АНКЕТНІ ДАНІПосада: викладач. Освіта: вища, Ленінградська військово - артилерійська академія, 1987р. Спеціальність: офіцер по управлінню боєвими діями. Кваліфікація: викладач предмета “Захист України”Стаж педагогічної роботи: 49 р., на посаді викладача – з 2005 р. Рік та результати останньої атестації: 2016р., встановлено кваліфікаційну категорію викладач спеціаліст вищої категорії, - “старший викладач”Предмет, який викладає: “Захист України”
РОБОТА НАД ПРОБЛЕМНОЮ ТЕМОЮМетодична проблема. Форми поширення досвіду “ Використання інноваційних педагогічних технологій в навчально-виховному процесі ”. 111. Виступи на засіданнях методкомісії2. Друковані матеріали3. Відкриті уроки в присутності членів комісії та викладачів училища4. Виховні заходи5. Змагання 6. Участь в тижні проведення заходів військово-патріотичного виховання7. Гурткова робота8. Проведення уроків з учнями спільно з військовослужбовцями Розв'язання цих актуальних проблем можливе лише на основі впровадження новітніх педагогічних технологій, які б давали можливість для розвитку творчих здібностей особистості. З-поміж запропонованої сьогодні великої кількості інноваційних технологій я надав би перевагу роботі в режимі інтерактиву, який найбільш повно, на мою думку, забезпечує комфортні, безконфліктні і безпечні умови розвитку учня, всебічно реалізує її природний потенціал, виховує особистість, здатну до самоосвіти, саморозвитку, самовдосконалення, яка вміє використовувати одержані знання для творчого розв'язання проблем, критично мислити, прагне реалізувати себе.
Урок мужності (присвячений військовослужбовцям, які захищають цілісність України на Сході держави)Доповідь на педагогічній нараді училища на тему: “Війсково – патріотичне виховання учнів ПТНЗ під час їх навчання до захисту Вітчизни” Доповідь на Всеукраїнському вебінарі “Золотий розсип цікавих ідей”“З відданістю Україні в серці ” (з досвіду відзначення Дня захисника України)
Навчально-методична діяльність. Принципи навчально-методичної роботи:актуальність, цінність, новизна;науковість навчально-методичної роботи;системність і комплексність навчально-методичної роботи;послідовність і безперервність навчально-методичної роботи;індивідуальність підходу до учасників освітнього процесу; спрямованість і мотивація до самоосвіти й саморозвитку;дуальність освіти;оперативність, гнучкість, мобільність. Навчально-методична робота – це цілеспрямована діяльність щодо забезпечення психолого-педагогічної та методичної підготовки викладачів з метою підвищення ефективності їх освітньої діяльності. Вона сприяє особистісному зростанню викладача, його педагогічній майстерності щодо викладання навчальних дисциплін/предметів, взаємному збагаченню членів колективу педагогічними знахідками, дає можливість молодим педагогам оволодівати педагогічною майстерністю, вивчаючи досвід колег, підтримує в педагогічному колективі дух творчості, прагнення до пошуку й самовдосконалення.
Відомо, що люди, зазвичай, запам’ятовують менше 10% від почутого, прочитаного, приблизно 30% від побаченого і більше 70% від того, що чують і бачать одночасно. Саме тому презентація, яка поєднує ці впливи, є найефективнішим засобом донесення інформації до людини, переконання людей. Відтворення зображень (нерухомих і рухомих), тексту, звуку, ефективне управління цим процесом забезпечується сьогодні комп’ютеризованими засобами. Тож важливою складовою сучасної презентації є демонстрування її учасникам спеціально підготовленого матеріалу, яке здійснюється з використанням сучасних комп’ютеризованих засобів, або, як їх називають, «мультимедійних засобів». Цю складову презентації називають комп’ютерною презентацією.
Слайдова презентація розробляється і демонструється як послідовність слайдів. Слайд презентації – це окрема екранна сторінка, що може містити текстові, графічні, відео - та звукові об’єкти, гіперпосилання. Я, як правило, керую зміною слайдів на екрані, послідовністю появи на них певних об’єктів. Можна попередньо налаштувати автоматичний показ об’єктів через певні інтервали часу. При створені презентації використовую систему опрацювання Power. Point
Серед інформаційно-комунікаційних технологій важливе місце займає метод проектів. Відмінність проектного навчання від класичного полягає у тому, що учні на різних етапах навчання діють самостійно, а учитель виступає у ролі консультанта. Методика роботи над проектом включає 4 основних етапи, а саме:планування роботи над проектом;аналітичний етап;етап узагальнення;етап презентації отриманих результатів роботи над проектом (захист проекту). МЕТОД ПРОЕКТІВМною розроблено в 2018 році чотири проектів по темі: Актуальність проблеми. За даними ООН і Міжнародного комітету Червоного Хреста (МКЧХ), на територіях більше 60 країн світу на сьогодні встановлені і знаходяться в бойовому положенні більше 110 млн. мін. Ще близько 100 млн. мін готові до застосування. За наявними даними, втрати армії США на мінах в ході в‘єтнамської війни склали близько 70% від загальних втрат. У корейській війні цей показник перевищував 50%. Щотижня в результаті підривів на мінах гинуть або стають інвалідами біля 800 чоловік. Не дивлячи на «Оттавську конвенція або Конвенцію про заборону застосування, накопичення запасів, виробництво і передачу протипіхотних мін та про їх знищення ” мінна війна продовжується. Це стосується і України.
Стислий опис. Тема вибрана відповідно до програми предмету “ Захист Вітчизни ” від 23.10. 2017 року. Вивчення даної теми дає можливість учням розібратися, що собою представляє мінна війна. Вивчити, які мінно-вибухові загородження застосовують у мінній війні?, яка вражаюча дія основних мін?, яких втрат завдають міни як серед військового контингенту так і серед мирного населення? та які заходи проводить світова спільнота щодо заборони та знищення мінно-вибухових засобів в сфері колективної безпеки. Під час проекту учні вивчають основні документи, які регламентують заборону застосування, накопичення запасів, виробництво і передачу протипіхотних мін та про їх знищення. Вивчають історію виникнення мін. Характеристику, будову, бойові властивості та принцип дії протипіхотних та протитанкових мін, їх класифікацію. Особливу увагу приділяють питанню заходам безпеки при поводжені з мінами та демаскуючим ознакам. Аналізують отриманий матеріал. В кінці учні роблять висновок щодо сучасної мінної війни, щодо сучасної співпраці світової спільноти в боротьбі за знищення страшної зброї XXI століття. Тільки разом, прогресивна спільнота всього світу може вирішити цю задачу.
Методика роботи над проектом включає 4 основних етапи, а саме:планування роботи над проектом;аналітичний етап;етап узагальнення;етап презентації отриманих результатів роботи над проектом (захист проекту). На першому етапі. Проводиться презентація теми майбутнього уроку. Обговорюються основні питання, визначається спільна мета. Для цього клас ділиться на п’ять груп, кожна з яких працює над вивченням конкретного питання. На другому етапі. Учні в позаурочний час працюють над розкриттям даної теми. На третьому етапі. Проводиться оформлення матеріалів, узагальнення здобутих даних та аналіз нових фактів. У групах обговорюються результати роботи кожного члена команди. Викладач робить короткий аналіз роботі кожної групи, робить необхідні поправки та зауваження та оцінює роботу. Визначає час та місце проведення конференції. На четвертому етапі. Проводиться конференція на якій повинні бути присутні запрошенні учасники конференції:учні училища, викладачі, учасники бойових дій у складу військ АТО, ветерани ЗС України, військовослужбовці. Надається вступне слово директору училища, демонструється презентація, виступи учнів, викладачів, військовослужбовців.
Створення груп та розподіл питаньІсторія виникнення протипіхотних мін. Класифікація протипіхотних мін. Оттавська Конвенція про заборону застосування, накопичення запасів, виробництво і передачу протипіхотних мін та про їх знищення. Призначення, характеристика, будова та принцип дії протипіхотних фугасних мін ЗСУ. Призначення, характеристика, будова та принцип дії протипіхотних осколкових мін ЗСУ.Історія виникнення протитанкових мін. Класифікація протитанкових мін. Призначення, характеристика, будова та принцип дії протитанкових мін ЗСУ. Заходи безпеки при поводжені з мінами.
Я, вважаю донести до кожного, що вирішення любого питання, в країні внутрішнього характеру силовими методами принесе тільки погіршення справ. Застосування зброї несе тільки жах, смерть і ненависть. Ми живемо в XXI столітті де основою життя людей є демократичні цінності. Тому всі питання в країні повинні вирішуватися спільно, народом. Ведення війни та застосовуючи мінно-вибухові засоби, які заборонені міжнародними законами це злочин перед людством. Тому перед кожним із нас стоїть завдання демократичним шляхом, через комітет Червоного хреста, прогресивну спільноту, міжнародні організації, видатних вчених, політичних діячів зробити все для того, щоб закони міжнародного характеру виконувалися. Щоб не гинули і не калічилися люди від тих засобів які заборонені.
Позанавчальна робота. Незважаючи на тісний зв’язок з навчальною роботою, позанавчальна має свої відмінності:участь учнів ПТНЗ у позанавчальній роботі добровільна, а на навчальному занятті – обов’язкова;позанавчальні заходи мають невимушений характер;різноманітні позанавчальні заходи виключають контроль у вигляді оцінки вмінь, навичок, знань; позанавчальна робота порівняно з навчальною надає більші можливості для прояву самостійності учнів, їхньої ініціативності й творчості. Мета позанавчальної роботи – розвиток різноманітних інтересів і здібностей учнів, прищеплювання навичок трудової й суспільної діяльності; виховання самостійності й відповідальності, потреби в знаннях, уміннях, інтерес до науки, техніки, мистецтва, літератури. День пам'яті і примирення. Проведений в травні 2016 року