Презентація "Специфіка читання оповідання"

Про матеріал
Специфіка читання оповіданняСпецифіка читання оповіданняСпецифіка читання оповіданняСпецифіка читання оповіданняСпецифіка читання оповіданняСпецифіка читання оповіданняСпецифіка читання оповіданняСпецифіка читання оповіданняСпецифіка читання оповідання
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Специфіка читання оповідання. Підготувала Соколенко Анастасія 41-по

Номер слайду 2

Оповідання – це невеликий художній твір, в якому дається словесний малюнок подій, пов’язаних з життям і діяльністю людей, або словесно змальовується природа.rrrrr

Номер слайду 3

Оповідання з читанок для 2-4 класів умовно поділяються на дві групи: Оповіданняоповідання, в яких діють люди оповідання про природу й діяльність у ній людей Однією з умов глибокого опрацювання художнього оповідання є аналіз особливостей твору, робота над його композицією. Художній задум письменника розкривається всією системою образотворчих засобів.

Номер слайду 4

Підготовча робота до читання. Читання оповідання Перевірка сприймання Робота над текстом оповідання. Структура уроку читання залежить від жанрової специфіки оповідання і включає визначені далі етапи.

Номер слайду 5

Підготовча робота до читання - у короткій вступній бесіді чи розповіді вчитель може стисло ввести учнів у коло тих обставин, за яких відбувається описана у творі подія, створити певний настрій, викликати почуття для відповідного сприймання твору, пояснити необхідні для розуміння змісту слова. Читання оповідання - глибоко емоційні оповідання, насичені драматичними подіями, діалогами, перший раз читає вчитель. Під час підготовки до читання доцільно визначити структуру тексту - поділити його на смислові частини, у читанні відокремлювати їх, роблячи паузи; визначати логічні наголоси тощо. Текст про знайомі дітям факти читають самі учні. Заслуговує на увагу почергове читання тексту вчителем та учнів, вголос чи мовчки, прослуховування грамзапису тощо.12

Номер слайду 6

Перевірка сприймання навчального тексту може здійснюватися у короткій бесіді за прочитаним: Коли ви раділи, сумували? Яке місце у творі вас особливо вразило? Тощо. Робота над текстом оповідання. Повторне читання і цілеспрямована робота над всебічним усвідомленням тексту:логічна сторона;образна сторона;емоційна сторона; зміст твору;ідея твору;композиція твору;образи;мова.34

Номер слайду 7

Під час опрацювання тексту оповідання доцільним є:складання логічної партитури читання; лінгвістичний та літературознавчий аналізи тексту; різноманітні види читання (вибіркове, творче, коментоване тощо); підготовка до виразного читання та виразне читання за опрацьованою партитурою;складання плану; переказ; літературно-творча діяльність учнів у зв’язку з прочитаним; узагальнююча бесіда.

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
1 липня 2022
Переглядів
1295
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку