Презентація "Спілкування без конфліктів"

Про матеріал
Презентація "Спілкування без конфліктів" допоможе зрозуміти, що таке конфлікт, "конфліктна особистість", як спілкуватися без конфліктів
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Спілкування без конфліктів

Номер слайду 2

Мета:навчити дітей ставитися один до одного з повагою, засвоїти деякі правила безконфліктного спілкування та виходу з конфлікту

Номер слайду 3

Спілкування – це головна діяльність підліткового віку.

Номер слайду 4

Причини сварок:неприйняття чужої думки нехтування правами іншої людинипрагнення домінуватиневміння слухати іншихсвідоме прагнення скривдити одне одногонерозумінняневміння керувати емоціями

Номер слайду 5

Основою культури спілкування є повага до іншої людини. Поважати – значить враховувати думку іншої людини.

Номер слайду 6

Конфлікт (від лат. conflsktus — зіткнення) — процес різкого загострення протиріч й боротьби двох або більше сторін у вирішенні проблеми, що має особисту значущість для кожного з учасників, які виражають різні, а нерідко і протилежні цілі, інтереси й погляди.

Номер слайду 7

Конфлікт складається з: Проблеми. Учасників. Конфліктної ситуації.Інциденту.

Номер слайду 8

Конфліктна ситуація — наявність суперечливих позицій, розбіжностей сторін із якого-небудь приводу. Це можуть бути різні цілі, інтереси, бажання або різні способи їх досягнення.

Номер слайду 9

Інцидент — це збіг обставин, що є мотивом для початку безпосередньої сутички сторін.

Номер слайду 10

Ознаки “конфліктної особистості” :1. Бажання домінувати за будь-яких обставин.2. Занадто велика принциповість.3. Надмірна прямолінійність у висловленнях і судженнях.4. Поганий настрій, роздратованість.5. Несправедлива оцінка вчинків та дій інших.

Номер слайду 11

Стратегії розв’язання конфліктів:

Номер слайду 12

1. Черепаха (втеча). Черепахи втікають і ховаються у свій панцир, щоб обминати конфлікти. Вони відмовляються від власних цілей та стосунків, тримаються далі від спірних питань, через які виникає конфлікт, від людей, до яких він причетний. Вважають, що намагатися вирішувати конфлікт – справа повністю безнадійна, переконані, що легше втекти від конфлікту, ніж зіткнутися з ним.

Номер слайду 13

2. Акула (примус). Акули намагаються перемагати опонентів тим, що силоміць примушують їх приймати потрібне їм рішення конфлікту. Для них найважливішими є власні цілі, а стосунки з людиною мають дуже мале значення. Вони будь-якою ціною готові добитися своїх цілей. Потреби інших людей їх не турбують. Їх мало хвилює те, чи вони комусь подобаються, чи проявляє хтось до них прихильність. Акули переконані, що конфлікти вирішуються тоді, коли один перемагає другого, який програє.

Номер слайду 14

3. Плюшевий ведмедик (згладжування). Для ведмедиків стосунки важливіші, а власні цілі не мають великого значення. Ведмедики хочуть подобатися, хочуть, щоб усі їх любили і цінували. Вони вважають, що краще уникнути конфлікту заради гармонії, і впевнені, що конфлікти не можна обговорювати без шкоди для стосунків, бояться завдати болю, образити, псувати стосунки під час конфлікту. Щоб зберегти стосунки, готові пожертвувати особистими цілями. Вони намагаються згладити конфлікт, боячись зіпсувати стосунки.

Номер слайду 15

4. Лисиця (компроміс). Лисиці невибагливі як у своїх цілях, так і в стосунках з іншими людьми. Лисиці шукають компромісу. Вони пожертвують частиною своїх домагань під час конфлікту і переконують іншу особу поступитися теж якоюсь часткою своїх цілей. Вони шукають такого рішення конфлікту, коли б обидві сторони мали якусь вигоду – «золоту середину», між двома крайніми позиціями. Вони готові пожертвувати заради досягнення згоди для спільного добра як частиною своїх домагань, так і стосунків.

Номер слайду 16

5. Сова (конфронтація). Сови дуже високо цінують власні цілі та стосунки. Вони розглядають конфлікти як проблему, яку треба розв’язувати і шукають таке рішення, яке б задовольнило як їхні власні цілі, так і цілі супротивної сторони в конфлікті, сприймають конфлікти як засіб поліпшення стосунків шляхом послаблення напруження між двома людьми. Шукаючи рішення, які б задовольнили як їх самих, так і іншу особу, сови підтримують стосунки, не заспокоюються доти, доки не буде знайдене рішення, яке б задовольнило і власні, і чужі цілі, доки напруга не спаде і негативні емоції не будуть повністю зняті.

Номер слайду 17

Правила спілкування в конфліктній ситуаціїЗалишайся спокійним і врівноваженим. Будь терплячим. Не відповідай образою на образу. Будь готовим визнати свою провину. Відповідай добром на зло. Прагни розв’язати конфлікт. Постався до проблеми з гумором. Постав себе на місце свого співрозмовника. Вмій правильно висловити свою думку. Вмій почути свого співрозмовника.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чигілейчик Жанна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додав(-ла)
Ярчук Оксана
Додано
30 березня 2020
Переглядів
3653
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку