Презентація "Секрети педагогічного спілкування"

Про матеріал
Дана презентація " є додатком до тренінгу "Секрети педагогічного спілкування" та розрахована для вчителів закладів загальної середньої освіти.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вітаємо всіх на тренінгу!

Номер слайду 2

Вправа «Знайомство»Я – ніби птах, тому що…Я – перетворююсь у сокола, коли…Я – можу бути вітерцем, тому що…Я – ніби мураха, коли…Я – склянка води, тому що…Я – почуваю себе шматочком льоду, коли…Я – чудова квітка, бо…Я – почуваюсь скелею, коли…Я – можу бути небесною зіркою, коли… Я – хмаринка, яка…Я – людина, яку…Я – стежинка, бо…Я – ніби риба, бо…Я – цікава книжка, бо…Я – пісенька, яка…Я – мишка, бо…Я – можу бути громом, коли…Я – буваю напоєм тоді, коли…Я – роса, бо…Я – ковток повітря, бо…Я – можу бути сонечком, коли…Я – можу бути буревієм, адже…Я – можу бути…

Номер слайду 3

Правила роботи в групіГоворити за правилом «тут і тепер»Не перебивати партнера. Не давати порад, якщо про це не просять. Правило «тихого» мобільного. Бути щирим, активним. Простір нашої групи конфіденційний. Правило «вільної руки» та «вільної ноги»

Номер слайду 4

Тема тренінгу«Секрети педагогічного спілкування»

Номер слайду 5

Педагогічне спілкування – це форма комунікативної взаємодії вчителя з учнями, їхніми батьками, колегами, у якій реалізуються наперед визначені педагогічні функції та яка спрямована на інтелектуально-особистісне зростання учнів

Номер слайду 6

Класифікація стилів спілкування. Спілкування-творчість: позитивне ставлення до учнів, захопленість справою. Спілкування-дружба: особистісне позитивне сприйняття учнями особистості вчителя, який виявляє повагу та приязнь. Варто враховувати, що дружні взаємини не мають перетворитися на панібратство Спілкування-дистанція: позитивне ставлення до дітей, але організація діяльності тяжіє до авторитарності, що знижує загальний творчий рівень спільної з учнями роботи. Спілкування-загравання: стиль, до якого вдаються малодосвідчені вчителі під час роботи з «важкими» учнями

Номер слайду 7

Принципи оптимізації спілкування з учнями. Учитель має:заходити до класу бадьорим, усміхненим, енергійнимдемонструвати готовність до спілкуваннястворювати в класі необхідний емоційний настрійздійснювати органічне керування власним самопочуттям та спілкуваннямпроявляти гнучкість, оперативність, правильно добирати методику впливу на учнів

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Педагогічний діалог – це дія в педагогічному процесі, яка дає змогу кожному партнерові самовиразитись. Характерні риси діалогу. Відвертість Гуманність Толерантність. Доброзичливість. Активність Готовність приймати точку зору іншого. Рівність позицій вчителя і учнів. Взаєморозуміння. Проникнення у світ один одного

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Комунікабельний учитель. Завжди знає мету. Ясно і чітко висловлює свої думки. Вміє викликати довіру. Знає, в якому руслі вести діалог, щоб домогтися максимального результату. Йому легко дається маніпуляція. Він вміє змінювати тему розмови, переходячи від одного стилю до іншого Впевнено тримає себе. Харизматичний. Здатний легко знаходити спільну мову з кожним учнем. Володіє цікавою і корисною інформацією і не допускає порожньої балаканини. Демонструє дітям цілковиту довіру до них, не принижує їхньої гідностіБачить поведінку учнів їхніми ж очима. Не байдужий до проблем учнів, справедливий

Номер слайду 14

Працюйте так, наче вам не потрібні гроші!Любіть так, наче вам ніхто і ніколи не завдавав болю!Будьте впевнені в своїх силах!До нових зустрічей!

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
19 квітня 2023
Переглядів
725
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку