19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Презентація "Спілкування"

Про матеріал

У презентації розглянуто поняття про про мову. Мовлення і види. Поняття про спілкування. Функції, засоби і види спілкування.Рівні спілкування за Добровичем. Індивідуальні типи спілкування. Індивідуальні типи співрозмовників

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Спілкування

Номер слайду 2

План:1-Поняття про мову. Мовлення і види.2-Поняття про спілкування. Функції, засоби і види спілкування.3- Рівні спілкування за Добровичем.4- Індивідуальні типи спілкування.5- Індивідуальні типи співрозмовників

Номер слайду 3

1 Мова – це система знаків,слугує засобом людського спілкування, передачі і збереження інформації

Номер слайду 4

Функції мови: 1) Сигніфікативна (означальна) 2) Вираження змісту предмета

Номер слайду 5

Мовлення – це процес використання людиною мови для спілкування

Номер слайду 6

Види мови,мовлення:1) Зовнішня- усна(діалог,монолог)- афективна - письмова2) Внутрішня ( про себе)

Номер слайду 7

Індивідуальні особливості мовлення:-темп-ритм-емоційність -виразність-точність-плавність-голосність-логічна послідовність-образність висловлювання

Номер слайду 8

Культура мовлення – це вміння правильно вживати і вимовляти слова

Номер слайду 9

Виділяють 3 етапи оволодіння культурою мовлення:1 – Правильність мовлення 2 – Стилістична грамотність3 – Вміння будувати мову

Номер слайду 10

2 Спілкування – це складний процес взаємодії двох чи більше людей, які знаходяться між собою в процесі інформаційного обміну, зумовлені потребами спільної діяльності

Номер слайду 11

Головною характеристикою спілкування є діяльність.

Номер слайду 12

Зниження природної людської потреби у спілкуванні з реальними людьми називається - аутизмом

Номер слайду 13

Засоби спілкування:1) Мовні2) Немовні – жести, міміка, інтонація, паузи, манери, зовнішність

Номер слайду 14

Функції спілкування:1) Інформаційна комунікативна: процес формування, передавання і прийняття інформації2) Регулятивна комунікативна – пов’язана з поведінкою3) Афективна комунікативна – пов’язана з емоціями

Номер слайду 15

Аспекти спілкування:1) Комунікативний – це форми і засоби обміну і передавання інформації2) Інтерактивний - це певний вплив на інших людей- порада - інструкції- вимоги- накази3) Перцептивний – це сприймання один одного

Номер слайду 16

Види спілкування:1) Міжособистісне2) Особистісно групове4) Міжгрупове5) Безпосереднє6) Короткочасне7) Опосередковане8) Довготривале9) Завершене 10) Незавершене

Номер слайду 17

3 Рівні спілкування за Добровичем1) Духовний 2) Діловий3) Стандартизований4) Ігровий5) Конвенціональний6) Маніпулятивний7) Примітивний

Номер слайду 18

4 Індивідуальні типи спілкування:1) Менторський – грунтується на принципі суворого підкорення одного співрозмовника іншому2) Інформативний – спрямоване на передавання і отримання інформації 3) Натхнення – визначається активною співучастю, вимогливістю, справедливістю, вмінню підтримати розмову і слухати4) Конфронтаційний – схиляє до дискусії, суперечки

Номер слайду 19

5 Типи співрозмовників:1) Домінантний – в розмову втручається рішуче, проте якщо хтось до нього звертається він не відчуває потреби відповідати. Людина тверда, напориста, легко перебиває інших, але не дає перебити себе і може закінчити розмову на півслові

Номер слайду 20

2) Недомінантний – протилежний домінантному, в розмові відчуває себе прохачем, ніколи не перебиває співрозмовника, лише у випадку мирної розмови стає сміливим, може перебити і настояти на своєму.

Номер слайду 21

3) Мобільний – дуже легко включається в розмову, відволікаючи від своїх справ, мова швидка, інколи навіть занадто, може не закінчувати думку, оскільки впевнений, що його і так зрозуміють

Номер слайду 22

4) Ригідний – потрібен певний час щоб включитись в розмову, говорить повільно, думку висловлює детально, не любить щоб його перебивали і сам не перебиває, в розмові любить ясність. Розпрощатися буває дуже важко, тому що він любить розставляти крапки над «і»

Номер слайду 23

5) Екстраверт – дуже схильний до спілкування, без нього він нудьгує, не важливо де і з ким аби поговорити. Йому не зрозуміло як це людина не бажає спілкуватись. Він може трактувати таку позицію як ворожу, може отримати задоволення коли трохи розпустить плітки. Любить привертати до себе увагу. Може бути уважний до присутніх

Номер слайду 24

6) Інтроверт – віддає перевагу спілкуванню із самим собою у думках переконаний , що більшість людей його не розуміють, а тому нема сенсу з ними спілкуватись. Друзів не багато, не більше 3 подібних йому ж. Звичайну теплоту сприймає насторожено, знаки уваги його дратують.

Номер слайду 25

6 Стиль спілкування – це система принципів, норм, методів, прийомів, взаємодії поведінки людини. Виділяють: 1) Авторитарний – тверді способи управління 2) Демократичний - колегіальність3) Ліберальний – людина може піддаватися різним впливам; не виявляє ініціативу

Номер слайду 26

Залежно від спрямованості особистості бувають:1 – Виконавчий2 – Ініціативний3 – Агресивний4 – Відчужений 5 – Альтруїстичний6 – Маніпулятивний7 – Місіонерський 8 – Уважний 9 - Трансформаційний

Номер слайду 27

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лукашенко Ирина
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
7 серпня 2018
Переглядів
9532
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку