Презентація "Стосунки і рівні спілкування"

Про матеріал
Стосунки і рівні спілкування. Навички ефективного спілкування. Принципи формування міжособистісних стосунків. Стосунки з дорослими і однолітками.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розділ 4. Соціальна складова здоров’я. Стосунки і рівні спілкування. Навички ефективного спілкування. Принципи формування міжособистісних стосунків. Стосунки з дорослими і однолітками.

Номер слайду 2

Обговорення цитат Добре оточення – це не розкіш, а необхідність (Річард А. Воллгейм, британський філософ). Думай гарно, і думки твої визріють гарними вчинками (Л. Толстой). Людина має навчитися підкорятися самій собі й бути підвладною самій собі та своїм рішенням (Цицерон, давньоримський політичний діяч, оратор, філософ та літератор)

Номер слайду 3

Стосунки – це різноманітні зв’язки між людьми, що передбачають спілкування. Спілкування – це складний багатоплановий процес встановлення та розвитку контактів між людьми, який породжують потреби спільної діяльності та який включає в себе обмін інформацією, вироблення єдиної стратегії взаємодії, сприйняття і розуміння іншої людини.

Номер слайду 4

Способи спілкування. Вербальне (за допомогою слів)Невербальне (без слів)Усне. Письмове. Жести. Поведінка. Міміка. Пантоміміка. Знаки

Номер слайду 5

Спілкування. ЗАСОБИ:вербальні невербальніРІЗНОВИДИФУНКЦІЇ:комунікативна інтерактивна перцептивна (сприйняття, пізнання, взаєморозуміння) Залежно від контингенту: міжособистісне особистісно-групове міжгрупове. За тривалістю:короткочасне довготривале. За включеністю:опосередковане безпосереднєЗа завершеністю:завершене незавершене

Номер слайду 6

РІВНІ СПІЛКУВАННЯ Духовний (дає можливість відкрити співрозмовнику себе справжнього). Діловий (необхідний під час співпраці). Ігровий (характерний для неформальних ситуацій). Маніпулятивний (людина сприймає співрозмовника як засіб досягнення власних цілей). За допомогою масок (людина не дуже зацікавлена у спілкуванні або хоче справити певне враження). Примітивний (демонструють неввічливі й грубі люди, яких не хвилює, як їх буде сприймати співрозмовник).

Номер слайду 7

Навички ефективного спілкування. Ефективне спілкування – це змістовне спілкування, яке передбачає, що співрозмовники мають широкий кругозір, можуть ставити цікаві запитання та давати обґрунтовані відповіді. Навички ефективного спілкування: упевненість у собі; взаємодовіра до співрозмовника; почуття власної гідності; щирий інтерес до теми бесіди.

Номер слайду 8

Джон Пауел, американський психотерапевт, виокремив п’ять рівнів комунікації, на яких люди спілкуються залежно від якості їхніх стосунків:фрази – коли люди ледь знайомі або зовсім ужі; факти – коли люди розмовляють на нейтральні теми; думки – коли люди частково розповідають про себе, але не до кінця розкриваються; почуття – люди починають говорити про особисте, відверто діляться власними почуттями; довіра – повне порозуміння у стосунках.

Номер слайду 9

Принципи формування міжособистісних стосунківІ. Повага до співрозмовника, визнання його права бути особистістю, мати власну думку і обстоювати її.ІІ. Відкритість, чесність і довіра до співрозмовника.ІІІ. Постійне вдосконалення своїх комунікативних здібностей, накопичення досвіду.

Номер слайду 10

Домашнє завдання:§22, прочитати. Виконати практичне завдання на с.118-119 письмово.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Струннікова Олена
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
24 квітня 2023
Переглядів
5515
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку