Від творчого вчителя до творчого учня. Доля дітей у руках педагога, у його золотому серці, він має бути джерелом пізнавального і морального зростання своїх вихованців. Поважати в кожному учні людину, виявляти гуманне відношення - означає перш за все розкрити в ньому людську неповторність. Моє кредо
Формувати і розвивати мовленнєву компетенцію й творчі здібності учнів Розвивати творчі здібності під час формування природничих знань Розвивати творчу особистість в позакласній роботі Формувати творчу особистість під час навчально-ігрової діяльності Застосовувати інтерактивні технології навчання як засіб розвитку творчого мислення Завдання
Формування і розвиток мовленнєвої компетенції й творчих здібностей учнів «Той, хто хоче розвивати в учнів мовленнєві здібності, повинен розвивати в них, насамперед, уміння мислити». К. Ушинський. У процесі розв'язання творчих завдань, пошуку нестандартних способів їх розв'язання учні розкривають свої здібності, проявляють ті риси, які в них були менше виражені, вони вчаться доводити свою думку. Завдання вчителя: пробудити в учнів бажання вчитися і бажання пізнавати непізнані речі.
Формування творчої особистості під час навчально-ігрової діяльності Розвивати творчість – Означає виховувати інтерес до знань, самостійність у навчанні. Маленький учень учиться добре, якщо він переживає успіх, хоча б невеликий. Школа для дитини – це другий дім, де панують Добрий настрій, життєрадісна атмосфера, душевність між учителем і учнем Мої учні у захваті від гри, яку ми запроваджуємо, відповідно до тематики (Новий рік, день Св. Валентина, Восьме Березня, тощо). В учнів з’являється зацікавленість, підвищується успішність, самоповага, розкриваються творчі здібності.
Розвиток творчої особистості в позакласній роботі Учні другого класу із задоволенням готувалися до свята «Роде наш красний». Вони вивчили чудову пісню «Ой, є в лісі калина». Підготували танець під музичну композицію Ніни Матвієнко «Роде наш красний». Вивчили багато українських приказок і загадок. А також виразно читали напам'ять вірші українських поетів. Підготували проект «Вишиванка - душа українського народу.»
Моя Україно, моя ти земля! Безмежно люблю тебе завжди. Усі таємниці, розкриті в віках, І з болем, і з жалем гортає сучасність. Та все ж ти прекрасна, Така молода, Упевнено йдеш до вершини Добробуту, честі, до визнання, Бо ти найпрекрасніша в світі! Україна, як юна дівчина… Розквітаєш у всіх на очах. В тебе є не одна причина Бути найкращою не тільки у снах. Дуже хочеться брати приклад З тебе мудрої навіки. Пережито тобою немало – Тільки голову гордо неси. Ставлять тобі «під ніжки» - Ти встаєш і йдеш уперед. Бо мета в тебе дуже світла: Для людей живеш, як завжди. Та чи всі розуміють люди, що ти серцем своїм гарячим пробиваєш у світ дорогу, їхнім дітям бажаєш вдачі. Та і як тебе не любить – Замилуєш, кого захочеш, Своїм цвітом та синім морем, Висотою гір недосяжних Та просторим степом безкрайнім, Віковічних лісів красою, Мальовничих садків зелених - Все це зветься так просто і мило Одним словом – моя Україна. Моя Україна – моя Батьківщина. Тут живуть твої батько й мати, Тут живуть і дідусь, й бабуся, Брат, сестра… Та і ти шануйся, Що живеш в незалежній країні У співучій своїй Україні. Свою землю, свій край бережи, Пишайся, дбай і люби! 27.11.2007. Третинник С.О. Прагну бути прикладом для своїх учнів. У педагогічній творчості використовую власні вірші.