Читання для себе. УчніУчитель. САМОСТІЙНО обирають книгу (текст) для читання. Читають впродовж визначеного часу (5-15хв). Виконують завдання для перевірки розуміння й усвідомлення прочитаного. Допомагає учням обрати книжку, тренувати витривалість. Працює з учнями індивідуально чи з групою.
Я свідомо і гарно обираю книгу (текст) для читання. Я одразу починаю працювати. Під час читання я залишаюсь на одному місці. Правильно тримаю поставу. Правильно тримаю книгу. Під час читання я перевіряю, чи все розумію. Я використовую стратегії та прийоми для розуміння того, що читаю. Я ЧИТАЮ ВЕСЬ ВІДВЕДЕНИЙ ЧАС!Читання для себе. Бланк самооцінювання
Читання для когось. УчніУчитель. Об’єднуються в пари і разом читають книжки (тексти, підручник). Виконують завдання на розуміння і усвідомлення прочитаного, які пропонує учитель. Готує тексти (книжки для читання). Об’єднує дітей у пари. Визначає час для читання. Готує завдання для роботи над усвідомленням прочитаного. Працює з дітьми індивідуально чи в малій групі.
Читання для когось. Бланк самооцінювання і взаємооцінювання. Ми гарно і дружно працюємо разом. Ми одразу починаємо працювати. Наші очі дивляться в книгу. Ми читаємо по черзі (абзац чи сторінку). Під час читання ми залишаємось на одному місці. Ми контролюємо свій голос під час читання. Ми допомагаємо один одному зрозуміти прочитане. МИ ЧИТАЄМО ВЕСЬ ВІДВЕДЕНИЙ ЧАС!
Письмо для себе. УчніУчитель. Обирають тему для письма. Пишуть так, як хочеться (форма, зміст, обсяг, приладдя, оформлення)Працюють упродовж визначеного часу. Добирає теми, які стосуються їхнього власного досвіду. Не оцінює, не критикує творів учнів. Не обмежує об’єм тексту. Визначає час для написання тексту.
Зразки орієнтовних тем. Що сьогодні (вчора) у мене було цікавого?Що було у мене гарного? Що було у мене поганого?Про що я мрію?Що таке добро?Яку добру справу я зробив?Який урок мені сподобався і чому?Який урок мені не сподобався і чому?Що таке дружба? Моя улюблена книга. Чим я люблю займатися у вільний час?Яка моя улюблена пора року.
Робота зі словами. УчніУчитель. Тренуються писати слова, сполучення слів. Навчатися пояснювати значення слів, добирати слова на задану тему, практично ознайомлюються із синонімами, антонімами,практикуються у вживанні нових слів у письмовому мовленні. Прописують, викладають, виліплюють, розфарбовують слова тощо. Добирає слова і тексти для роботи. Добирає матеріали й завдання. Готує словники. Розміщує слова на «стіні слів». Працює з дітьми індивідуально чи в малій групі.
РОБОТА ЗІ СЛОВАМИСамооцінювання. Я беру матеріали швидко і тихо. Я одразу починаю працювати. Під час роботи залишаюсь на одному місці. Я виконую все правильно і охайно. Я можу використовувати різні словники. Під час роботи я дотримуюсь інструкції. Я ПРАЦЮЮ ВЕСЬ ВІДВЕДЕНИЙ ЧАС!Я прибираю всі матеріали на місце. Я вивчаю свою рідну українську мову. Я правильно використовую слова в різних ситуаціях. Я практикуюсь у написанні слів. Робота зі словами. Я беру матеріали швидко і тихо. Я одразу починаю працювати. Під час роботи залишаюсь на одному місці. Я виконую все правильно і охайно. Я можу використовувати різні словники. Під час роботи я дотримуюсь інструкції. Я ПРАЦЮЮ ВЕСЬ ВІДВЕДЕНИЙ ЧАС!Я прибираю всі матеріали на місце. Бланк самооцінювання
Слухання. УчніУчитель. Слухають учителя, друга чи аудіофайли. Виконують завдання на розуміння та інтерпретацію прослуханого, які готує вчитель. Готує матеріал для слухання. Готує завдання для роботи над усвідомленням почутого. Готує матеріали для роботи після слухання. Працює з дітьми індивідуально чи в малій групі.
Я слухаю, щоб отримати інформацію. Я можу дізнатись багато цікавого. Я можу навчитися правильного інтонування та артистичності. Слухання. Я - схема. Слухання Учні Учитель Візьми матеріали. Починай одразу. Використовуй стратегії для розуміння почутого. Формуй витривалість. Працюй з учнями
Я спокійно беру всі необхідні матеріали. Я одразу починаю працювати. Я весь час залишаюсь на одному місці. Я використовую стратегії та прийоми для розуміння почутого. Я використовую лише ті засоби і записи, які рекомендує вчитель. Я ПРАЦЮЮ ВЕСЬ ВІДВЕДЕНИЙ ЧАС!Я прибираю всі матеріали на місце. Слухання. Бланк самооцінювання