Презентація "Щоденні 5 у початкових класах"

Про матеріал
Що таке «Щоденні 5», з якою метою використовують ці ротаційні моделі? Про це кожен із вас уже знає з онлайн курсів. Але для тих, хто призабув, хочу нагадати,що системи Daily 5 – це структура, яка використовується, щоби навчати дітей бути самостійними під час читання, письма, щоб учитель мав можливість працювати з учнями індивідуально, у парах та у малих групах.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Щоденні 5у початкових класах. Вчитель початкових класів Буцнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Забояк Г. М.

Номер слайду 2

Засновниками «Щоденних 5» або DAILY 5 є вчительки початкових класів з міста Сієтл у США Гейл Боші та Джоан Мозер.

Номер слайду 3

Основна мета «Щоденних 5» :навчити дітей бути самостійними під час читання та письма, а учитель має можливість працювати з учнями індивідуально та у малих групах.

Номер слайду 4

Основні принципи: довіра та повага; спільнота; вибір; відповідальність; тимчасове зосередження уваги; переходи, як паузи для відпочинку; 10 кроків до самостійності.

Номер слайду 5

Стратегії забезпечення «Щоденних 5»: Сигнал (тихий дзвоник)Стенд для схем або дошкаІнструменти, не іграшки. Книжкові ящики. Місце для загального збору, ввідні уроки. Я-схеми. Дизайн класу

Номер слайду 6

Щодня до 20 хв. Читання для себе. Читання для когось. Письмо для себе. Робота зі словами. Слухання

Номер слайду 7

Щоденні 5 Коли?На уроціУпродовж дня. Що?Зміст. Ресурси. Як?Форми: групи, пари, індивідуально,колективно. Місце: за партами, на килимі, на вулиці

Номер слайду 8

Перед початком роботи з «Читанням для себе» проводимо такі базові уроки:«Три способи прочитати книжку»: Читай картинки. Читай слова. Перекажи історію«Я обираю відповідні книжки»«Вибери вдале робоче місце»

Номер слайду 9

Читання для себе. УчніУчитель. САМОСТІЙНО обирають книгу (текст) для читання. Читають впродовж визначеного часу (5-15хв). Виконують завдання для перевірки розуміння й усвідомлення прочитаного. Допомагає учням обрати книжку, тренувати витривалість. Працює з учнями індивідуально чи з групою.

Номер слайду 10

Читання для себе. Читання для себе Я читаю для себе! Я можу дізнатись багато цікавого і корисного!Я - схема. Читання для себе Учні Учитель Постійно читай (працюй)Залишайся на одному місціПочинай одразу. Працюй тихо. Формуй витривалість. Працюй з учнями

Номер слайду 11

Я свідомо і гарно обираю книгу (текст) для читання. Я одразу починаю працювати. Під час читання я залишаюсь на одному місці. Правильно тримаю поставу. Правильно тримаю книгу. Під час читання я перевіряю, чи все розумію. Я використовую стратегії та прийоми для розуміння того, що читаю. Я ЧИТАЮ ВЕСЬ ВІДВЕДЕНИЙ ЧАС!Читання для себе. Бланк самооцінювання

Номер слайду 12

Зразки завдань

Номер слайду 13

Осередок читача для учнів 1 класу

Номер слайду 14

Читання для когось. УчніУчитель. Об’єднуються в пари і разом читають книжки (тексти, підручник). Виконують завдання на розуміння і усвідомлення прочитаного, які пропонує учитель. Готує тексти (книжки для читання). Об’єднує дітей у пари. Визначає час для читання. Готує завдання для роботи над усвідомленням прочитаного. Працює з дітьми індивідуально чи в малій групі.

Номер слайду 15

Ми разом практикуємось! Чому? Щоб краще читати! Щоб краще розуміти прочитане!Читання для когось. Я – схема. Читання для когось. Учні: Учитель: Вибери пару. Читай по черзіПочинай одразу. Контролюй свій голос. Формуй витривалість. Працюй з учнями

Номер слайду 16

Читання для когось. Бланк самооцінювання і взаємооцінювання. Ми гарно і дружно працюємо разом. Ми одразу починаємо працювати. Наші очі дивляться в книгу. Ми читаємо по черзі (абзац чи сторінку). Під час читання ми залишаємось на одному місці. Ми контролюємо свій голос під час читання. Ми допомагаємо один одному зрозуміти прочитане. МИ ЧИТАЄМО ВЕСЬ ВІДВЕДЕНИЙ ЧАС!

Номер слайду 17

Зразки завдань

Номер слайду 18

Малюнкові тексти, які використовую під час «Читання для друга»

Номер слайду 19

Письмо для себе. УчніУчитель. Обирають тему для письма. Пишуть так, як хочеться (форма, зміст, обсяг, приладдя, оформлення)Працюють упродовж визначеного часу. Добирає теми, які стосуються їхнього власного досвіду. Не оцінює, не критикує творів учнів. Не обмежує об’єм тексту. Визначає час для написання тексту.

Номер слайду 20

Я письмово висловлюю свої власні думки, ідеї та враження. Письмо для себе{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Я - схема. Письмо для себе. Учні: Учитель: Вибери тему. Залишайся на одному місціПочинай одразу. Працюй тихо. Формуй витривалість. Працюй з учнями

Номер слайду 21

Читання для когось. Письмо для себе. Бланк самооцінювання Я обираю тему для письма. Під час роботи залишаюсь на одному місці. Я одразу починаю працювати. Я застосовую нові слова, вивчені правила і різноманітні жанри. Я ПРАЦЮЮ ВЕСЬ ВІДВЕДЕНИЙ ЧАС!Я прибираю всі матеріали на місце.

Номер слайду 22

Зразки орієнтовних тем. Що сьогодні (вчора) у мене було цікавого?Що було у мене гарного? Що було у мене поганого?Про що я мрію?Що таке добро?Яку добру справу я зробив?Який урок мені сподобався і чому?Який урок мені не сподобався і чому?Що таке дружба? Моя улюблена книга. Чим я люблю займатися у вільний час?Яка моя улюблена пора року.

Номер слайду 23

Щоденники вражень розробляю особисто для кожного учня

Номер слайду 24

Робота зі словами. УчніУчитель. Тренуються писати слова, сполучення слів. Навчатися пояснювати значення слів, добирати слова на задану тему, практично ознайомлюються із синонімами, антонімами,практикуються у вживанні нових слів у письмовому мовленні. Прописують, викладають, виліплюють, розфарбовують слова тощо. Добирає слова і тексти для роботи. Добирає матеріали й завдання. Готує словники. Розміщує слова на «стіні слів». Працює з дітьми індивідуально чи в малій групі.

Номер слайду 25

РОБОТА ЗІ СЛОВАМИСамооцінювання. Я беру матеріали швидко і тихо. Я одразу починаю працювати. Під час роботи залишаюсь на одному місці. Я виконую все правильно і охайно. Я можу використовувати різні словники. Під час роботи я дотримуюсь інструкції. Я ПРАЦЮЮ ВЕСЬ ВІДВЕДЕНИЙ ЧАС!Я прибираю всі матеріали на місце.  Я вивчаю свою рідну українську мову. Я правильно використовую слова в різних ситуаціях. Я практикуюсь у написанні слів. Робота зі словами. Я беру матеріали швидко і тихо. Я одразу починаю працювати. Під час роботи залишаюсь на одному місці. Я виконую все правильно і охайно. Я можу використовувати різні словники. Під час роботи я дотримуюсь інструкції. Я ПРАЦЮЮ ВЕСЬ ВІДВЕДЕНИЙ ЧАС!Я прибираю всі матеріали на місце. Бланк самооцінювання

Номер слайду 26

Зразки завдань

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Словникове колесо. Стіна слів у 1 класі

Номер слайду 29

Слухання. УчніУчитель. Слухають учителя, друга чи аудіофайли. Виконують завдання на розуміння та інтерпретацію прослуханого, які готує вчитель. Готує матеріал для слухання. Готує завдання для роботи над усвідомленням почутого. Готує матеріали для роботи після слухання. Працює з дітьми індивідуально чи в малій групі.

Номер слайду 30

Я слухаю, щоб отримати інформацію. Я можу дізнатись багато цікавого. Я можу навчитися правильного інтонування та артистичності. Слухання. Я - схема. Слухання Учні Учитель Візьми матеріали. Починай одразу. Використовуй стратегії для розуміння почутого. Формуй витривалість. Працюй з учнями

Номер слайду 31

Я спокійно беру всі необхідні матеріали. Я одразу починаю працювати. Я весь час залишаюсь на одному місці. Я використовую стратегії та прийоми для розуміння почутого. Я використовую лише ті засоби і записи, які рекомендує вчитель. Я ПРАЦЮЮ ВЕСЬ ВІДВЕДЕНИЙ ЧАС!Я прибираю всі матеріали на місце. Слухання. Бланк самооцінювання

Номер слайду 32

Зразки завдань

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Дякую за увагу!Усім вдалого дня!Слухання. Робота зі словами. Письмо для себе. Читання для когось. Читання для себе

pptx
Додано
29 листопада 2021
Переглядів
3023
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку