Коли глядач уперше потрапляє до театру, його зацікавлює глядацька зала. У кожному театрі вона особлива, однак є спільні риси облаштування, що сприяють зручності сприйняття театрального спектаклю. Артисти розігрують спектакль на сцені. Глядацька зала спланована так, щоб сцену глядачам було видно звідусіль. Перед сценою може розташовуватися оркестрова яма, де сидять музиканти симфонічного оркестру, за нею партер - ряди крісел для глядачів, найближчі до сцени. А потім долівка з кріслами піднімається гіркою. Це - амфітеатр. Над ним - бельетаж, а вище - яруси - ложа і балкони. Марльє Марсель
Переглянь. Вистава «Бременські музиканти» (Київський академічний театр ляльок). Лялькова вистава «Музична крамничка» («Перший театр» у Львові, фрагменти). «Маппет-шоу» (фрагмент). Завдання і запитання. Який вид театру представляють вистави? Хто виконував ролі персонажів вистав (ляльки, актори)? Пісні виконували солісти чи ансамблі? Поясни, що таке ансамбль. Доведи або спростуй твердження, що на картинах зображено театр. Досліди облаштування глядацької зали.
Гра «Різні емоції». Актору потрібно майстерно володіти мовою. Обери скоромовку та опис інтонації, з якою потрібно її виконати (ніби чогось просиш, запитуєш; свариш інших; ображаєшся тощо), і представ інтонації однокласникам/однокласницям. А тепер поімпровізуй і створи відповідні музичні інтонації. Зроби висновки. Важливо: слова скоромовки потрібно вимовляти голосно й чітко. Летіла лелека, заклекотіла до лелеченят. Жовтий жук купив жилет, джемпер, джинси та жакет. Дзижчить над житом жвавий жук, бо жовтий він вдягнув кожух. Всім подобається це куце цуценя.