«Способи формування мотивації учителя до самоосвіти та підвищення своєї професійної кваліфікації» Стовбиренко Надія Петрівна, заступник директора з навчально-виховної роботи Красноградського міжшкільного навчально-виробничого комбінату
Номер слайду 2
Мета теми:
Номер слайду 3
Тлумачення понять: Мотив – це внутрішнє спонукання людини до діяльності з метою задоволення потреб. Мотиви – збудники діяльності, які формуються під впливом умов життя суб’єкта та визначають напрямок його активності. У ролі мотивів можуть виступати потреби та інтереси, нахили та емоції, установки та ідеали. Мотивація – це процес спонукання людини до діяльності з метою досягнення особистих цілей, колективних та суспільних.
Номер слайду 4
Професійна компетентність педагога – це сукупність особистісних якостей, знань, умінь, що забезпечують високий рівень самоорганізації професійної діяльності, її результатів компетентність у сфері інформаційних технологій; – мотиваційна компетентність; – загальнокультурна; – здоров’язберігаюча компетентність; – комунікативна компетентність; – проективна компетентність; – управлінська компетентність.
Номер слайду 5
Очікувані результати: основним мотивом педагога має бути досягнення високого рівня професійної компетентності не лише задля власного самовдосконалення в професійному плані. Головним мотивом має бути така установка: педагог повинен досягнути успіху, щоб його досягли учні, а учні повинні досягнути успіху, щоб його досягли держава і суспільство. Криза мотивації є чи не найбільшою перешкодою на шляху змін у шкільній освіті України. І. Підласий *
Номер слайду 6
* надання допомоги викладачам та майстрам виробничого навчання в підвищенні фахового рівня і педагогічної майстерності; * координація змісту, форм і методів самоосвіти викладачів та майстрів виробничого навчання; * пропаганда досягнень педагогічної науки та передового педагогічного досвіду; * підвищення рівня психолого-педагогічних знань та їх застосування в практичній діяльності; Центром методичної роботи МНВК є методичний кабінет, основними завданнями якого є:
Номер слайду 7
* cтворення спеціалізованих кабінетів та їх оснащення відповідно до сучасних вимог; * cтворення відео та аудіотеки; * інформаційно-комп’ютерне забезпечення навчально-виховного процесу; * робота в інформаційно-комунікаційному просторі мережі Інтернет; * інформаційне забезпечення закладу через створення бібліотечного фонду. Центром методичної роботи МНВК є методичний кабінет, основними завданнями якого є:
Номер слайду 8
1... Методичне об’єднання Колективно-масові форми Індивідуальні форми Нестандартні форми Динамічна група технології Динамічна група спец. предмети Епізодичні форми Семінари прак-ми Виставки Доповіді Практичні заняття Групові консультації Взаємо - відвідув ання уроків Атестація Самоосвіта Творчі звіти Курсова перепідготовка Ділова ігра Методичний фестиваль Структура методичної роботи учителів МНВК Різні виставки, конкурси
Номер слайду 9
1... Зміст методичної роботи МНВК створення організаційних умов для неперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників; координація діяльності шкільних методичних об’єднань; проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагога; узагальнення та поширення прогресивного педагогічного досвіду; залучення педагогів до дослідно-пошукової роботи; апробація та введення нових освітніх технологій та систем; координація змісту методичної роботи МО зі змістом діяльності методичних установ району (міста). РЕЗУЛЬТАТ аналіз аналіз