Презентація "Теорія розвитку вищих психічних функцій Л.С Виготського"

Про матеріал
Презентація "Теорія розвитку вищих психічних функцій Л.С Виготського". Презентація "Теорія розвитку вищих психічних функцій Л.С Виготського". Презентація "Теорія розвитку вищих психічних функцій Л.С Виготського". Презентація "Теорія розвитку вищих психічних функцій Л.С Виготського". Презентація "Теорія розвитку вищих психічних функцій Л.С Виготського". Презентація "Теорія розвитку вищих психічних функцій Л.С Виготського". Презентація "Теорія розвитку вищих психічних функцій Л.С Виготського".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Теорія розвитку вищих психічних функцій Л. С Виготського

Номер слайду 2

Вік, за Л. С. Виготським,— це якісно особливий етап психологічного розвитку.

Номер слайду 3

Л. С. Виготський розглядав вік як епоху або ступінь.

Номер слайду 4

При переході від однієї вікової ступені до іншої виникають новоутворення.

Номер слайду 5

Л. С. Виготський вводить також поняття вікової кризи як цілісних змін особистості дитини, які виникають при зміні стабільних періодів.

Номер слайду 6

Поведінкові показники вікових криз

Номер слайду 7

Основними умовами розвитку західні психологи вважали спадковість і середовище, а джерело розвитку вбачали в самій природі індивіда, розглядаючи в результаті розвиток як пристосування до довкілля.

Номер слайду 8

Вищі психічні функції виникають спочатку як форма співробітництва між людьми і лише потім стають індивідуальними функціями самої дитини. Л. С. Виготський вважає, що джерелом розвитку вищих психічних функцій є середовище.

Номер слайду 9

Л. С. Виготський сформулював закони психічного розвитку дитини.1) Дитячий розвиток відбувається нерівномірно в часі: рік життя немовляти за темпом розвитку не відповідає рокові життя, наприклад, підлітка;

Номер слайду 10

2) Розвиток психіки являє собою ланцюжок якісних змін. Сприймання, пам'ять, мислення дитини відрізняється від дорослого не тим, що вони менш розвинені, вони просто якісніші, ніж у дорослого.3) Нерівномірність дитячого розвитку: кожна сторона в психіці дитини має свій оптимальний період розвитку;

Номер слайду 11

Закон розвитку вищих психічних функцій. Виникають спочатку як зовнішні (інтерпсихічні),а потім переходять у внутрішні (інтрапсихічні). Вищі психічні функції характеризуються опосередкованістю, усвідомлюваністю, довільністю, системністю, формуються за життя в результаті оволодіння знаряддями, засобами та розвиваються в зв'язку з навчанням.

Номер слайду 12

Рушійною силою психічного розвитку за Л. С. Виготським — НАВЧАННЯПроцес розвитку починає розглядатись як саморух суб'єкта, а спадковість і середовище лише як умови, які визначають різні варіації розвитку в межах норми. ПСИХОЛО- ГАМИ ДОПОВ-НЕННЯ

Номер слайду 13

О. М. Леонтьєв розвинув ідею Л. С. Виготського. Провідна діяльність — це діяльність, виконання якої визначає виникнення і формування основних психологічних новоутворень людини на даному етапі розвитку її особистості.про провідний тип діяльності.

Номер слайду 14

Види провідної діяльності: Емоційно-безпосереднє спілкування немовляти з дорослими (0—1 рік)

Номер слайду 15

Предметно-маніпулятивна діяльність дітей раннього віку (1—3 роки)Види провідної діяльності: Освоєння ходіння. Освоєння предметних дій. Оволодіння промовою

Номер слайду 16

Види провідної діяльності: Сюжетно-рольова гра у дошкільнят (3—6 років)

Номер слайду 17

Види провідної діяльності: Навчальна діяльність у молодших школярів

Номер слайду 18

Види провідної діяльності:Інтимно-особистісне спілкування підлітків;

Номер слайду 19

Види провідної діяльності: Професійно-навчальна діяльність у старшому шкільному віці

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
17 квітня 2021
Переглядів
7983
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку