Ознайомити учнів з поняттям спільнокореневі (споріднені) слова; формувати вміння розрізнювати синоніми; навички каліграфічного письма; збагачувати словниковий запас; розвивати мовленнєві навички, вміння зіставляти, аналізувати, узагальнювати, виховувати працьовитість, любов до рідної мови.
Тест Тестування учнів. 1. Слова, близькі за значенням називаються. а) синонімами; б) спільнокореневими словами. 2. Слова, що мають спільну частину – корінь з однаковим значенням називаються… а) синоніми; б) спільнокореневими. 3. Хмарка, хмара, хмарно, захмарилося – це слова … а)синоніми б) спільнокореневі. 4.Іли, підживлювалися, харчувалися- це слова … а) синоніми; б) спільнокореневі 5.У словах літак, літати, приліт, перелітні корінь слова а) – літа- б) – літ-. 6.Праця, працю, праці,працею - це …а) споріднені слова б)форми слова
Тест Тестування учнів. 1. Слова, близькі за значенням називаються. а) синонімами; б) спільнокореневими словами. (1б.) 2. Слова, що мають спільну частину – корінь з однаковим значенням називаються… а) синоніми; б) спільнокореневими. (1 б.) 3. Хмарка, хмара, хмарно, захмарилося – це слова … а)синоніми б) спільнокореневі. (2б.) 4.Іли, підживлювалися, харчувалися- це слова … а) синоніми; б) спільнокореневі (2 б.) 5.У словах літак, літати, приліт, перелітні корінь слова а) – літа- б) – літ-. (2 б.)