Презентація " Т. Г. Шевченко на уроці математики"

Про матеріал

Дана презентація може бути використана на інтегрованому уроці під час повторення теми " Дроби" та присвячена повторенню життя та творчості Великого Кобзаря.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Мета: повторити та закріпити знання учнів про життя і творчість Т.Г. Шевченка; удосконалити навички виразного читання, зв’язного мовлення; на прикладі життя і творчості Т.Г. Шевченка виховувати учнів справжніми громадянами своєї країни; виробляти вміння та навички розв’язування вправ з дробами; розвивати логічне мислення, творчі здібності учнів. Обладнання: портрет Т. Шевченка, ілюстрації до творів поета, різноманітний роздатковий матеріал, висловлювання видатних діячів про Кобзаря та математику, комп’ютер.

Номер слайду 4

План уроку: 1.Організаційний момент 2.Оголошення теми та мети уроку 3.Повторення та закріплення знань, умінь і навичок а) Гра «Хто швидше?» б) Гра «Ерудит» 4. Підсумок. Оголошення оцінок і дом. завдання.

Номер слайду 5

« Я американський художник і американець плоттю і кров’ю, -писав Рокуелл Кент, - але те, що я бачив з творів Шевченка-художника, і те, що я знаю про нього як про поета, викликає найглибші чуття щирого захоплення його талантом і творчістю. Я пишаюся цими творами, немовби я сам українець. Ваш Шевченко – це мій Шевченко. Я люблю і ціную Шевченка».

Номер слайду 6

Коли і де народився великий Кобзар?

Номер слайду 7

В якому році Тарас Шевченко був викуплений із кріпацтва?

Номер слайду 8

Скільки років було Т. Шевченку, коли вийшла його збірка поезій, яка поклала початок новому періоду в історії української літератури, знайдіть від числа 52. Задача1

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Мені тринадцятий минало

Номер слайду 11

Цікаво знати Тарас Шевченко із 47 років життя __ років був на засланні, __ років був – кріпаком, І лише__ років – на волі.

Номер слайду 12

1.Виконати дії: (2,93 + 1,07) (5,02 - 0,02) : 2 2.Знайдіть значення виразу: (Х- 0,4) : (5,25+0,75)+19 , якщо Х=30,4. 3. Розв’яжіть рівняння: 2(Х-10)=6

Номер слайду 13

Задача 2. В роки заслання 1848-1849р. Тарас, як художник, був запрошений взяти участь в морській експедиції, яка мала назву Аральскої. Відстань, яку вони подолали на шхуні першого дня дорівнювала 109 км., зі швидкістю км/год. Скільки годин мандрівники були в дорозі?

Номер слайду 14

«Сон»

Номер слайду 15

Завдання до гри „Хто швидше?”

Номер слайду 16

Номер слайду 17

3. Виконайте дії: 16,5+2,4-0,9+2 4. У книжці 76 сторінок. Хлопчик прочитав книжки. Скільки сторінок він прочитав? 4 1 1. Батькові 38 років, а сину від віку батька. Скільки років сину? 2. Розв’яжіть рівняння:

Номер слайду 18

5. Знайдіть значення виразу: 6. Знайдіть число 7. Знайдіть від числа 69 5 3 5 2 1 - 5 - якого становить 8 3 2

Номер слайду 19

Запитання до гри «Ерудит» 1. Хто був порадницею в дитинстві для Тараса? 2. Знайди від числа 5. 3. Кого з батьків Тарас Григорович втратив першим? 4. Знайди число, половина якого дорівнює 4.

Номер слайду 20

7. Який вірш Т. Г.Шевченка вам найбільше сподобався? 8.Обчисли: 2,5+1,5-3 9. Про що мріяв Т.Г.Шевченко? 5. Чого хотів навчитися Тарас у дитинстві? 6. Обчисли : 10-9,5+5,5

Номер слайду 21

1861 рік

Номер слайду 22

ppt
Додано
27 червня 2018
Переглядів
402
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку