Презентація "Сума кутів трикутника"

Про матеріал

Метою є засвоєння учнями теореми про суму кутів трикутника та наслідків з неї; розвиток навичок усного рахування, вмінь аналізувати, порівнювати, робити висновки; розвиток вмінь застосовувати знання теорії на практиці, доводити свою точку зору; виховувати культуру розумової праці та культуру спілкування, а також вміння оцінювати свої знання та роботу однокласників.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сума кутів трикутника

Номер слайду 2

«Маршрутний лист»1. Готуємося до подорожі (фронтальне опитування)2. Дослідницька лабораторія (практична робота, перевірка домашнього завдання)3. Політ на повітряній кулі (доведення теореми)4. Лабіринт (“Мозковий штурм”)5. Морський круїз ( розв’язування задач)6. Командний дайвінг (Хто швидше?)7. Гра “Закінчи фразу” (підсумок уроку)

Номер слайду 3

Готуємося до подорожі (фронтальне опитування)7.

Номер слайду 4

Перевірка домашнього завдання1. Домашня практична робота- виміряти кути трикутників- знайти суму кутів трикутника. Висновок: сума кутів трикутника дорівнює 180°.

Номер слайду 5

«Дослідницька лабораторія»

Номер слайду 6

Висновок: сума кутів трикутника дорівнює 180°.

Номер слайду 7

Політ на повітряній кулі (доведення теореми)Теорема (про суму кутів трикутника)Сума кутів трикутника дорівнює 180°

Номер слайду 8

Історична довідка. Доказ цього факту містився ще в коментарі до «Початків» Евкліда давньогрецького вченого. Прокла (Vст. н.е.). Прокл стверджує, щозгідно Евдему Родоському,дана теорема була відкритапіфагорійцями (V ст.до н.е.).

Номер слайду 9

Шлях, що веде до мети складних умовах, називають ниткою Аріадни. Лабіринт (“Мозковий штурм”)

Номер слайду 10

Фізкультхвилинка. Встаньте. Покажіть рукамипрямий кут гострий кут розгорнутий кут тупий кут

Номер слайду 11

«Маршрутний лист»1. Готуємося до подорожі (фронтальне опитування)2. Дослідницька лабораторія (практична робота, перевірка домашнього завдання)3. Політ на повітряній кулі (доведення теореми)4. Лабіринт (“Мозковий штурм”)5. Морський круїз ( розв’язування задач)6. Командний дайвінг (Хто швидше?)7. Гра “Закінчи фразу” (підсумок уроку)

Номер слайду 12

Рефлексія. Я навчився…Було складно…Сьогодні я дізнався…У меня вийшло…Тепер я можу…

Номер слайду 13

Домашнє завдання §17 - опрацювати, вивчити теорему, довести наслідки; розв’язати №365, №372, №376

pptx
Додано
30 жовтня 2022
Переглядів
165
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку