Матеріали даної презентації є покроковим супроводом до урока математики в 6 класі : "Розв'язування задач на рух за допомогою рівнянь". Розв'язуючи задачі учні удосконалюють набуті знання і вмінняз даної теми. Сюжети задач на рух та рух по воді, використовуючи формули руху; розвивають логічне мислення, пам'ять, вміння аналізувати; виховують зосередженість, працелюбність, відчуття часу та його раціонального використання. Матеріали презентації корисно використовувати під час проведення уроку з даної теми розробка якого пропонувалась раніше.
1. З пункту А у напрямі пункту В, відстань між якими 40 км, о 8 год. виїхав червоний автомобіль. Через 1 год. з пункту В назустріч йому виїхав жовтий автомобіль. Відстань між автомобілями через 4 години після виїзду жовтого автомобіля 660км. Знайти швидкість кожного автомобіля, якщо швидкість червоного автомобіля на 5 км/год більша, ніж жовтого. АВ40км5660км
Складаємо і розв’язуємо рівняння:18х + 12(х+0,5) =78;18х + 12х + 6 = 78;18х +12х = 78 - 6;30х = 72;х = 2,4. Отже, 2,4 години – час, що велосипедист їхав по шосе, 2,4+0,5=2,9 (год) час грунтовою дорогою.2,4+2,9=5,3 (год) час, який велосипедист витратив на весь шлях. Відповідь: 5,3год.23
Великий математик Ейлер сказав, що математика – не ізольована наука, а основа і ключ до всіх людських знань. Якої форми треба надати дзеркалу телескопа, щоб зробити чіткими в ньому зірок і планет?Які обриси крил літака найвигідніші?Як збудувати морське судно, щоб воно надійно протистояло стихії?Як найощадливіше і надійніше звести будинок?Як виготовити прилади контролю за здоров’ям хворих?Як правильно посіяти зернові культури, щоб зібрати найбільший урожай?Математика дає вичерпні відповіді на ці та багато інших практичних запитань.27