Презентація "Шість цеглинок" як інструмент партнерства між початковою та середньою школою

Про матеріал
Дана презентація допоможе вчителям початкової й середньої школи у підготовці та проведенні уроків. Робота з конструктором Lego має великий потеціал, не допускає одноманітності уроків, виступає засобом дослідження й орієнтації дитини в реальному світі, просторі й часі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Шість цеглинок» як інструмент партнерства між початковою та середньою школою. Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ст.№7 Запорізької областіУчитель початкових класів: Беспалько Лариса Іллівна. Учитель історії: Некрасова Вікторія Леонідівна

Номер слайду 2

Засідання «Круглого столу» «Цілісність між дошкільною та початковою освітою»

Номер слайду 3

Майстер - клас

Номер слайду 4

Особливість методики «Шість цеглинок»Розвиток сприйняття, пам`яті, уваги, вміння порівнювати, спостерігати, узагальнювати, аналізувати. Формування просторового сприйняття і мислення. Розвиток виконавчих функцій мозку: операктивної пам`яті, ментальної гнучкості, самоконтролю. Опанування математичних понять, вміння мислити від конкретного до абстрактного -

Номер слайду 5

Робота за методикою «Шість цеглинок»Математика. Українська мова. Я досліджую світ. Килимок формату А-3 Набор з шести цеглинок DUPLO Для роботи з методикою «Шість цеглинок » кожна дитина має набір з шести цеглинок DUPLO (червоного, помаранчевого, жовтого, зеленого, блакитного та синього кольорів) та індивідуальний килимок розміром А-3.

Номер слайду 6

Вправи з килимком. Вправи передбачають: Вправи допомагають: Синхронізувати роботу обох півкуль головного мозку. Опанувати важливі вміння для навчання читання (рух очима зліва направо). Дитина навчається не здаватися, бути цілеспрямованою. Постійний перетин серединної лінії;Можливість досягнути кінцевого результату;Досягнення успіху та емоційного задоволення;Килимок має 5 ліній, де червона лінія посередині – це Старт-лінія. Кожна вправа починається з розташування усіх цеглинок на Старт-лінії.

Номер слайду 7

Українська мова. Вправи на визначення кількості звуків, букв, складів. Побудова схем речень та визначення їх видів. Визначення частин мови.

Номер слайду 8

Побудуй схеми речень. У лісі ростуть сосни та ялини. Гомонять високі берези та клени.

Номер слайду 9

Визнач кількість складів у словах. Світ, мурашка, співак, світати, світанок, мурашиний, заспівати, мурашник, світило, світлий, світанковий.1234

Номер слайду 10

Визначте кількість питальних та розповідних речень. Рідний край. Дорога серцю земля наша. Хіба є що на світі краще за це довкілля? Безмежні степи, зелені ліси й доли, високі та блакитні небеса! Хіба є що на світі дорожче за Вітчизну? Розповідні Питальні

Номер слайду 11

Математика«Цеглинку на число», «Обчисли вирази та знайди число», «Геометричні фігури»,«Склад числа»

Номер слайду 12

Вправи на уроках математики. Вправи дозволяють чути і використовувати «мову простору» та математики (вгору-вниз, під-над, попереду-позаду, ліворуч-праворуч, додати-відняти, поділити-помножити тощо), аналізувати та встановлювати прямі зв’язки між розміщенням цеглинок у просторі, усно виконувати математичні дії та відображати отримані результати на килимку. Сприяють розвитку: пам’яті, уваги, аналізу, сприйняття, узагальнення.

Номер слайду 13

Вправи на розвиток дрібної моторики та орієнтуванні у просторіСпершу розставляємо цеглинки на червону лінію. Далі кажемо учням куди рухатись якою цеглинкою. Називаючи спершу колір цеглинки, а далі на скільки ліній потрібно переміститись в певному напрямку.«Блакитна вгору на 2» - дитина повинна знайти блакитну цеглинку та перемістити на 2 рядки вище ; «зелена вгору на 1» - дитина повинна знайти зелену цеглинку та перемістити її на 1 лінію вгору; «жовта вниз на 1»; «помаранчева вгору на 1»; «червона вниз на 2»; «синя вгору на 2»

Номер слайду 14

Математичні диктанти. Розставити цеглинки в певному порядку на Старт-лінії. Читаємо вирази, а учні ставлять цеглинки на отримані відповіді.

Номер слайду 15

Я досліджую світ. Вправи на групування та класифікацію предметів і явищ за їх властивостями.

Номер слайду 16

Групи рослин. Волошка, калина, барвінок, ліщина, дуб, мак, верба, ромашка, мальва, тополя, шипшина, каштан. Дерева Кущі Трав`янисті рослини

Номер слайду 17

Визнач до якої групи належать птахи Осілі ПерелітніРозмістить цеглинки відповідно до малюнків пташок.

Номер слайду 18

Використання «Шість цеглинок»Для індивідуальної роботи та роботи в парах

Номер слайду 19

Що в цій скринці?

Номер слайду 20

Історична довідка« Жодну науку вільна людина не повинна вивчати як раб… Потрібно не по- насильницьки викладати дітям науки, а через гру, тоді краще побачиш, хто до чого схильний». Платон (427-347 рр. до н.е.)

Номер слайду 21

Тема «Як пов’язані історія та час» Вправа. Співвіднесіть рік і століття. Рік440р.1648 р.1814 р.2010 р.882 р.1939 р. Століття. XXIX XXI VXVIIXIX

Номер слайду 22

Тема «Де відбувається історія» Вправа «Історичні недомовки» Зображення земної поверхні на площині, виконане в певному масштабі, називається …Позначена чи уявна лінія, що визначає межі держави, називається …Навчальні карти для виконання завдань шляхом нанесення умовних позначок - це …Територія, на якій відбуваються історичні події - це …Умовні знаки для позначення інформації на карті, називаються …Обмеження місця події просторовими межами, називається…

Номер слайду 23

Тема «Пам’ять про Українську революцію 1917-1921рр та Голодомор 1932 – 1933 рр.»Вправа. Чи правильно розташовані в полях слова до теми «Українська революція та Голодомор в Україні»Українська революція. Голодомор. Закон про п’ять колосків. Геноцид22 січня 1919 р. Герої Крут. Центральна Рада29 січня 1918 р. Свічка пам’ятіСеляни. ХлібозаготівліМ. Грушевський1932 – 1933 рр.

Номер слайду 24

Хронологічна задача. Початок Першої світової війни. Скасування кріпацтва в Російській імперіїДев’ятнадцять століть. Подія ?Українська революція Голодомор. Початок Другої світової війни. Завершення найкривавішої епохи в Східній ЄвропіСтворення УПАВідкриття першої лінії метро в Києві

Номер слайду 25

Тема «Здоров’я та дозвілля» Вправа «Займи позицію»Славетним лікарем Києво – Печерського монастиря був Аліпій. На Русі ліки називали пігулками. У XVIII ст. у Львові працювало 15 аптекарів. З Києвом пов’язана найдавніша згадка про аптеки. Вертеп – традиційний український ляльковий театр. Знахарі, чудесники, відуни – саме так називали цілителів у Київській державі.  Так. Ні

Номер слайду 26

Тема «У світі історії»Вправа «Малюнкове лото»Українська революція. Музей. Легенда карти. Літопис. Археологія. Голодомор

Номер слайду 27

Виберіть цеглинку того кольору, який відповідає вашому ставленню до почутої інформації

Номер слайду 28

Використання методики компетентнісного навчання «Шість цеглинок » на уроках дозволяє в цілому: підвищити рівень комунікативної компетентності дітей; формути уявлення у школярів про навколишній світ та їх відношення до тієї або іншої проблемної ситуації; сприяти навичкам активної та творчої колективної взаємодії; розвивати творчий потенціал дітей і підвищувати рівень їх соціальної адаптації.

Номер слайду 29

Дякуємо за увагу!

pptx
Додано
14 вересня 2022
Переглядів
456
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку