7 Тема. ПРИХОВАНІ МОЖЛИВОСТІ РЕЧЕЙ Мета: учити створювати власні висловлювання на основі побаченого та почутого; формувати вміння шукати
й опрацьовувати інформацію.
Вітання. Гра «Продовж речення»Я радий, що я — хлопчик, тому що я ………………………………………………………. Я щаслива, що я — дівчинка, тому що я ………………………………………………….
Номер слайду 3
Обмін інформацією. Тема дня «Що приховує яблуко?»— Уявіть, що ви прийшли в сад. — Які дерева ростуть в саду? — Які кольори можна побачити? — Які звуки можна почути? — Як пахнуть яблука?
Номер слайду 4
Досліджую медіа
Номер слайду 5
Групове заняття. Завдання для 1-ї групи: дібрати порівняння. Яблука, мов ... Завдання для 2-ї групи: дібрати епітети. Яблука (які?) ... за кольором за розміром і формоюза смаком і запахом Завдання для 3-ї групи: дібрати дієслова. Яблука (щ о ро блять?) ...
Номер слайду 6
Скільки яблук в день можна з'їсти без шкоди для здоров'я. Вживання яблук у великих кількостях може сприяти пошкодженню зубної емалі і стати причиною карієсу. Ціанід - отрута, що міститься в насінні яблук, тому їх краще їсти без насіння
Номер слайду 7
Вправа “Поміркуй”Як ви гадаєте, що буде з яблуком, якщо його покласти у воду? Воно потоне чи буде плавати на поверхні? Поясніть свої міркування. Якщо яблуко порізати на скибочки й покласти у воду, вони плаватимуть чи потонуть?Пригадайте, що відбувається з яблуками, коли мама або бабуся варить компот.
Номер слайду 8
Вправа “Досліди”Як уникнути потемніння яблука, не зіпсувавши його смаку?
Номер слайду 9
Мудрі казки. Смачні яблука.
Номер слайду 10
Теми для Щоденника вражень Яблуко — комірчина вітамінів! Яблука корисні, тому що.. Я люблю (не люблю) яблука.
Номер слайду 11
Рефлексія. З яким настроєм ви закінчуєте урок?Які нові таємниці яблука відкрили?Про що розкажете рідним?