим, добрим, оптимістичним . Хто умів радіти сам і навчив цього інших?Які риси характеру допомогли Полліанні?Чому цій дівчинці вдалося навчити радості мешканців міста Белдінгсвіля?

Номер слайду 31

Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»Полліанна стала для мешканців міста путівником, рятівником, ангелом, який розбудив у них позитивне, навчив бачити хороше абсолютно в усьому, навіть і в поганому. Вона навчила їх радіти життю!Вона добра і безпосередня дитина, приносить до будинку тітки безхатніх кошеня і цуценя, одного разу приводитьзлидаря, тільки тому, що тітонька Поллі добра й має прихистити їх. Уявлення Полліанни про життя сповнені радості, й навіть у самому поганому вона не бачить поганого. Вона товаришує навіть з тими, з ким ніхто не може потоваришувати. І, коли героїню збила машина і вона деякий час не могла ходити, дівчинка продовжувала «гру в радість», і саме це допомогло їй знову встати на ноги.

Номер слайду 32

Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»Домашнє завдання. Дочитати роман. Скласти правила «Гри в радість»Скласти сенкан про одного з героїв твору та намалювати малюнок до сенкана

Номер слайду 33

Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»Дерево вражень. Захоплююся Полліанною. Полліанна не сподобалась. Хотів би мати такого друга

Номер слайду 34

Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»Пісня Наталії Май «Щастя»

Номер слайду 35

Волошина С. Г., учитель зарубіжної літератури КЗ «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 ВМР»Використані джерела. Волощук Є. В. Світова література : підруч. для 5-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / Є. В. Волощук. – К. : Генеза, 2013. – 256 с.https://onlyart.org.ua/dictionary-literary-terms/http://galinadorokh.blogspot.com/ae-lib.org.ua/texts/porter__polianna__ua.htmhttps://uk.wikipedia.org/wiki/Полліанна

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. БІЛОКОНЬ ОЛЕНА
    Хочеться щиро подякувати за чудову роботу !!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2.  Ludmila
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Ткаченко Анна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
11 квітня 2018
Переглядів
9384
Оцінка розробки
4.9 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку