Презентація на тему "Складання таблиці множення числа 2. Задачі на множення." 2 клас. За підручником Н.О.Будної.
Мета: ознайомити учнів з таблицею множення числа 2 і її практичним застосуванням; формувати вміння розв'язувати задачі на множення; розвивати логічне мислення.
Сьогодні 13 січня 2021 р. Контроль, корекція і закріплення знань.1. Перевірка домашнього завдання.2. Вправа «Мікрофон»: Додавання однакових чисел називається…Як називаються числа при множенні?Від перестановки множників…Картки для опитування: Замініть вирази на додавання виразами на множення: 4+4+4+4+4+4+4= 7+7+7+7+7=2. Скільки ріжок у 7 равликів?Запишіть розв’язання додаванням, а потім множенням. Замініть вирази на множення виразами на додавання: 7 • 5= 9 • 3=2. Скільки крилець у 4 бабок?Запишіть розв’язання додаванням, а потім множенням.
Сьогодні 13 січня 2021 р. Усні обчислення. Задачі-вірші. На зиму матуся – лисиця. Сплела для діток рукавиці. Кожна маленька лисичка. Отримала дві рукавички. Скільки всього рукавичок,Якщо у мами п’ять доньок – лисичок?2. Є у нашого Андрійка. Сім монет по дві копійки. Мабуть кожен із вас знаєСкільки грошей Андрій має?
Сьогодні 13 січня 2021 р.2. Пояснення нового матеріалу.— Знаходити добуток додаванням незручно. Потрібно скласти і вивчити таблицю множення числа 2.- За малюнком складіть вираз на додавання, знайдіть його значення:- Замініть цей вираз множенням: 2 • 2 = 4- Складіть наступний вираз на додавання, обчисліть його:2 + 2 = 42 + 2 + 2 = 6- Замініть множенням: 2 • 3 = 6
Сьогодні 13 січня 2021 р.— Прочитайте таблицю.—Назвіть тільки результати.— Що цікавого ви помітили?(кожен наступний результат більший від попереднього на 2)— Як можна одержати значення наступного виразу з попереднього?(додати до попереднього результату 2)— Коли доданків багато, знаходити добуток додаванням незручно. Потрібно скласти і вивчити таблицю множення числа 2.
Розвиток математичних знань.№ 492. Накреслити за клітинками. Задача. Мишка на зиму запаси робила. По 2 зернини в комірку носила. В поле вона сходила 9 раз. Скільки зернин в неї є про запас?По скільки зернин приносила мишка?Скільки разів вона ходила у поле?Що запитується в задачі?Яку дію будемо виконувати? Чому?Прочитайте відповідь. 3) Розв’язування задач з підручника.(с.75)