Мета. Формування компетентностей: математичної: засвоїти поняття степеня з цілим від'ємним показником та формувати вміння застосовувати його при розв'язуванні вправ; ключових – інформаційно-цифрової; соціальної і громадянської; спілкування державною мовою, уміння вчитися впродовж життя.
Тестові завдання1. Тотожно рівним виразу 7-3 є вираз: а) - 7-3; б) 𝟏𝟕𝟑 в) 𝟏𝟕·𝟑 г) 𝟏𝟕−𝟑 .2. Тотожно рівним дробу 𝟏𝟖 є вираз: а) 23 ; б) 24; в) 4-2; г) 2-33. Значення виразу 2-3 + 2-2 дорівнює: а) -10; б) 𝟑𝟖 ; в) 𝟓𝟏𝟐 г) 12. 4. Тотожним до степеня (𝟑𝟒 )−2 є вираз: а) (𝟒𝟑 )−2 ; б) (𝟒𝟑 )∙2 в) (𝟒𝟑 )2 г) 𝟑𝟒 ∙(-2) БГБВ
Степінь числа використовують, коли мають справу з дуже великими, числами. Тисяча 10 3 Секстіліон 10 21 Міріада 104 Септіліон 10 24 Міліон 10 6 Октіліон 10 27 Міліард 10 9 Ноніліон 10 30 Тріліон 10 12 Гугол 10 100 Квадріліон 10 15 Асанкхейя 10 140 Квінтіліон 10 18 Гуголплекс. Степінь навколо нас