Стратегія формування ВСЗЯО. презентація

Про матеріал
Анотація У роботі обґрунтовано актуальність формування стратегії розвитку закладу загальної середньої освіти. Виокремлено основні елементи структури стратегії розвитку. Охарактеризовано етапи процесу розроблення, формулювання та впровадження стратегії розвитку закладу загальної середньої освіти. Надано примірну структуру стратегії розвитку закладу загальної середньої освіти.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

СТРАТЕГІЯ ФОРМУВАННЯ ВНУТРІШНЬОЇ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ

Номер слайду 2

Щасливими можна назвати тих учителів, які дійшли зі своїм класом до етапу, коли вони можуть сказати: «Незалежно від моєї присутності клас працює. Група досягла самостійності». Марія МонтессоріІ. Сутність системи забезпечення якості освіти

Номер слайду 3

ІІ. Стратегія формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти

Номер слайду 4

Розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти

Номер слайду 5

Модель стратегічного планування

Номер слайду 6

Основні напрями розвитку внутрішньої системи забезпечення якості освіти

Номер слайду 7

Стратегія (з давньогрецької στρατηγία, страта тегів “мистецтво полководця”) - це загальний, недеталізований план діяльності, що охоплює довготривалий проміжок часу, спосіб досягнення складної мети. Стратегія розвитку закладу освіти

Номер слайду 8

1. Створення стратегічного комітету.2. Підготовка до стратегічного планування3. Стратегія. Завдання. План реалізації. 4. Моніторинг виконання стратегіїОсновні етапи створення стратегії:

Номер слайду 9

В ст. 6 Закону України “Про освіту” визначено мету роботи закладу освіти:• Єдність навчання, виховання та розвитку• Взаємодія учнів, учителів, батьків • Академічна доброчесність, академічна свобода • Демократизм • Розвиток талантів та здібностей, формування лідерів • Рівність умов для повної реалізації кожним учнем його здібностей, таланту, всебічного розвитку • Гуманізм, пріоритетність загальнолюдських духовних цінностей • Розвиток у закладі освіти інклюзивного освітнього середовища • Прозорість і публічність прийняття та виконання управлінських рішень тощо. Мета роботи закладу освіти

Номер слайду 10

Принципи роботи закладу освіти•Дитиноцентризм. Автономія закладу освіти Цілісність системи управління якістю. Постійне вдосконалення. Вплив зовнішніх чинників. Гнучкість і адаптивність.

Номер слайду 11

Практичні аспекти забезпечення якості освіти. Сильні сторони Слабкі сторони. Можливості Загрози

Номер слайду 12

Номер слайду 13

• кількість дітей у класі;• кількість дітей на одного вчителя;• середній стаж роботи учителя;• кількість дітей на одного допоміжного працівника;• площа навчальних приміщень (класів) на одного учня;• загальна площа школи на одного учня;• відсоток учнів, які навчаються за індивідуальним способом;• відсоток учнів, які відвідують позаурочні заняття;• загальні витрати на школу у перерахунку на одного учня;• витрати на утримання школи у перерахунку на одного учня;• витрати на опалення 1 кв. м площі.Індикатори для аналізу освітнього процесу в закладі освіти:

Номер слайду 14

•Кадрове забезпечення •Якість навчання •Матеріально-технічна база •Збереження здоров’я учасників освітнього процесу•Підвезення школярів. Напрямки розвитку закладу освіти

Номер слайду 15

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Яким має бути формувальне бачення?Це означає, що бачення. Відповідає цій вимозіНе відповідає цій вимозі Цілісне. Конкретне. Лаконічне. Достовірне. Заохочуюче до співпраціКритерії оцінювання бачення розвитку освіти

Номер слайду 16

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№ Пріоритетні напрямки діяльності/ стратегічні цілі/завдання. Дія/Захід. Термін вико-нання Відповідальні особи. Необхідні ресурси. Очікува-ні резуль-тати. Створення плану реалізації стратегії

Номер слайду 17

I. Загальні положення. II. Стратегія та процедури забезпечення якості освіти. III. Система та механізми забезпечення академічної доброчесності IV. Критерії, правила і процедури оцінювання учнів. V. Оцінювання діяльності педагогічних працівників. VI. Оцінювання управлінської діяльності керівників. VII. Наявність необхідних ресурсів для організації освітнього процесу. VIII. Інформаційна система для ефективного управління закладом. IX. Інклюзивне освітнє середовище, універсальний дизайн та розумне пристосування Х. Запобігання та протидія булінгу (цькуванню)ХІ. Заключні положення. Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти

Номер слайду 18

•здійснювати постійний моніторинг освітнього процесу;•регулярно отримувати дані щодо процесів у закладі освіти;•підвищувати якість освітніх послуг;•забезпечувати довіру до результатів навчання;•отримувати постійний зворотний зв'язок від учасників освітнього процесу щодо якості освіти та вчасно реагувати на ризики;•постійно вдосконалювати освітнє середовище, систему оцінювання учнів, педагогічну діяльність, управлінські процеси;•забезпечити прозорість діяльності школи і готовність до змін в інтересах учасників освітнього процесу. Значення розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти

Номер слайду 19

Отже, внутрішня система забезпечення якості освіти – це сукупність умов, процедур і заходів у закладі освіти, що забезпечують ефективність освітніх та управлінських процесів, які впливають на якість результатів навчання учнів, забезпечують формування їхніх ключових компетентностей, а також сприяють усебічному розвитку особистості учнів. ВИСНОВОК

Номер слайду 20

1. «Абетка для директора». Внутрішня система забезпечення якості освіти. Київ – 2019.2. Громовий В. В. Самооцінювання якості роботи закладу загальної середньої освіти / В. В. Громовий// – Київ, 2019.3. Закон України «Про освіту» (№ 2145-VIII, у редакції від 01.01.2021). - Розділ V. Забезпечення якості освіти. - Стаття 41 Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19#Text4. Методичні рекомендації з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах загальної середньої освіти. – Міністерство освіти і науки України – Режим доступу:https://mon.gov.ua/storage/app/media/rizne/2020/11/30/nakaz%201480.pdf5. Методика і технології оцінювання діяльності загальноосвітнього навчального закладу: посібник / О. І. Ляшенко, Т. О. Лукіна, І. Є Булах, М. Р. Мруга// – Київ: Педагогічна думка, 2012. 6. Осадчий І. Про освітній процес у закладах загальної середньої освіти – Режим доступу: http://education-ua.org/ua/analytics/1321-pro-osvitnij-protses-u-zakladi-zagalnoji-serednoji-osviti7. Ренькас Б. М. Формування стратегії розвитку закладу загальної середньої освіти. – Режим доступу: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=62488. Самооцінювання роботи школи: порадник, вид. 2-е, перероб. і доп. – Львів: ЛМГО «Інститут політичних технологій», 2004. 9. Стратегія розвитку освіти в громаді : практичний порадник. / Войцех Мархлєвскі, Олег Процак. — К., 2018.10. Як створити стратегію розвитку школи і зробити заклад якісним – Режим доступу: https://nus.org.ua/news/yak-stvoryty-strategiyu-rozvytku-shkoly-i-zrobyty-zaklad-yakisnym-porady-derzhsluzhby-yakosti-osvity/11. SWOT аналіз особистості: що це, для чого потрібен і як його правильно робити Режим доступу: https://blog.agrokebety.com/swot-analiz-osobystosti. Список використаної літератури

pptx
Додав(-ла)
Сирова Олена
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
10 листопада 2021
Переглядів
2512
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку