Актуальною проблемою сьогодення є шляхи підвищення якості знань учнів, подолання відставання у навчанні. У своїй презентації пропоную шляхи подолання неуспішності учнів.
Шляхи підвищення якості знань учнів, подолання відставання у навчанні
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Причини відставання у навчанні:-недоліки фізичного та психічного розвитку- недостатній рівень вихованості- негативний вплив атмосфери в сім`ї
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Думки батьків, щодо ймовірних причин появи шкільної неуспішності їхніх дітей:-невміння педагогів знайти підхід до дитини-48% – нецікаве викладання предмету – 36%- лінь дитини, її байдужість – 32%- несправедливість вчителя – 29%недостатність уваги та контролю зі сторони вчителя – 28%-великі навчальні навантаження – 24%- низька кваліфікація вчителя -23%
Номер слайду 6
Вчителі до причин, які спричиняють появу шкільної неуспішності відносять:- погане здоров`я дитини – 60% - сімейні проблеми та негаразди – 32%- пасивність батьків і їх неуважність допотреб дітей – 31%- відсутність контролю – 24%- небажання чи невміння батьків допомогти своїй дитині – 18%- високий рівень особистої тривожності дитини – 18%- складність навчальної програми 16%- невпевненість – 16% сімейні проблеми та «» – 60%, «п
Номер слайду 7
Пізнавальна сфера складається з пізнавальних процесів:- відчуття - сприйняття- увага-пам’ять- мислення та увага
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Для попередження неуспішності учнів :- створюю сприятливе середовище, в якому не акцентуються недоліки особливих навичок і здібностей , щоб кожен учень був в центрі «системи підтримки»-даю учням можливість вибору завдання, яке відповідає рівню його здатності до засвоєння знань і способів навчальної діяльності
Номер слайду 10
- стимулюю трудові зусилля- на кожному уроці мотивую необхідність навчальної діяльності школярів- захоплюю їх змістом матеріалу-контролюю темп уроку- допомагаю учням із низьким рівнем розвитку повірити у свої власні сили -виховую органічну потребу до праці як моральної якості нової людини -продумую структуру уроку, щоб кожен учень від початку і до кінця мав роботу- працюю тісно з батьками