Вправа “ Передбачення ” Хто цього року буде найкраще вчитися?Хто знайде скарб?Хто зробить велике відкриття?Хто отримає найбільше подарунків?- В капелюх Чарівника поклали запитання , спробуйте уявити себе Чарівником та дати відповіді на них. На кого чекає найбільший сюрприз?Хто стане знаменитим?У кого здійсниться найзаповітніша мрія?Хто буде багато подорожувати?12345678 Свинка Нюша:
3. Групове заняття. Уяви, що ти песик, який потрапив під дощ і дуже змок. Тобі потрібно якомога ретельніше струсити із себе краплі води. Починай робити це поступово. Спочатку голова, потім плечі, спина, живіт, ноги, а потім і все тіло. Уяви, що ти струшуєш із себе всі образи, погані думки, тривоги — все, що заважає тобі бути спокійним і впевненим. - Після цього заспокойся, заплющ очі та відчуй, яким легким та оновленим стало твоє тіло. Вправа “ Пізнаю та відчуваю ”Ведмідь Копатович:
Гра “ Дивовижне відкриття ”Іде, іде дід, дід. Отакий вусатий. Несе, несе мішок, мішок. Такий бородатий!Отакий дідище! Отакий дідище! Отакий страшище!Отакий страшище! Отакий ногатий!Отакий рукатий!- Чому ж він не здався нам страшним?- Виявляється, посмішка, сміх, жарт роблятьстрашне смішним і веселим. Показати мімікою, жестами, рухами. Лосяш: