Технології корекції навчальних і поведінкових труднощів. Логопедичні технології;Технології сурдо- й тифло-педагогіки;Технології нейропсихологічного підходу;Технології психолого-педагогічної системи формування і розвитку мовленнєвого слуху та мовного спілкування у дітей з вадами слуху;Технології прикладного аналізу поведінки (АВА);Технології, спрямовані на розвиток соціальних (життєвих) компетентностей дітей.
Технології, спрямовані на формування соціальних компетентностей. Пряме навчання соціальних навичок (через правила та приклади). Формування соціальних навичок через наслідування (взаємонавчання дітей). Парне (взаємне) навчання (один учень навчає іншого під наглядом учителя). Організація групових видів активності, зокрема й ігрових (чергування, пересування школою, свята, театральні вправи, вуличні, навчальні вправи, дидактичні ігри).
Здоров’язбережні технологіїДиференційоване навчання;Раціональна організація уроку;Створення сприятливого психологічного клімату;Нейрогімнастика;Комунікативні ігри;Арт-методи;Розвиток дрібної пальцевої моторики;Когнітивні вправи;Кінезіологічні вправи;Антистресова гімнастика;Зорова гімнастика;Динамічні паузи.
Робота з дітьми з аутизмом. Комунікативна система PECS;Програма TEACCH (адаптування дитини в середовищі);Технологія ААС (альтернативна аугментативна комунікація) формує у дітей навички спілкування з використанням жестів, малюнків, комунікаторів. Арт-методики ( пісочна терапія, робота із солоним тістом, мильні бульбашки, оригамі, музична терапія, фототерапія, крокомір, малювання мандал, фрактальне малювання).