Презентація " Склад, номенклатура і класифікація солей. "

Про матеріал
Цілі уроку: розширити знання про класифікацію неорганічних речовин і номенклатуру неорганічних речовин на прикладі солей; навчити називати солі, складати їхні формули за валентностями, розпізнавати з-поміж інших класів неорганічних сполук; розвивати вміння й навички складати формули за валентністю на прикладі солей, виконувати обчислення. Тип уроку: комбінований Форми роботи: робота з опорною схемою, розповідь учителя, демонстраційний експеримент, групова робота.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку. Склад, номенклатура і класифікація солей.

Номер слайду 2

Перевірка домашнього завдання. Хімічний диктант за назвами кислот, оксидів та гідроксидів або флеш картки на join.naurok.ua. Купрум (ІІ) оксид. Сульфатна кислота. Хлоридна кислота. Натрій хлорид. Фосфор ( V ) оксид. Ферум (ІІ) гідроксид. Ортофосфатна кислота. Ферум (ІІІ) оксид. Нітратна кислота. Калій гідроксид. Натрій оксид. Силікатна кислота

Номер слайду 3

Мотивація навчальної діяльності

Номер слайду 4

Вивчення нового матеріалу. Виникає питання, що таке солі Солі – це речовини, що складаються зкатіонів металічного елементу і аніонівкислотних залишків. У побуті сіллю ми зазвичай називаємо лишеодну сіль – кухонну, тобто натрій хлорид ( Na. Cl ) . Однак у хімії солями називають цілий клас сполук .

Номер слайду 5

Назва соліАлгоритм складання формули солі Записуємо символи металу і кислотного залишку. Над символом металу і кислотним залишком позначаємо валентність. Для одиниць валентності металу і кислотного залишку знаходимо найменше спільне кратне. Ділення спільного кратного на валентності металу і кислотного залишку знаходимоіндекси. Знайдені індекси записуємо у формулу солі.

Номер слайду 6

Номенклатура солей

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Класифікація солей

Номер слайду 9

Солі – кристалічні речовини, в основному білого кольору. Солі заліза –жовтого – коричневого кольору. Солі міді – зеленувато – блакитного кольору. Солі хрому – зеленого та помаранчевого . За нормальних умов солі перебувають лише у твердому стані. Вони тугоплавкі кристалічні речовини, без запаху, різного смаку та кольору. Солі поділяють : Розчинні Na. Cl, KNO3. Малорозчинні Pb. Cl,Mg. SO4. Нерозчинні Ca. CO3, Ba. SO4 Фізичні властивості солей

Номер слайду 10

Закріплення вивченого матеріалу

Номер слайду 11

Робота в парах. Кожна пара одержує картку – завдання. Складіть формули солей. Дайте назву за сучасною українською номенклатурою. Додаткове завдання. Серед одержаних солей виберіть формулу солі з найбільшою молярною масою. Обчисліть кількість речовини в 32 г цієї солі. Обчисліть, у якій масі міститься 2 моль солі. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Cl SO4 PO4 Mg K Fe (III){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} CO3 SO3 NO3 Cu (II) Na Al

Номер слайду 12

Домашнє завдання. Опрацювати § 28, ст. 149. Виконати завдання N 8,9,10. Творче завдання . Підберіть приклади історично сформованих назв солей.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Франчук Мар'яна Віталіївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
pptx
Пов’язані теми
Хімія, 8 клас, Розробки уроків
Додано
6 лютого 2020
Переглядів
10557
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку