Мета: ознайомлювати учнів з народними звичаями, піснями, іграми; розвивати красу мовлення та висловлення власних думок, зацікавлювати дітей до пізнання свого рідного, розглядати українську мову у розрізі сучасності, вчити дітей співпрацювати, спілкуватися, бути активними;виховувати безмежну любов, повагу та вдячність до української мови та України;формувати активну громадянську позицію;виховувати соціокультурну особистість.
Завдання тижня. Розширити знання школярів про рідну мову та рідну землю;формувати активну життєву позицію;розвивати пізнавальну активність, творчість, мовлення дітей;виховувати шанобливе ставлення до української мови;сприяти усвідомленню дітьми себе невід’ємною частиною рідної держави.
План тижня1. Понеділок: Літературна вікторина" Віночок казок"1-2кл. - робота з казками , дослідження одного героя в різних казках (створення колажу про вибраного героя)3-4кл – складання казки, у якій всі слова на одну букву) Поставити скриньку запитів учнів як підготовку до тематичного дня , який відбудеться в середу за власною темою, повязаною з книгою. Перегляд відео "Тернистий шлях української мови" (мультимедіа)2. Вівторок : "Лінгвистичні смаколики" 1-2 кл. – Дидактична гра за віршами, скоромовками про мову. 3-4 кл. - Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика3. Середа. Тематичний день за запитами учнів. Дослідження казки, дослідження автора. Робота за картками Пропа. Створення власної книги-дослідження за картками Пропа та її оформлення. 4. Четвер " Кращої, ніж рідна, мови не буває"1 – 2 клас - народні ігри, пісні - на уроках фізкультури , ГПД та ранкових зустрічах.3 - 4 клас – робота з фразеологізмами протягом дня. Виставка вишиванок, українських речей (по класах)Ланцюжок вишиванок (діти у вишиванках) - застосувати в ранковій зустрічі5. П'ятниця: Виготовлення лепбука як підсумок роботи під назвою « І чужого навчайтесь, і свого не цурайтесь»Робота з власними та запозиченими словами і висловлюваннями.(1-4 клас)