Мета класного керівника в межах продуктивного виховання - створити ситуацію успіху для розвитку особистості дитини, дати можливість кожному вихованцю відчути радість досягнення успіху...
«Ситуація успіху, свідомо оптимістичне «Я відчуття» в межах продуктивного виховання»
Номер слайду 2
«Говорити про успішність процесу навчання і виховання можна лише в тому випадку, коли хоча б один з його учасників пережив або переживає відчуття радості за успіхи»А. С. Макаренко
Номер слайду 3
Мета класного керівника в межах продуктивного виховання - створити ситуацію успіху для розвитку особистості дитини , дати можливість кожному вихованцю відчути радість досягнення успіху, усвідомлення своїх здібностей і віри у власні сили.
Номер слайду 4
Будь – який виховний захід повинен викликати позитивні емоційні почуття.
Номер слайду 5
Завдання педагога - допомогти особистості дитини зрости в успіху, дати відчути радість від здолання труднощів; дати зрозуміти, що без зусиль в житті нічого не дається, весь час необхідно прикладати зусилля.
Номер слайду 6
Першочергове завдання класного керівника в сучасних умовах - це створення умов для саморозвитку та необхідність сформувати і виховати в кожному учневі, та в кожній учениці, перш за все, сильну особистість з ясно вираженим власним “Я”, здатною обґрунтовано обстоювати власну життєву позицію.
Номер слайду 7
В основу беруться критерії: У – унікальність;С – самоосвіта, самореалізація, створення творчої атмосфери, сенс життя;П – психологічна захищеність;І – інтелектуальність, імідж, інформаційна культура;Х – хороші стосунки між вчителями, учнями, батьками.
Номер слайду 8
Створюючи ситуацію успіху в межах продуктивного виховання, необхідно враховувати інтереси, захоплення, здібності кожної дитини. Відчуття успіху сприяє впевненості підлітків у власних можливостях, вихованню наполегливості у процесі подолання труднощів.
Номер слайду 9
Створення ситуації успіху на виховній годині та в позаурочній діяльності важлива умова формування творчої, всебічно розвиненої особистості учня. На виховній годині учні вчаться співпрацювати, міркувати, рефлексувати свої відчуття.
Номер слайду 10
Ніщо так не розкриває творчі здібності учнів, як колективна творча справа, адже, це прекрасна можливість розкрити особистість кожного в групі і дати можливість відчути радість.
Номер слайду 11
Виставки, концерти, свята, ярмарки, спортивні змагання, конкурси ,екскурсії, участь в проектах та інше - це ті справи, які допомагають дитині відчути себе потрібною.
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Уміння створювати ситуації успіху у межах продуктивного виховання засноване на співпраці учня і класного керівника.
Номер слайду 14
Щасливу людину може виховати тільки щаслива людина. Успіх учневі створює педагог, який сам переживає радість успіху.