Тема: Те що треба знати батькам дошкільників ,про самостійну художню діяльність дитини
Самостійна художня діяльність дитини дошкільного віку - це процес, коли ваша дитина виражає свою творчість і фантазію шляхом малювання, малюнка, ліплення, створення колажів та інших мистецьких творів без прямого керівництва дорослими. Вона робить це зі своєю власною ідеєю та власним розумінням того, що вона хоче створити.
🙍 🙍 🙍 🙍 🙍 🙍 🙍 🙍 🙍 🙍 🙍
В дом педагоги у галуз “Самост йної художньої д яльност в ЗДО”
Марія Монтессорі |
Рудольф Штайнер |
Ян Амо́с Комèнский |
Фрідрих Фрёбель |
|
||||
1 |
Рекомендації |
Особливості віку |
Матеріали та іграшки |
|||||
Вік дитини |
|
|
|
|
||||
|
Залучайте до простих малюнк в розфарбовування. Поясн ть, як користуватися малюнками та кольорами. |
Вони розвивають уяву вм ння виражати свої думки малюнками. |
Велик аркуш паперу, крейди, пластил н, кольоров фломастери. |
|||||
Середній дошкільний вік |
Приблизно 30-45 хвилин на день, 3-4 заняття на тиждень |
|
|
Кольоровий картон, клей, барвист тканини, пензл , складан пазли. |
||||
Старший дошкільний вік |
Приблизно 45-60 хвилин на день, 4-5 занять на тиждень |
П дтримуйте нтерес до р зних художн х техн к (акварель, пастель, ол вц , колаж), створюйте проекти, що вимагають б льшої уваги та сп впрац . |
Д ти цього в ку можуть розвивати власний художн й стиль мають б льше терп ння до складних завдань |
|||||
ІГРИ ЯКІ РОЗВИВАЮТЬ самост йну художню д яльност
Вік дитини |
Приклад гри |
Матеріали та іграшки |
Що розвиває |
Р зн природн матер али (листя, кв ти, г лки), пап р, клей, фарби, пензл . |
Розвиває моторику рук Сприяє уваз та концентрац ї. |
||
Середній дошкільний вік |
|||
Старший дошкільний вік |
"Мистецька галерея" |
Р зн мистецьк матер али (фарби, пензл , пастель, клей), велик аркуш паперу, ст ни для виставки малюнк в. |
Організація самостійної художньої діяльності для дошкільника може сприяти розвитку творчих та пізнавальних навичок дитини.
Ось декілька порад для батьків:
Забезпечте доступ до матеріалів:
Зробіть художні матеріали, такі як олівці, фарби, папір, пензлі, доступними для дитини. Розмістіть їх так, щоб дитина могла легко досягти і користуватися ними, коли бажає.
Створіть робочий простір:
Виділіть місце, де дитина може розміщувати свої малюнки та створювати мистецькі твори. Забезпечте цей простір необхідними засобами для творчості.
Збережіть творчу атмосферу
Створіть навколо дитини атмосферу, яка спонукає до творчості. Включайте в музику, зображення або предмети, які можуть надихати.
Спонукайте до виразності:
Підтримуйте дитину у вираженні своїх думок та почуттів через мистецтво. Похвалюйте її за спроби створити щось нове та унікальне.
Залучайте до спільної творчості:
Іноді створення мистецьких проектів разом з дитиною може бути весело та навчально. Спільні проекти підтримують близькість та взаєморозуміння.
Не обмежуйте креативність:
Дайте дитині вільну руку для творчості. Не намагайтеся керувати її мистецьким процесом або "правильністю" малюнка. Кожен твір - унікальний.
Підтримуйте зацікавлення:
Поощрюйте дитину спробовати різні мистецькі техніки та матеріали. Збагачуйте її досвід, пропонуючи нові виклики.
Відзначайте досягнення:
Похваліть і заохочуйте дитину за її творчі досягнення. Підкресліть, що важливо не лише результат, а й сам процес творчості.
Зберігайте роботи:
Створюйте "галерею" малюнків та творів дитини, де вона може з радістю демонструвати свої творчість.
Будьте терплячими:
Не вимагайте від дитини ідеальних робіт. Творчість - це про вираження себе, а не про перфекцію. Пам'ятайте, що головна мета - радість від творчості.
Самост йна художня д яльн сть дитини дошк льного в ку - це важливий етап її розвитку, п д час якого вона вивчає мистецтво самовираження через малювання, л плення та нш художн види д яльност . Ця д яльн сть сприяє розвитку креативност , моторики рук, уяви та вираженню емоц й. Важливо п дтримувати та надихати дитину на її художньому шляху, надаючи доступ до матер ал в та створюючи сприятливу атмосферу для творчост . Головна мета - це не ст льки результат, ск льки рад сть, яку дитина в дчуває, виражаючи себе у своїх малюнках та мистецьких твора