Презентація "Семінар вчителів біології та екології"”Сучасний урок у контексті компетентісного підходу”

Про матеріал
Семінар-практикум вчителів біології, екології та природознавства Тема: ”Сучасний урок у контексті компетентісного підходу”
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Семінар-практикумвчителів біології, екології та природознавства. Тема:”Сучасний урок у контексті компетентісного підходу”

Номер слайду 2

Вимоги до сучасного компетентісно орієнтованого уроку. Підлісна Л. Д.,НВК “школа-гімназія”Види діяльності учнів на уроці з точки зору компетентісно орієтованого підходу. Гончарук Л. Ю.,ЗОШ №6 Самоаналіз компетентісно орієнтованого уроку. Середа Г. П.,ЗОШ№1 Доповідь. “Шляхи підвищення ефективності та якості уроку з урахуванням компетентнісно орієнтованого навчання. Цимбалюк Л. С., гімназія №2 Аналіз етапів (модулів) конструювання уроку з точки зору компетентісного підходу. Стадійчук О. С., СЗОШ №5 Теоретична частина

Номер слайду 3

Сухолейстер Н. М. вчитель біологіїДубенської ЗОШ І-ІІІ ст.№3 Практична частина. Творча лабораторія вчителя А я роблю це так . . .

Номер слайду 4

Досліджую, впроваджую. Пропоную, застосовую. Обговорюю, виконую. Читаю, відтворюю. Слухаю, сприймаю, розумію«Учень, що напханий знаннями , але не вміє їх використовувати ,нагадує фаршировану рибу, яка нездатна плавати»академік О. Л. Мінц Сходинками самоосвітньої компетентностіppt_x

Номер слайду 5

“Мозковий штурм““Робота в парах” ”Робота в малих групах” "Мікрофон""Займи позицію" "Навчаючи вчуся" "Ток-шоу" "Ажурна пилка" "Акваріум" Формування інформаційної компетентності

Номер слайду 6

Формування комунікативної компетентності Складання комп'ютерних презентацій. Демонстрація відеосюжетів. Виконання практичних робіт. Перевірка рівня сформованості знань.

Номер слайду 7

Формування соціальної компетентностіФізкультхвилинки. Релаксаційні паузи. Створення сприятливого психологічного клімату. Елементи музикотерапії,рухотерапії

Номер слайду 8

Формування компетентності саморозвитку (особистісна компетентність)Дебати. Аналіз історій і ситуацій. Рольові ігри. Опитування думок. Робота в команді

Номер слайду 9

Формування самоосвітньої компетентностіЗастосування мультимедійних засобів

Номер слайду 10

Компетентісно зорієнтовані завдання як засіб реалізації компетентісного навчання. Уявна мандрівка. Заплющте очі і уявіть себе молекулами газу. Чи можете ви проникнути всередину листка? Опишіть шлях, який вам доведеться подолати.

Номер слайду 11

Порівняння і співставлення. Доведіть , що більшість зображених тварин належать до одного типу і вкажіть “зайву” тварину.

Номер слайду 12

Робота з натуральними об’єктами Складаючи гербарій, учні припустилися помилок. Знайди і виправ їх.

Номер слайду 13

Формулювання висновків. Силогізми. Силогізми – два твердження, з яких можна вивести третє твердження – висновок: а) Всі живі організми мають клітинну будову . б) Віруси не мають клітинної будови . в) … ( Віруси не є живими організмами)style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 14

Гра “Оратор”Не зачитуючи термін, вказаний на аркуші, поясніть його так, щоб Ваші колеги здогадалися про що йде мова

Номер слайду 15

Пояснення ситуації практичного характеру. Перед Вами відомий тест на короткозорість . Поясніть причину сприйняття двоякого зображення.

Номер слайду 16

Протиставлення фактів та їх пояснення По рзелульаттам илссеовадний одонго анлигйсокго унвиертисета, не иеемтзанчнеия, в кокам пряокде рсапожолены бкувы в солве. Галвоне, чотбы преавя и пслоендяя бквуы блыи на мсете. Осатьлыне бкувы мгоут селдовтаь в плоонм бсепордяке, все-рвано ткест чтаитсея без побрелм. Прочитайте поданий текст. Чи зрозуміли Ви зміст? Чи так само легко зрозуміє цей текст дитина 7-річного віку? Чому?

Номер слайду 17

З’їж слона по частинах. Алгоритм вирішення : Яка роль кисню в організмі?Як потрапляв кисень до дитини під час ембріонального розвитку?Що змінилося після народження дитини?Які зміни відбуваються в організмі при недостачі кисню?Як ваш організм реагує на недостачу кисню?Чи свідома дана реакція?Чим регулюється даний процес?Який механізм даної регуляції?Зобразіть схематично рефлекторну дугу. Що є причиною дихальних рухів?Що примушує новонароджену дитину дихати?Проблемна ситуація:

Номер слайду 18

Спонукання до виявлення міжпредметних зв’язків Чому кожна амінокислота кодується саме трьома нуклеотидами?Скільки груп крові мала б людина, якби всі гени, що їх визначають були б домінантними?

Номер слайду 19

Підказка товаришуЄ частиною кровоносної системи. Розташоване у грудній порожниніСкладається з чотирьох камер. Йому властива автоматія. Працює все життя, не зупиняючись. Має власну кровоносну систему.Є носієм спадкової інформаціїСкладається з двох спірально закручених ланцюгів.Є високополімерною сполукою. Має вторинну структуру. Має здатність до самоподвоєння. Міститься у ядрі та двомембранних органелах.

Номер слайду 20

Коментатор. Перегляньте і прокоментуйте сюжет…як біолог-науковецьяк лікар-гематолог

Номер слайду 21

Дякую за увагу !Не життя повинно вчити тих,хто вступає в життя,А школа має навчити науки і мистецтва життя. Борис Бім-Бад

pptx
Додано
20 червня 2020
Переглядів
793
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку