Презентація "Школа спілкування"

Про матеріал

Ця презентація підійде до тренінгу на тему " Школа спілкування". А також її можна використати під час проведення виховної години із учнями.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Школа спілкування

Номер слайду 2

Очікування “Золота рибка”

Номер слайду 3

Знайомство

Номер слайду 4

Прийняття правил. Щоб весело урок провести,нам правила потрібно скласти. Отож, часу не гаймо,складати починаймо.

Номер слайду 5

Невигадана історія про появу мови. Колись первісні люди не знали ані слова,не вміли пояснити:це — мамонт, то — корова. Вони порозумітись старались між собою —показували пальцем, кивали головою. Якщо чужинці раптом з’являлися з-за лісу, —нахмурювали брови, хапалися за списа. Стрічали друзів з миром, усміхнено, охоче,і дивувались щиро, до неба звівши очі. А потім, щоб онукам про все це розказати,то вигадали мову і стали розмовляти.

Номер слайду 6

Обговорення. Яка мова з’явилася спочатку: «мова жестів» чи звичайна мова? Для чого первісні люди почали використовувати звичайну мову?

Номер слайду 7

Засоби спілкування Вербальні Невербальні говоріння міміка слухання жести рухи тіла

Номер слайду 8

Правила ефективного спілкування

Номер слайду 9

Робота в групах. Вправа “Склади прислів´я”

Номер слайду 10

Руханка“Я їду, я зайцем, я теж ”

Номер слайду 11

Невихований ведмідь. В лісі жив Ведмідь-гультяй,Знав єдине слово: «Дай!»— Дайте меду і малини!— Дайте рибки і калини!Дорікали звірі вслід:— Ну й неввічливий ведмідь!Чи тобі завчити важко. Чарівні слова «будь ласка»? 

Номер слайду 12

Обговорення Чи зустрічали ви таких людей, якіспілкуються, як Ведмідь? Розкажіть про це. Як ви почуваєтеся, коли спілкуєтеся зними?

Номер слайду 13

Мультфільм «Чуня. Про те,як поросятко було вихованим» Що хотіло зробити зайченя?Чому воно хотіло вкрасти моркву? Що зробило поросятко?Чому зайчиха не відмовила Чуні? Як почувається людина, до якої ввічливо звертаються?

Номер слайду 14

Як висловити прохання

Номер слайду 15

Робота в парах. Ведмідь: Доброго дня, пане Тарасе!Пасічник: Доброго дня, Ведмедику!Ти щось хотів?Ведмідь: Я хотів спитати, чи ви мо-жете пригостити мене медом? Будьласка!Пасічник: Звичайно, пригощайся!Ведмідь: Дуже дякую, у вас найсмачніший мед.

Номер слайду 16

Вправа “Бджілка”

Номер слайду 17

Робота в групах. Підказка: міміка, жести, привіт, слухати, вибач, дякую, настрій, будь ласка, до побачення, усмішка, перепрошую.

Номер слайду 18

Висновки Люди спілкуються словами і без них. Ввічливість сприяє спілкуванню, взаєморозумінню і добрим взаєминам. Ввічливе прохання викликає бажання допомогти.

Номер слайду 19

Загадка. Вона нічого не коштує, але створює багато чого. Вона збагачує тих, хто її отримує, не збіднюючи тих, хто її дарує. Вона триває мить, але пам'ять про неї залишається надовго. Немає таких багатіїв, які могли б її купити. Немає таких бідних, які не стали б багатші її милістю. Вона створює щастя у домі, є паролем для друзів. Водночас її не можна ані купити, ані випросити, ані позичити, ані вкрасти, адже вона є цінністю, яка не принесе жодної користі, якщо не йтиме від чистого серця...

Номер слайду 20

Молодці !

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Глушко Тетяна Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Василенко Катерина Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Основи здоров’я 3 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В.С., Страшко С. В.)
Додано
20 жовтня 2019
Переглядів
5437
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку