Презентація "Сугестія, зараження, наслідування"

Про матеріал
Зміст та особливості сугестивного впливу Самонавіювання як різновид сугестивного впливу Ситуативні фактори навіюваності Сугестивний вплив у великих соціальних групах Зміст, умови зараження як різновиду психологічного впливу Наслідування як різновид психологічного впливу Шляхи здійснення та вікові особливості наслідування
Зміст слайдів
Номер слайду 1

КОНЦЕПЦІЇ І ПРАКТИКИ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ СУГЕСТІЯ ЗАРАЖЕННЯ НАСЛІДУВАННЯЛилик О. М.

Номер слайду 2

ЗМІСТ ТА ОСОБЛИВОСТІ СУГЕСТИВНОГО ВПЛИВУ Сугéстія, також навіювання — психологічний процес, за допомогою якого людина або явище натякають, або впливають на віру, ведуть до переконань, або бачать щось без об'єктивних причин. Сугестія — це тип прямого повідомлення, через який людина впливає на рішення, вірування, судження, думки та поведінку іншої людини чи групи людей, не звертаючись до раціональної аргументації та не використовуючи фізичного примусу. 

Номер слайду 3

зовнішня (гетеросугестія) й самонавіювання (аутосугестія); навіювання пряме чи відкрите, опосередковане чи закрите; навіювання контактне й дистантне тощо. у стані зміненої свідомості в самостійні підгрупи виокремлюють аутотренінг і гетеротренінг, аутогіпноз і гетерогіпноз.класифікації сугестії

Номер слайду 4

Текстові зміст та форма подання текстуграфікашрифти Мовленнєвівербальні (фрази, слова, наголоси та інтонації)паралінгвістичні (висота, тон, тембр голосу);невербальні (міміка, жести, проксеміка, особливості поведінки учасників відеоряду. Засоби сугестії style.font. Weight

Номер слайду 5

САМОНАВІЮВАННЯ ЯК РІЗНОВИД СУГЕСТИВНОГО ВПЛИВУСамонавіювання (аутосугестія) – це процес навіювання, адресований самому собі. Самонавіювання дає змогу суб’єкту викликати у себе ті чи інші відчуття, сприйняття, керувати процесами уваги, пам’яті, емоційними та соматичними реакціямиstyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 6

Методика Кує – одна з перших методик, що базуються на самонавіюванні. Вона по­лягає в тому, що людина кілька разів у день навіює собі: «Сьо­годні Я почуваю себе краще, ніж учора. Завтра Я буду почува­ти себе ще краще»,«Я спокійний», «Я впевнений», «Я красива і приваблива», «У мене все вийде!», «Я зроблю це»

Номер слайду 7

СИТУАТИВНІ ФАКТОРИ НАВІЮВАНОСТІтривожністьневпевненість в собікомплекс неповноцінностіневисока самооцінкабоязкістьзалежністьпідвищена вразливість і емоційністьневміння логічно і раціонально мислитипсихофізичний стан суб`єкта (розслаблений стан або емоційне збудження)невисока значимість обговорюваного питання низький рівень компетентності в поставленому питаннігруповий тиск або конформність

Номер слайду 8

СУГЕСТИВНИЙ ВПЛИВ У ВЕЛИКИХ СОЦІАЛЬНИХ ГРУПАХСильним каталізатором емоційного збудження стають вибухи емоцій, викликані позитивним чи негативним станом людей (плач, заразливий сміх та ін.). Головним каталізатором цього явища є комунікативний контакт індивідів — суб'єктів взаємодії. Механізм групового сугестивного впливу полягає у багаторазовому взаємному підсиленні емоційних впливів від багатьох індивідів. Ланцюгова реакція спостерігається у великих аудиторіях, неорганізованій спільноті, натовпі. Конструктивна дія цього феномену виявляється у ще більшій груповій згуртованості, використовується також як засіб компенсації недостатньої її організації.

Номер слайду 9

ГРУПОВА СУГЕСТІЯСугестивному впливу найбільш піддана аудиторія, що прагне розв’язати певні проблеми: Люди активно шукають інформацію про проблему, що стосується їх, і фіксують інформацію, яка надходить до них зненацька та пропонує порятунок від проблеми. Сила сугестивного впливу визначається ступенем віри людей у те, що існують перешкоди, які обмежують їхню спроможність реалізовувати плани. Можливість сугестивного впливу зумовлюється рівнем причетності – ступенем, до якого людина відчуває себе залученою до певної ситуації й вирішує, чи діяти їй і яким чином.спеціально організований різновид комунікативного впливу, що використовується в засобах масової комунікації, моді, рекламі.

Номер слайду 10

ГРУПОВА сугестія в інформаційно-комунікативному суспільстві: Реклама – будь-яка платна форма неособистісного уявлення, просування ідей, товарів або послуг від імені відомого спонсора. Сейлз промоушн – діяльність із реалізації комерційних і творчих ідей, що стимулюють продаж виробів або послуг рекламодавця, нерідко в короткий термін. Продакт плейсмент – технологія прихованої реклами, вставка брендів у кінофільми, телесеріали, художню літературу (в основному детективного жанру).. Піар (зв’язки з громадськістю) – свідома організація комунікації, мета якої – досягнення взаєморозуміння й установлення плідних відносин між організацією та її аудиторіями шляхом двосторонньої комунікації.style.text. Decoration. Underline

Номер слайду 11

Зміст, УМОВИ ЗАРАЖЕННЯ ЯК РІЗНОВИДУ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУЗАРАЖЕННЯ - один з найдавніших способів інтеграції групової діяльності й характеризується стихійністю, оскільки виникає передусім у ситуаціях значного скупчення людей — на стадіонах, у концертних залах, на карнавалах, мітингах тощозараження — це процес передавання емоційного стану від одного індивіда до іншого на рівні психічного контакту. Зараження здійснюється через передавання психічного настрою, наділеного великим емоційним зарядом.

Номер слайду 12

НАСЛІДУВАННЯ ЯК РІЗНОВИД ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУНаслідування — процес орієнтації на певний приклад, взірець, повторення і відтворення однією людиною дій, вчинків, жестів, манер, інтонацій іншої людини, копіювання рис її характеру та стилю життя. Наслідування — один із важливих механізмів соціалізації особистості, способів її навчання і виховання. style.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 13

ШЛЯХИ ЗДІЙСНЕННЯ ТА ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ НАСЛІДУВАННЯНаслідування розуміється, як один з шаблонів «закону повторення», що відбувається в природі. Тварини в своєму світі здійснюють це через спадковість, люди, в людському - через копіювання. Наслідування є кроком до прогресу. У суспільстві періодично виникають винаходи, яким починають наслідувати маси. Такі відкриття в наслідок укладаються в структуру соціуму і освоюються шляхом процесу копіювання знову. Наслідування - деякого роду гіпнотичний феномен. Його теорія поширена на область групових і міжособистісних взаємодій. Характерним типом в соціальному плані вважається наслідування, де нижчі верстви наслідують вищимstyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 14

Мода - форма наслідуванняпрестижність нового віяння (якщо еліта одягає певні речі і хоч якими б оригінальними не були, хтось із підлеглих може також дозволити собі це надіти)утилітарність того, що є об`єктом наслідування, що є об`єктом масової моди (речі можуть бути не престижними, але практичними і зручними, що дозволяє їм придбати світову популярність. Наприклад, джинси)реклама (компанії використовують цілеспрямовані дії, які сприяють масовому зараженню і наслідування).style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 15

Молодість (від 10 до 18 років)Найнебезпечніший і напружений період. Тепер кожен індивід може свідомо без чиєїсь допомоги вирішити, до якої групи людей слід приєднатися для подальшого перебування і яку форму поведінки вибрати. Дитинство. Зміст наслідування дитини віком 2-6 місяців становлять мімічні та пантомімічні руху, серед яких випинання мови, відкривання-закривання рота, хитання головою, деякі рухи рук типу махання, стукання, стискання-разстискання кулака, ударів в долоні. У ідентифікації дитини з батьками, що виявляється в наслідуванні їм, виступає як спосіб виникнення нових структур в особистості дитини.  Зміст та об'єкти наслідування зазнають зміни по мірі виникнення перед дитиною нових завдань. Підлітковий вік У шкільному віці прикладом для наслідування можуть стати персонажі мультфільмів або головні герої книг. Хорошим прикладом для підлітків можуть стати їхні власні батьки. Якщо вони успішні і добилися всього, чого колись хотіли, то це може стати відмінним стимулом для дитини.

Номер слайду 16

Зрілість – II стадія (від 31 до 50 років)Цей етап пов’язані з активної самореалізацією особистості через роботу, сім’ю, дітей. Людина намагається передати свій життєвий та професійний досвід іншим людям. Зрілість – I стадія (від 18 до 30 років)Формування першого уявлення про власну персону у дівчат та юнаків здійснюється через працю, дружбу та інтимні стосунки. Неправильне освоєння цього періоду або неправильне сприйняття себе може обернутися психологічними проблемами у старшому віці: із протилежною статтю, побудовою сім’ї. Старість (від 51 року та старше)Відбувається поступове згасання фізичних можливостей. Людина повністю усвідомлює власне “Я” і приймає свій життєвий уклад. Наслідування в дорослому віці є елементом навчання в певних видах професійної діяльності (спорт, мистецтво).

Номер слайду 17

Визначте свої життєві принципи і цілі. Довіряйте собі та своєму внутрішньому “Я”. Не піддавайтеся масовим настроям ! style.colorfillcolorfill.typefill.on

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
15 жовтня 2022
Переглядів
2052
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку