Д е в і з
Розум зростає, поки є здоров'я
Демокріт
Мета
Організація навчально-виховного процесу та створення науково-методичної бази спрямовиної на розвиток
психічно,фізично,соціально і морально здорової
особистості,зі стійкими переконаннями та системою знань про здоров'я та здоровий спосіб життя
рекомендацій по впровадженню |
конференцій,акцій, тощо. |
Адміністрація узагальнення досвіду школироботи, організація Вироблення семінарів,тренінгів,
здоров'язберігаючих технологій розробка технологій навчання та виховання
діагностика класу організація позаурочних заходів щодо збереження здоров'я робота з батьками
Вчителі"Основ здоров'я" організація уроків культур здоров'я профілактична робота щодо боротьби зі шкідливими |
Батьки оволодіння знаннями й навичками здорового способу життя допомога вчителям та учням у створенні |
допомога дітям в організації режиму праці й відпочинку, подоланні шкідливих звичок ,передача пощитивного досвіду |
звичками валеологічна освіта учнів
|
організація праці й відпочинку з найбільшим ефектом для збереження здоров'я надання першої долікарської допомоги
Освтн проритети "Школи
здоров'я
створення психологічно комфортних умов для побудови взаємовідносин між суб’єктами навчально-виховного процесу на принципах толерантності, демократизації і взаємоповаги; організація роботи педагогічного, батьківського колективу школи, учнівського самоврядування на виховання активної громадянської позиції учнів та вихованців; формування патріота своєї Батьківщини через пропагування системи національних цінностей; формування в учнів позитивної мотивації до здорового способу життя через створення соціального середовища сприяння здоров’ю; забезпечення учнів глибокими знаннями про власне здоров’я;
екологічне, валеологічне виховання особистості;
впровадження здоров’язбережних технологій в навчально-виховний процес;фізкультурно-оздоровча діяльність; видання друкованої продукції методичного характеру здосвіду роботи школи сприяння здоров’ю;
залучення громадськості, медиків, психологів, працівниківрізних служб та установ до проведення превентивних заходів щодо профілактикинегативних проявів у дитячому та молодіжному середовищі, формування культуриздоров’я упідростаючого покоління.
навчання елементарних правил здорового способу життя; впровадження здоров’язберігаючих технологій у навчально-виховний процес: фізкультхвилинок, рухливих перерв, провітрювання та вологого прибирання класних кімнат, тренінгів, психологічної та педагогічної підтримки дітей, духовного та естетичного вдосконалення;
проведення масових оздоровчих заходів: походів,спортивних змагань, конкурсів, традиційних свят; роботу з батьками, їх залучення до проведення шкільних валеологічних заходів.
оздоровлення й упорядкування навколишнього середовища, життя громади; створення безпечних і здорових умов життєдіяльності для громадян із системою життєвих цінностей;
істотне зниження рівня захворюваності дітей, підлітків,молоді; зменшення впливу шкідливих звичок на здоров’я дітей і молоді; стимулювання в людей різного віку прагнення до здорового й безпечного способу життя; зменшення ризику поведінки, що загрожує здоров’ю учнів.