Презентація" Сполучені посудини"

Про матеріал
Майстер-клас з теми "Сполучені посудини" у 7 класі підготовлено у вигляді гри-подорожі. Мета: узагальнити знання про тиск,закон сполучених посудин;сформувати вміння пояснювати явища ,розвивати логічне мислення, кругозір,вміння аналізувати,розвивати інтерес до експериментування; виховувати уважність,почуття взаємодопомоги, навики групової роботи,колективізм, необхідність дотримання правил техніки безпеки. . .
Зміст слайдів
Номер слайду 1

В. М. Алтуховавчитель фізики Майстер-клас. ПЕДАГОГІЧНИЙ ОЛІМП творчого вчителя

Номер слайду 2

Обладнання: плакати «Манометри», «Гідравлічний прес», «Насос»; сполучені посудини, солона вода, олія, вода; картки для гри в лото; таблиці густин ;комп‘ютер, проектор; «паскалики». Форма проведення : закріплення вивченого матеріалу з використанням елементів гри та організацією групової роботи у формі подорожі. Мета майстер-класусприяти розвитку педагогічної творчості, розповсюджувати авторський досвід, практичне індивідуальне оволодіння уміннямиі навичками застосування форм і методів навчання і виховання.

Номер слайду 3

Хід проведення. Організаційний момент. Оголошення теми, мети, очікуваних результатів. Практична робота з теми «Сполучені посудини»Висновки та рефлексія. Прийоми і методи робота в групах і парах;мозковий штурм, вправа мікрофон

Номер слайду 4

Сполучені посудини гра подорож

Номер слайду 5

Навчальна: узагальнити знання про тиск,закон сполучених посудин. Розвивальна: сформувати вміння пояснювати явища, розвивати логічне мислення, кругозір, вміння аналізувати,розвивати інтерес до експериментування. Виховна: виховувати уважність,почуття взаємодопомоги, навики групової роботи, колективізм, необхідність дотримання правил техніки безпеки. . . Мета

Номер слайду 6

Тип : закріплення вивченого матеріалу з використанням елементів гри та організацією групової роботи. Обладнання: плакати «Манометри», «Гідравлічний прес», «Насос»,сполучені посудини, картки для гри в лото,солона вода, олія,вода,таблиці густин,комп’ютер, проектор. Форма проведення: подорожі

Номер слайду 7

Організаційний момент. Мотивація навчальної діяльності. Девізом нашого майстер класу будуть слова відомого вченого. Арістотеля: «Розум полягає не лише у знанні,а й у вмінні застосовувати ці знання». Протягом останніх занять ви вивчали тему «Тиск твердих тіл,рідин і газів». Сьогоднішній урок у нас з вами незвичайний. Мивирушимо в уявну подорож. Ніхто із вас не отримає 6 балів,аот 12 балів сьогодні заробити нескладно, за умови.якщо вибудете уважними й активними на уроці,уміло застосовуватиме свої знання. Хід майстер-класу

Номер слайду 8

Хочу все знати, буду уважним, старанним, будуактивним. Знаю сам- навчу того, хто не знає, допоможу йому. Щоб добре все знати, ми будемо міркувати, а також рахувати. Задачі розв’язувати, свій розум розвивати. Подорожуючи, ми маємопамятати основні правила:

Номер слайду 9

За кожну правильну відповідь ви отримаєтегрошову фізичну одиницю - «паскаль». Отже, хто найбільше заробить паскаликів, відпо-відно одержить найвищий бал і виявиться найкраще підготовленим до нашої подорожі.

Номер слайду 10

Запишіть тему до своїх зошитів. А зараз кожен ряд повинен стати творчою групою ( роздаються правила роботи в групах)Я запрошую вас на казковий кораблик «Перемога». Подорожнаша відбуватиметься по сходинках, що утворилися прибудівництві шлюзу. А хто зможе пригадати принцип дії шлюзів? Актуалізація опорних знань. Щоб розпочати нашу подорож , потрібно розшифрувати тему уроку. СПІН-ІН+ОЛЯ-Я+УЧЕНЬ-Ь+І ПОЛЯ-ЛЯ+СУД+ИНЬ+И ЗЗЗ

Номер слайду 11

Повторення та осмислення вивченого Сходинка 1 . Теоретична.1) Робота в групах. ФІЗИЧНЕ ЛОТО : у вас є картка, розділена на 12 клітинок; кружечки, які по-міщаються у клітинки. На кружечках написані відповіді, а в клітинках-запитання. Група,яка першою відповідає, одержує по 3 «паскалі», друга-по 2,5 третя- по 1. Картка для фізичного лото {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Тіло спливає заумови. Одиниця густини. Закон Архімеда. Формула тиску рідини. Числове значення числа g. Основна одиниця тиску. Тіло тоне за умови. Тіло плаває за Умови. Формула тискутвердого тіла. Закон Паскаля

Номер слайду 12

« посудини собою-трубкою. Це між зєднанні посудини Сполучені.» ;« це тиск Гідростатичний – стовпа рідини. вагою тиск,обумовлений».«Закон Паскаля: тиск, передається однаково рідиноюстворюваний на нерухомої рідини, поверхню напрямках в усіх».«величина ,фізична-Густина яка маси відношенню чисельнодорівнює однорідного його до обєму».2) Робота в парах Наступне завдання : «Плутанина». Поки ми з вами виконувалипопереднє завдання, морський шторм розвіяв нам слова у фізичнихреченнях. Вам потрібно розмістити слова так, щоб утворилися фізичні твердження.

Номер слайду 13

Отож ,продовжимо нашу подорож . Для того ,щоб відкрилась другашлюзова брама ,необхідно пригадати правила техніки безпеки . Але щоце? Морська шкідниця акула забризкала конверт,в якому перебували пра-вила, і, як наслідок ,деякі слова загубилися. Спробуємо доповнити даніречення потрібними словами: Правила техніки безпеки. 1. . . РОБОЧЕ МІСЦЕ ВІД УСІХ НЕПОТРІБНИХ ДЛЯ РОБОТИ ПРЕДМЕТІВ.2. Зясуйте порядок і правила безпечного проведення . . .3 . Починайте виконувати завдання з дозволу. . . 4. Виконуйте тільки. . .,доручену вчителем.5. Будьте уважні й дисципліновані, точно. . .вказівки вчителя.6. Розміщуйте прилади, матеріали, обладнання на робочому місцітак, щоб запобігти їх. . . . Ваші відмінні успіхи дали можливість нашому кораблику рухатись до мети. Сходинка2. Технічна

Номер слайду 14

Мозковий штурм. Запитання.1. Як розміщена вільна поверхня рідини в трубках?2. Яка залежність між висотами стовпчиків двох різних рідин,що перебувають у рівновазі, та їх густинами?3 Чи зміниться розміщення рідини ,якщо долити в оду із трубокводи?4. Яка з рідин має більшу густину?5. Чому дорівнює тиск стовпчика рідини в лівому коліні?6. Про що свідчить рівновага рідин у посудинах?Сходинка3. Демонстраційна Ви правильно відновили речення , тому ми можемо продовжитиподорож.( У сполучені посудини налито солону воду,олію, воду . Пропонуєтьсяпояснити розміщення рідин у сполучених посудинах.)Физика 99 - В сообщающихся сосудах уровень жидкости одинаковый.mp4

Номер слайду 15

Конверт№1 Задача№1 Задача№2 Який із кавників,зображених Складіть задачу на малюнку, містить більше рідини і чому? S1=1,44см2 S2=1440см2 F2=1000 РН F1-? : Сходинка4. Практична Ваші відмінні успіхи дали можливість нашому кораблику швидко рухатись домети. Цього разу для продовження подорожі необхідно розв’ язати по дві задачі з цікавих конвертів.

Номер слайду 16

Конверт№ 2 Конверт№3 Задача 1 Як встановиться рівень рідини у сполучених посудинах, якщо вправе коліно налити гас, а в лівеводу такого самого об’єму ?Задача№2 У праве коліно відкритої U- подібної трубки ,у яку попередньо налита вода,наливають шар гасу завтовшки 12,5см. Якою буде різниця рівнів води і гасу в правомута лівому колінах. U-подібної трубки,коли рух рідин припиниться?Гас івода не змішуються. Задача 1. В автомобілі мандрівника закінчилосяпальне. Як за допомогою гумовогошлангу та принципу сполучених посудин інші автомобілісти зможуть йому допомогти?Задача 2. Складіть задачу за малюнком та розв’яжіть її.

Номер слайду 17

Сходинка 5. Приладоград Ми вже дісталися до п’ятої сходинки. Бажаєте рухатися далі? Якщо так,то ось наступна сходинка- приладоград. Ваше завдання - пояснити будову і принцип дії приладів.(На столі стоять рідинний манометр, металевий манометр, всмоктувальний насос.)

Номер слайду 18

Нахилити не можна : вино виливатиметься із багатьох отворів, а дорота не потрапить жодної краплі. Буде як у казці: Мед, пиво пив,Та тільки вуса намочив. Над гостем можна було безупинно сміятись. Пропоную вам відгадати секрет цього дивоглечика. Сходинка 6. Історична Давайте на декілька хвилин залишимо сучасність і помандруємо у далеке минуле. В давнину заможні люди мали таку втіху: пропонували незаможномугостю випити вина з глечика , у верхній частині якого зроблені великі вирізи увигляді орнаментів. Але як пити з нього?

Номер слайду 19

Мені було цікаво тому, що…Я дізнався (дізналася) про…Застосую для… Ті знання про сполучені посудини, які ви сьогодні повторили, є актуальними та необхідними для вас у майбутньому. Зараз перегля-немо відеофайл « Використання сполучених посудин». Сходинка 7. Фінішна. От ми і подолали всі 6 перешкод – шлюзних брам - і наш кораблик «Перемога» доплив до фінішу. Щоб підбити підсумки нашої подорожі, пропоную вправу «Мікрофон».( (передаючи один одному уявний «мікрофон» , відповідають на запитання):

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Хто отримав 10,11,12 «паскаликів», я прошу підняти руку. Ви , молодці і отримуєте відповіднівідмінні оцінки. Підніміть руку ті , хто отримав 9,8,7 «паскаликів». Ви отримуєте відповідні оцінкидостатнього рівня. РефлексіяІнтерактивна вправа «Похвали себе сам за те ,що…»(по черзі хвалять себе за те, чого навчилися )іііііііііііі Домашнє завдання. ». Підсумок Бажаю,щоб ви були наполегливими, кмітливими та цілеспрямованими, як сьогодні. І тоді ви досягнете своєї мети. Атепер підіб ємо підсумки, підрахувавши кількість зароблених вами «паскаликів».

Номер слайду 22

Повторити матеріал теми про сполучені посудини;Придумати та розв’язати дві розрахункові задачі згідно мвивченої теми(за бажанням)Домашнє завдання

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Клепікова Ольга Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Нечипор Таїсія Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Фізика, Майстер-класи
Додано
20 вересня 2021
Переглядів
888
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку