Конкурс «Вчительська десятка». Розробки додавай – подарунки вигравай!
Ви додали 0 з 10 розробок у період з 11 по 20 серпня для участі у розіграші, який відбудеться 21 серпня.

Презентація "Система Глостер та їх використання на уроках історії"

Про матеріал

Враховуючи особливості сучасного світу з його технологічністю та інформативністю, а також особливості розвитку сучасного школяра і його індивідуалізацію навчання, ми не можемо випускати з виду той факт, що сучасні засоби навчання повинні бути максимально наближені до світосприйняття дитини . Одним з найбільш цікавих нововведень при вивченні історії став інтерактивний плакат. У процесі навчання інтерактивний плакат дозволяє досягти дуже важливих результатів:
 дослідити участь історичної особи в суспільному житті
 визначити роль особистості в конкретному історичному часі
 представити та систематизувати матеріал
 домогтися максимальної наочності інформації
 за рахунок використання інтерактивних елементів залучити учня в процес отримання знань.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Система та їх використання на уроках історіїВиконала: Керівник РМО вчителів історіїУсєінова Марина Вікторівна. Кривий Ріг 2016р.

Номер слайду 2

Що таке Glogster EDU?Glogster EDU ™ є онлайн освітньою платформою з можливістю створення Glog ® і використання цифрової бібліотеки.

Номер слайду 3

Glog ® - цифровий інтерактивний плакат, для оформлення якого можливе використання відео, графіки, тексту і музики. Glogs забезпечує свободу самовираження з можливістю оформлення нового постера, редагування вже готового плаката одним кліком.

Номер слайду 4

Має такі особливості : Висока інтерактивність — діалог між учителем і учнем за допомогою даної програми (це ще один новий метод роботи на уроці ); Простота у використанні — інтерактивний плакат не вимагає інсталяцій, має простий і зрозумілий інтерфейс; Багатий візуальний матеріал — яскраві анімації явищ і процесів, фотографії та ілюстрації, що дає перевагу над іншими продуктами і засобами навчання; Груповий та індивідуальний підхід — дозволяє організувати роботу як з усім класом (використання на інтерактивній дошці, демонстраційному екрані), так і з кожним окремим учнем (робота за персональним комп'ютером); Навчальний матеріал програм представлений у вигляді логічно завершених окремих фрагментів, що дозволяє вчителю конструювати уроки у відповідності зі своїми завданнями.

Номер слайду 5

За допомогою глога вчитель може:- зібрати якісні інформаційні ресурси по заданій темі,- створювати віртуальні класи,- організувати зв'язок учнів не тільки всередині одного класу, але і учнівського крос-вікового співтовариства,- коментувати та оцінювати роботу учасників освітнього процесу.

Номер слайду 6

За допомогою глога учень може:- представити вивчену інформацію в творчому вигляді,- структурувати свої знання,- перевести текстову інформацію в інформацію графічну, аудіо та відео,- зафіксувати посилання та переходи на інші інформаційні джерела,- отримати особисту консультацію вчителя,- представити однокласникам своє бачення проблеми чи теми,- порівняти власні розробки з цієї теми з розробками студентів з інших країн,- отримати додаткові бали з історії.

Номер слайду 7

ІСТОРИЧНІГЛОГИ

Номер слайду 8

ІСТОРИЧНІГЛОГИ

Номер слайду 9

Створення інтерактивних плакатів дає можливість досягти наступних педагогічних цілей: Підтримка групових та індивідуальних форм вивчення предмету в умовах класно-урочної системи організації навчального процесу; Створення комфортних умов комп’ютерної підтримки традиційних і новаторських технологій навчання літератури; Підвищення пізнавального інтересу учнів до вивчення предмета; Забезпечення диференційованого підходу до вивчення предмета; Структуризація змісту навчання та активізації опорних знань; Можливість реалізувати на практиці особистісно-орієнтований підхід до навчання.

Номер слайду 10

Можливості використання глогів на уроках історії При вивченні біографії історичних діячів можливо створити збірку інтерактивних плакатів .

Номер слайду 11

Можливості використання глогів на уроках історії Для проведення онлайн – екскурсії різними історичними епохами та країнами .

Номер слайду 12

Можливості використання глогів на уроках історії Для створення родинного дерева;Сім'я

Номер слайду 13

Можливості використання глогів на уроках історіїДля складання хронологічних таблиць,учитель може насичувати події графікою, аудіо та відеоконтентом. Історія мистецтва

Номер слайду 14

Для створення інтерактивного плакату –глогу вчитель може використати інтернет-сервіси такі як: Glogster дозволяє розмістити текст, графіку і відео, будь-який елемент може стати гіперпосиланням. Є хороші шаблони. Плакат виходить яскравим, барвистим, ефектним; Cacoo надає можливості створення різних схем-класифікацій, де кожен елемент схеми може стати гіперпосиланням. Даний сервіс містить різні шаблони. Авто фігури та дозволяє додавати як зображення так і самому малювати; Prezi, Projeqt, Linoit, Slide. Rosket. Але більшість з них є англомовними і тому вчителю необхідно не тільки мати певні навички роботи з інформаційними ресурсами, а й знати іноземну мову.

Номер слайду 15

Дякую за увагу! Бажаю творчих успіхів!

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
pptx
До підручника
Всесвітня історія 8 клас (Сорочинська Н.М., Мартинюк О.О., Гісем О.О.)
Додано
2 лютого
Переглядів
286
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку