Презентація підготовлена для легкого запам'ятовування нового матеріалу учнями. Вона містить найголовнішу інформацію, яку повинен знати учень з данної теми.
У XVIII ст. У Франції сформувався новий стиль - рококо. Рококо – (декоративна раковина, мушля, рокайль) – стиль у мистецтві 18 ст., що обстоював культ грації, шляхетності, вишуканого естетизму )
Номер слайду 3
У добу рококо високого розвитку досягли декоративні ремесла, зокрема ткацтво, ювелірство, кераміка, різьба по дереву, художня обробка металу. Особливої популярності серед знаті набула косметика – білила, пудра, румяна, чорна фарба для брів, мушки, які використовували як жінки так і чоловіки. У живописі рококо переважали зображення свят і театральних вистав, закоханих пар, міфологічних персонажів, штучних та природних пейзажів, сцен дозвілля шляхетних дам і кавалерів.
Номер слайду 4
Архітектура. Основні риси архітектури рококо: Криволінійні обриси й асиметричні форми;Центр будівлі – невеликий ошатний салон;Низькі стелі й великі вікна;Ажурні форми, складні орнаменти;Перевага пастельних кольорів. Королівська резиденція Сан-Сусі, архітектор Г. В.фон Кнобельсдорф в Німеччині. Короля Фрідріха ІІ. Китайський чайний будинок
Номер слайду 5
Скульптура. Скульптурі рококо притамані камерність, декоративність, естетизм, легкість і динамічність форм, інтимне трактування образу. Найвідоміші скульптори: Е.-М. Фальконе, Ж.-Б. Лемуан, Ж.-Б. Пігаль, Клодіон, Ж. А. Гудон. Матеріали: Мармур Теракота бронза. Види скульптур:рельєфи, невеликі статуї для садів, парків та приміщень, фонтанні скульптури
Номер слайду 6
Ж.-Б. Пігаль. «Меркурій, який зав'язує сандалію». 1744р. Мармур. Е.-М. Фальконе. «Амур погрожує пальчиком». Після 1757р. Мармур. Клодіон.«Амур і Психея».1798р. Мармур
Номер слайду 7
В епоху рококо вперше виникає уявлення про інтер’єр як цілісний ансамбль. Кольори: Золотисті, глянцеві коричневі, Фіолетово-сині, пастельні тони (блакитні, зелені, рожеві, кремові)Види меблів: Мякі кресла та сиільці, дамські секретери, столики для кави і для сніданку в ліжку, письмові та швейні столи. Матеріали: Липа, горіх, червоне дерево, вишня, пальмове дерево
Номер слайду 8
Бюро. Палац Петра ІІІ. ХVІІІ ст. Оранієнбаум, передмістя Петербурга
Номер слайду 9
мода. Протягом ХVІІІ ст. характерними рисами жіночого аристократичного одягу були чуттєвість і вишуканість. Жінка в костюмі рококо була схожа на витончену порцелянову статуетку. Модний силует жіночого плаття нагадував перевернутий бокал: затягнений корсет із широкою спідницею знизу. Одяг яскравих і світлих тонів був дуже жіночним і підкреслював ніжність, тонку талію та округлість стегон. Жінки носили нижню сорочку, корсет і каркас для спідниці, обручі для якого виготовляли з металевих або вербових прутів, китового вуса чи туго сплетеного кінського волосу. Чоловічий одяг: камзол з пишними фалдами, жилет, білосніжна сорочка з мережевим жабо, шийна хустка, вузькі штани до колін та біліф панчохи. Вбрання виготовлялось з оксамиту, шовку, парчі, мережива, золото, коштовності