Презентація "SТЕМ та SТЕАМ на уроках зарубіжної літератури в 7-9 класах"

Про матеріал
Формування ключових компетентностей учнів на уроках зарубіжної літератури шляхом впровадження елементів SТЕМ-освіти
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формування ключових компетентностей учнів на уроках зарубіжної літератури шляхом впровадження елементів SТЕМ-освіти. Вчитель зарубіжної літератури Кривецької філії Маньківського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 Слюсаренко О. І.

Номер слайду 2

Якщо ми сьогодні навчатимемо дітей так, яквчили вчора, ми вкрадемо у них завтра Джон Дьюї Не навчайте дітей так, як навчали вас, - вони народились в інші часи... Якщо Ви хочете навчити дітей мислити по-іншому, Вам доведеться навчитися учити по-іншому. Конфуцій

Номер слайду 3

Чому саме SТЕМ?-вимога сучасності - це освіта для нового покоління

Номер слайду 4

STEM – це абревіатура від S - science – наука. Т - technology – технології E - engineering – інженерія M - maths – математика

Номер слайду 5

STEM чи STEAM: в чому відмінності?S - science – наука. Т -  technology – технології E - engineering – інженерія А - arts - мистецтво. M - maths - математика. В “STEAM” до підходу додається arts – гуманітарні науки, вивчення мов, танці, драма, музика, візуальне мистецтво та знання в сфері нових медіа.

Номер слайду 6

Основна відмінність підходу STEM від STEAMОсновна відмінність підходу STEM від STEAM полягає в тому, що STEM фокусується на наукових концепціях. А ось STEAM досліджує ті ж концепції, але робить це за допомогою методів дослідження і навчання, які застосовуються як частина творчого процесу

Номер слайду 7

STEAM – це далеко не новий підхід. STEAM – це далеко не новий підхід. Вчені, такі як Леонардо да Вінчі, давно вже довели нам, як важливо комбінувати науку і мистецтво, щоб здійснювати відкриття. Це набагато більше, ніж просто абревіатура. Це філософія освіти, яка дозволяє використовувати навички викладачів, щоб показати, як їхній предмет можна застосувати в реальному житті.

Номер слайду 8

STEAM – це далеко не новий підхід. STEM і STEAM не нові, це спосіб застосування інтегрованої форми навчання, яка дуже близька до реального життя. Замість того, щоб викладати науки окремо, їх можна викладати разом таким чином, щоб показати, як знання з різних областей доповнюють і підкріплюють одне одного

Номер слайду 9

Чому STEАM-освіта важлива?Додавання різних видів мистецтв до підходу STEM допомагає нам формувати критичне мислення в учнів, а також вирішувати реальні проблеми через творчий підхід. Мистецтво – це не просто малювання в студії. Мистецтво – це пошук оригінальних способів вирішення проблем, інтеграції принципів з різних областей або способів подання інформації.

Номер слайду 10

Чому STEM-освіта важлива?Інтеграція концепцій, тем, стандартів і оцінок – це прекрасний спосіб вирватися зі звичного ходу речей і допомогти змінити підхід до навчання в школах заради дітей і їхнього майбутнього

Номер слайду 11

Шляхи та методи впровадження STEM – освіти:1. Проєктна культура2. Перевернуте навчання3. Дистанційне навчання4. Конструювання5. Програмування6. Робототехніка ( LEGO)7. Експериментування8. Дослідження (короткострокове, довгострокове)

Номер слайду 12

STEM передбачає: Об`єднання Комунікацію. Постановка та вирішення проблеми. Дослідження. Критично мислити. Креативити

Номер слайду 13

Навички, яким треба навчити дітей сьогодні, щоб вони були затребувані завтракреативне мисленняінформаційна грамотність та використання ІКТкомунікації рідною та іноземними мовамидослідницька діяльність та винахідливістьспівробітництво та підприємливістьробота в команді та відповідальність

Номер слайду 14

Сучасний учень повинен не лише знати та уміти аналізувати художні тексти, а й знаходити у творі джерело для нових ідей, які можна реалізувати, використавши інші науки: інформатику, біологію, географію та інші дисципліни. Залучення педагогами здобувачів освіти до STEM-напрямку на уроках літератури дасть можливість розвиватися їм не лише творчо, а й креативно.

Номер слайду 15

Елементи SТЕМ – освіти. Перевернуте навчанняІКТ технологіїПроєктна діяльністьІнтегровані уроки. Дослідження. Парні і групові форми роботи. Моделювання

Номер слайду 16

Створюємо моделісвітобудови. Модель шхуни “Пілігрим” (аплікація)

Номер слайду 17

Проєктна діяльність. Пейзажі, зображені у вірші «Моє серце в верховині і душа моя…»

Номер слайду 18

Лепбук, як елемент SТЕМ-освіти

Номер слайду 19

Дослідження на уроках зарубіжної літератури

Номер слайду 20

Використання ІТ технологій

Номер слайду 21

Висновок та підсумки. Можна впевнено говорити, що широке впровадження STEAM-освіти здатне допомогти сьогоднішнім учням стати успішними професіоналами в мабутньому, а також здатне змінити економіку нашої країни, зробити її більш інноваціною та конкурентноспроможною.

Номер слайду 22

Використані ресурси Відділ STEM-освіти [Електронний ресурс] // Інститут модернізації змісту освіти. – Режим доступу до ресурсу: https://imzo.gov.ua/pro-imzo/struktura/viddilstem-osviti. Вебінар «STEM у школі: методичні рекомендації щодо впровадження на уроках» https://www.youtube.com/watch?v=cr. OG1 VURA60; Упровадження елементів STEM- (STEAM- чи STREAM-) освіти на уроках зарубіжної літератури через проектно-дослідницьку діяльність. Дячок С. О.

Номер слайду 23

Дякую за увагу!

pptx
Додано
26 квітня
Переглядів
62
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку