Вимоги до сучасного компетентісно орієнтованого уроку. Підлісна Л. Д.,НВК “школа-гімназія”Види діяльності учнів на уроці з точки зору компетентісно орієтованого підходу. Гончарук Л. Ю.,ЗОШ №6 Самоаналіз компетентісно орієнтованого уроку. Середа Г. П.,ЗОШ№1 Доповідь. “Шляхи підвищення ефективності та якості уроку з урахуванням компетентнісно орієнтованого навчання. Цимбалюк Л. С., гімназія №2 Аналіз етапів (модулів) конструювання уроку з точки зору компетентісного підходу. Стадійчук О. С., СЗОШ №5 Теоретична частина
Протиставлення фактів та їх пояснення По рзелульаттам илссеовадний одонго анлигйсокго унвиертисета, не иеемтзанчнеия, в кокам пряокде рсапожолены бкувы в солве. Галвоне, чотбы преавя и пслоендяя бквуы блыи на мсете. Осатьлыне бкувы мгоут селдовтаь в плоонм бсепордяке, все-рвано ткест чтаитсея без побрелм. Прочитайте поданий текст. Чи зрозуміли Ви зміст? Чи так само легко зрозуміє цей текст дитина 7-річного віку? Чому?
З’їж слона по частинах. Алгоритм вирішення : Яка роль кисню в організмі?Як потрапляв кисень до дитини під час ембріонального розвитку?Що змінилося після народження дитини?Які зміни відбуваються в організмі при недостачі кисню?Як ваш організм реагує на недостачу кисню?Чи свідома дана реакція?Чим регулюється даний процес?Який механізм даної регуляції?Зобразіть схематично рефлекторну дугу. Що є причиною дихальних рухів?Що примушує новонароджену дитину дихати?Проблемна ситуація:
Підказка товаришуЄ частиною кровоносної системи. Розташоване у грудній порожниніСкладається з чотирьох камер. Йому властива автоматія. Працює все життя, не зупиняючись. Має власну кровоносну систему.Є носієм спадкової інформаціїСкладається з двох спірально закручених ланцюгів.Є високополімерною сполукою. Має вторинну структуру. Має здатність до самоподвоєння. Міститься у ядрі та двомембранних органелах.