Презентація "Шляхи формування мотивації пізнавальної діяльності здобувачів освіти на уроках математики засобами ІКТ"

Про матеріал
Перед багатьма вчителями виникла проблема: як вмотивувати дитину на навчання, якщо вона не хоче вчитися, не виконує домашні завдання, на уроках часто відволікається, її не турбує успішність. Коли клас і школа асоціюється у неї з психологічним дискомфортом, тривогами, нудьгою. Причин відсутності мотивації може бути декілька: завищені вимоги з боку вчителів, батьків, фізичні особливості особистості, конфліктні ситуації з однокласниками, друзями, однолітками, батьками та вчителями, перевантаженість дитини (відвідування гуртків, секцій, репетиторів). Коли накопичуються труднощі, здобувач освіти поступово втрачає інтерес до вивчення предмета. Тоді визначальним компонентом організації освітньої діяльності і повинна стати мотивація - система спонукань, які зумовлюють активність особистості і визначають її спрямованість.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Шляхи формування мотивації пізнавальної діяльності здобувачів освіти на уроках математики засобами ІКТВикладач: Гресько С. В.

Номер слайду 2

Неможливо навчати сучасних дітей так, як навчали нас. Лілія Гриневич

Номер слайду 3

Мотив — це спонукання людини до активності, пов'язане з намаганням задовольнити певні потреби. Внаслідок усвідомлення і переживання потреб у людини виникають певні спонукання до дій, внаслідок яких ці потреби задовольняються.

Номер слайду 4

Навчання, підкоряється загальній схемі: Необхідність – початок будь-якої діяльності здобувачами освіти, тобто на уроці висуваються проблеми, які треба розв´язати. Потреба (вивчити новий матеріал або отримати оцінку)Мотив (викликати у здобувачів освіти бажання займатися проблемою )Мета (ті завдання, які викладач ставив перед здобувачем освіти, і які треба виконати за урок)План досягнення мети. Корекція. Оцінка результатів

Номер слайду 5

Інформаційно-комунікаційні технології сукупність методів та технічних засобів, які використовуються для збирання, створення, організації, зберігання, опрацювання, передавання, подання й використання інформації.

Номер слайду 6

Використання ІКТ передбачає підвищення якості освіти; сприяє мотивації навчально-пізнавальної діяльності здобувачами освіти; дозволяє здобувачам освіти глибше пізнати, міцніше засвоїти сутність теоретичних і практичних знань, краще оперувати поняттями і застосовувати отримані знання у практичній діяльності.

Номер слайду 7

Для створення педагогічної ситуації використовую:зміст навчального матеріалузв'язок з життям і практикоюраціональні прийоми кожного етапу урокупошукову пізнавальну діяльністьпроблемний та емоційний характер викладання

Номер слайду 8

Для мотивації навчання актуальними є поради:підтримувати рівний стиль стосунків між усіма учасниками навчання підбадьорювати здобувачів освіти, коли вони стикатимуться з труднощами підтримувати позитивний зворотній зв’язокпіклуватися про різноманітність форм і методів навчанняпривчати здобувачів освіти до пізнавальної праці, розвивати їх наполегливість, силу волі, цілеспрямованість заохочувати виконання підвищеної складності учити чітко визначати мету, завдання формувати почуття відповідальності та обов’язкуучити висувати вимоги насамперед до самого себе

Номер слайду 9

Пізнавальну діяльність здобувачів освіти організовую у процесі взаємодії:«здобувач освіти -інформація»«здобувач освіти – ситуація», «здобувач освіти -проблема», «здобувач освіти – знання», «здобувач освіти– вміння та навички»«здобувач освіти - група»

Номер слайду 10

Схематично це виглядає так: {E269 D01 E-BC32-4049-B463-5 C60 D7 B0 CCD2}Індивідуальна самостійна робота здобувачів освіти за схемою орієнтованої основи дій{E269 D01 E-BC32-4049-B463-5 C60 D7 B0 CCD2}Робота в парах (обговорення й корекція){E269 D01 E-BC32-4049-B463-5 C60 D7 B0 CCD2}Робота в групах (вироблення точки зору, узгодження думок){E269 D01 E-BC32-4049-B463-5 C60 D7 B0 CCD2}Колективна робота (групування думок формування висновків)

Номер слайду 11

Форми інтерактивних технологій:міні-проектинезакінчене реченнярекламапрезентаціямікрофонмозковий штурмрольову груматематичний диктант

Номер слайду 12

Використання ІКТ на уроках математики з елементами мотивації:

Номер слайду 13

Текстовий редактор Word створюю різні документи – таблиці, схеми, ілюстрації, карти інструкцій; готую роздатковий матеріал для уроків, тексти контрольних робіт, тести; допомагаю оформити здобувачам освіти пояснювальні записки до творчих проектів, реферати.

Номер слайду 14

Додаток Excel

Номер слайду 15

Графічний редактор Paint 

Номер слайду 16

Програма Power. Point

Номер слайду 17

Програма Publisher газети; буклети; лепбуки.

Номер слайду 18

Програма Advanced Grapher

Номер слайду 19

Програми GRAN1, GRAN2, GRAN3

Номер слайду 20

Програми GRAN1, GRAN2, GRAN3

Номер слайду 21

Програма «Системи лінійних рівнянь»

Номер слайду 22

Програма My. Test X

Номер слайду 23

Програма Online Test Pad

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Сайт formula.co.ua.дозволяє розв’язувати математичні завдання, ввівши відомі параметри у відповідні формули

Номер слайду 26

Програма Word Аrtметод графічної систематизації – хмари слів

Номер слайду 27

Програма«Генератор QR-кодів»учні :установлюють сканер GR-кодів;зчитують закодовану інформацію;відкривають завдання на смартфонах;роблять необхідні записи у зошитах і відразу отримують свій результат.

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Сайт  «Мій Клас»  «Google Classroom»засоби: телефон планшет ноутбук

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Результати використання ІКТ: Здобувачі освіти: оперують числовою інформацією, геометричними об’єктами на площині та в просторі; розв’язують задачі, зокрема практичного змісту; будують і досліджують найпростіші математичні моделі реальних об'єктів, процесів і явищ, інтерпретують та оцінюють результати; використовують математичні методи у життєвих ситуаціях.

Номер слайду 32

Номер слайду 33

pptx
Додано
29 лютого
Переглядів
150
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку