Презентація "Силові вправи" 9 кл.

Про матеріал
Презентація з теми "Легка атлетика", ознайомлення учнів старших класів з силовими вправами у легкій атлетиці
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Силові вправи як засіб формування вольових якостей особистостіВчитель Авраменко Н. В.

Номер слайду 2

Мета впровадження силових вправ. Навчальна мета:1. Дати поняття про основні види силових вправ.2. Сформувати навички оволодіння та удосконалити техніку виконання силових вправ.3. Перевірити рівень знань, умінь і навичок.4. Закріпити знання про основні поняття людської анатомії, вплив вправ на людський організм. Розвиваюча мета:1. Розвивати вольові якості.2. Розвивати фізичні якості, розвивати навички і міцність спортсменів під час навчального процесу. 3. Розвивати вміння і навички правильного користування тренувальним інвентарем.4. Розвивати творчі здібності вихованців.

Номер слайду 3

Виховна мета:1. Виховувати національну свідомість, самосвідомість та ментальність, провідні риси громадянина своєї держави, любов до рідної країни, до свого народу.2. Виховувати вольові можливості досягнення поставлених цілей та здатність психологічно готуватися до змагань, добре, як у залі, так і в повсякденному житті, формування дбайливого ставлення до здоров'я.3. Виховувати самостійність, мислення, кмітливість.4. Виховувати справедливість, доброзичливість, гуманність, повагу до людей.5. Виховувати старанність, наполегливість, бажання творчо працювати.6. Виховувати соціальну компетентність вихованців шляхом залучення їх до колективних занять, групових тренувань та змагань.

Номер слайду 4

Воля – це свідоме регулювання людиною своєї поведінки і діяльності, виражене в умінні долати внутрішні і зовнішні труднощі при здійсненні цілеспрямованих дій і чинників. Воля – це психічний процес, свідомої і цілеспрямованої регуляції людиною своєї діяльності і поведінки з метою досягнення поставлених цілей.

Номер слайду 5

ВОЛЯ ПОВ’ЯЗАНА : З вибором мотивів;З прагненням досягти мети;Із зусиллям з подолання перешкод;З мобілізацією внутрішньої напруженості;Зі здатністю регулювати спонукання;З можливістю прийняти рішення;З гальмуваням поведінкових реакцій.

Номер слайду 6

ФУНКЦІЇ ВОЛІ: Свідома регуляція активності в утруднених умовах життєдіяльності. В основі цієї функції лежить взаємодія процесів збудження і гальмування. З процесом збудження пов’язані активізуюча та спонукальна функції. З процесом гальмування – гальмуюча функція.

Номер слайду 7

ВОЛЬОВІ ЯКОСТІ ОСОБИСТОСТІ: Сила волі – це узагальнена здатність переборювати значні труднощі на шляху до мети. Витримка і самовладання – прояви сили волі, вміння стримувати свої почуття, володіти собою і заставляти себе робити те, що треба утримуючись від непотрібного. Цілеспрямованість - це свідома і активна спрямованість особистості на досягнення певних дій.

Номер слайду 8

Наполегливість – це свідоме і активне прагнення людини досягти мети у складних умовах.

Номер слайду 9

Самостійність – це здатність приймати усвідомлені, обґрунтовані рішення і здатність не піддаватися перешкодам.

Номер слайду 10

Послідовність – це виконання всіх дій людини на основі певного принципу, якому підкоряються всі інші. Сміливість – здатність до переборення страху і розгубленості враховуючи небезпеку, що загрожує.

Номер слайду 11

Сила як рухова якість людини. Абсолютна сила людини – це її здатність долати щонайбільший опір або протидіяти йому в довільному м’язовому напруженні Відносна сила – це кількість абсолютної сили людини, що припадає на один кілограм маси її тіла Швидкісна сила людини – це її здатність з якомога більшою швидкістю долати помірний опір Вибухова сила людини – це її здатність проявити якомога значне зусилля за найкоротший час

Номер слайду 12

Різновиди сили у залежності від режиму роботи м’язів. Статична сила проявляється тоді, коли м’язи напружуються,а переміщення тіла, його ланок чи предметів, з якими володіє людина, відсутнєДинамічна сила проявляється тоді, коли подолання опору супроводжується переміщенням тіла, чи окремих його ланок у просторі

Номер слайду 13

ФАКТОРИ, ЩО ЗУМОВЛЮЮТЬ СИЛОВІМОЖЛИВОСТІ ЛЮДИНИСтруктура м’язів. М’язова маса. Внутрішньом’язова координація. Міжм’язова координація. Реактивність м’язів. Потужність енергоджерел

Номер слайду 14

ЗАСОБИ РОЗВИТКУ СИЛИВправи з обтяженням масою власного тіла. Вправи з обтяженням масою предметів. Вправи з обтяженням опором. Вправи у подоланні опору еластичних предметів. Вправи у подоланні опору партнера чи навколишнього середовищаІзометричні вправи. Вправи у самоопоріВправи на тренажерах. Вправи з комбінованими обтяженнями

Номер слайду 15

МЕТОДИКА РОЗВИТКУМАКСИМАЛЬНОЇ СИЛИ (МРМС)МРМС шляхом збільшення м’язової маси1. Вправи з обтяженням масою предметів, з подолан-ням опору еластичних предметів та вправи наспеціальних тренажерах2. Інтервальний та комбінований методи вправи3. Кількість повторень – від 6-8 до 10-12 разів4. Кількість серій – від 2-3 до 5-65. Екстремальний інтервал відпочинку (частота сер-цевих скорочень повертається до 101-120 уд/хв) – міжповтореннями6. Активний та комбінований

Номер слайду 16

МРМС шляхом удосконалення міжм’язовоїкоординації1. Вправи з обтяженням масою предметів, вправи на тренажерах та вправи у подоланні опору маси власного тіла з додатковими обтяженнями2. Інтенсивність визначається індивідуально для кожної людини у межах 30-80% від максимального у конкретному русі3. Інтервальний та комбінований методи вправи4. Кількість повторень – від 3-4 до 5-6 разів5. Кількість серій – від 2-х до 6-ти у конкретній вправі6. Екстремальний інтервал відпочинку (тривалість усередньому 1-3 хв)7. Активний та комбінований

Номер слайду 17

МРМС шляхом удосконалення внутрішньо-м’язової координації1. Вправи з обтяженням масою предметів, вправи натренажерах та ізометричні вправи2. Інтенсивність вправи – від 85-90% до максимальної у конкретній вправі3. Інтервальний, комбінований та змагальний методивправи4. Кількість повторень – від 1 до 3-4 разів5. Кількість серій – від 2-3 до 4-5 підходів6. Тривалість відпочинку – в середньому 2-6 хв7. Активний та комбінований

Номер слайду 18

МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ШВИДКІСНОЇ СИЛИ Вправи з обтяженням масою предметів (штанга, гирі тощо) та масою власного тіла, вправи з комбінованим обтяженням, у подоланні опору навколишнього середовища та вправи на спеціальних тренажерах Інтенсивність вправи – від 20 до 80% від максимальної сили у конкретній вправі, а швидкість і частота рухів – від 70% від максимальної у тій же вправіІнтервальний, комбінований, ігровий та змагальний методи вправи Кількість повторень – від 3-4 до 5-6 разів Кількість серій – від 2-3 до 5-6 серій Екстремальний інтервал відпочинку (частота серцевих скорочень повертається до 91-110 уд/хв)Активний (вправи на розслаблення та відновленнядихання, помірне розтягування м’язів, що мали основне навантаження). Між серіями характер відпочинку комбінований

Номер слайду 19

МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ВИБУХОВОЇ СИЛИ

Номер слайду 20

Формування вольових якостей особистості. Для формування певного рівня морально-вольових якостей та емоційної стійкості вихованців потрібний насамперед особистий приклад тренера-викладача та здійснення ряду спеціальних заходів, що складають розділ виховної роботи (лекції, бесіди, диспути). Сила вольових якостей, таких як цілеспрямованість, ініціативність, винахідливість, рішучість, сміливість, дисциплінованість також проявляється під час змагань

Номер слайду 21

Сила вольових якостей багато в чому залежить від інтелектуального розвитку вихованців. Спортсмени з обмеженими інтересами не досягають повного використання всіх своїх можливостей у досягненні результату. Питанням розумового розвитку та культурного вдосконалення потрібно надавати велике значення.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Михайлюк Андрій Борисович
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
10 грудня 2020
Переглядів
2402
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку