Тема: Особливості процесу адаптації дітей при переході з початкової школи в 5 клас гімназії. Мета: -розширити знання батьків про психологічні особливості дітей молодшого підліткового віку та проблеми учнів під час переходу до основної школи, -активізувати взаємодію батьків і педагогів.
Зміни в шкільному житті п’ятикласниківзмінився соціальний статус,підвищився рівень вимог до інтелектуального і особистісного розвитку учнів,на зміну першій вчительці прийшов класний керівник,розширилося коло вчителів-предметників,збільшився обсяг і кількість навчальних предметів,збільшилось навчальне навантаження на уроках та при приготуванні домашнього завдання,збільшилась кількість самостійних форм роботи,які вимагають пізнавальної активності,відбувся перехід на кабінетну систему навчання,
Психологічний супровід п’ятикласників в закладі відвідування уроків у 5 класі з різних предметів колишнім класоводом та класним керівником 5 класу,психологом, адміністрацією закладу, взаємовідвідування уроків учителями – предметниками, які викладають у 5-му класі , обмін досвідом,- робота з батьками: індивідуальні зустрічі та бесіди, відвідування уроків батьками,батьківські збори проведення досліджень рівня адаптації, навчальної мотивації учнів, психологічного статусу особистості в колективі, вивчення ставлення п’ятикласників до навчання,проведення бесід, годин спілкування на дану тематику.
Психологічний супровід п’ятикласників в закладі - засідання психолого- педагогічного консиліуму «Адаптація учнів 5-го класу до нових умов навчання» - проведення досліджень рівня адаптації, навчальної мотивації учнів, психологічного статусу особистості в колективі, вивчення ставлення п’ятикласників до навчання гімназії