Мета. Систематизувати та закріпити знання учнів про частини мови. Удосконалювати уміння розрізняти частини мови , спостережливість за мовними явищами , творче мислення , пізнавальний інтерес .
Пригадайте , які частини мови вивчили Частина мовиіменникприкметникдієслово
Номер слайду 3
Розумова розминкаІменник – це частина мови …Прикметник – це частина мови …Дієслово – це частина мови …Не з дієсловами …Іменник має 3 роди : …Дієслова мають 3 часи …
Номер слайду 4
Розумова розминка. Власні назви пишуться з …Початкова форма дієслів …Назви істот відповідають на питання…Назви неістот відповідають на питання …Іменники змінюються за …Службові слова - …
Номер слайду 5
Каліграфічна хвилинка. Розʼєднайте слова і запишіть їх .мовамовниймовитимова мовний мовити. До якої частини належить кожне слово ?Чи можна ці слова назвати спільнокореневими? Доведіть . Визначте корінь .
Номер слайду 6
Розподільний диктантІменник Прикметник Дієсловострибаєведмежахитразайчикпідкрадаєтьсясірийграєтьсялисичкаволохате. Які речення можна скласти із записаних слів ?
Номер слайду 7
Робота з реченнями. Стрибає сірий зайчик . Підкрадається хитра лисичка . Грається волохате ведмежа. Визначте рід і число прикметників .
Номер слайду 8
Творча робота Складіть речення за схемами. Яка ? Хто ?Що робить ?Маленька дівчинка грається.
Номер слайду 9
Творча робота Складіть речення за схемами. Яке ? Що ?Що робило ?Яскраве сонечко гріло .
Номер слайду 10
Творча робота Складіть речення за схемами. Які ? Хто ?Що зроблять ?Веселі діти заспівають .
Номер слайду 11
Робота з фразеологізмами. Зарубати на …Куй залізо поки …Як кіт …Довідка :гаряченосінаплакав. Поясніть фразеологізми .
Номер слайду 12
Самостійна робота Весна (що зробила ?) … . Сонечко ( що робить ?) … . Пташки (що роблять ?) … . Травичка (що робить ?) … . Квіти (що роблять ?) … . Доберіть дієслова і запишіть текст.
Номер слайду 13
Ребуси3тон. Ві33вога3зубелек3ка. Розгадайте і запишіть слова . Визначте частини мови , до яких вони належать.тритонвітритривогатризубелектрика