Презентація "Тіла обертання в задачах ЗНО" геометрія 11 клас

Про матеріал
Цілі: формування предметних компетентностей: систематизувати та узагальнити знання учнів з теми «Тіла обертання»; підвищити рівень сформованості знань, умінь та навичок розв'язувати задачі з теми; формувати вміння застосовувати набуті знання під час розв'язування практичних задач; формування ключових компетентностей:спілкування державною мовою- чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку, аргументувати, доводити правильність тверджень; математична компетентність – оперувати числовою інформацією; сприяти розвитку систематичних знань, логічного мислення учнів, розвивати просторове уявлення; уміння вчитися впродовж життя – аналізувати результати своєї навчальної діяльності; підвищувати інтерес до вивчення математики. соціальна та громадянська компетентності- співпрацювати в команді, виділяти та виконувати власну роль у командній роботі
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

тема уроку: Тіла обертання в задачах ЗНО предмет: геометрія(11 клас)вчитель: Курленя О. М.«Ми живемо в геометричний період. Усе навколо – геометрія»Ле Корбюзьє

Номер слайду 3

Дидактична мета: систематизувати та узагальнити знання учнів з теми «Тіла обертання»; підвищити рівень сформованості знань, умінь та навичок при розв’язуванні задач ЗНО та практичних задач; розширити знання учнів; учити бачити єдину математичну модель у різних ситуаціях, складати її в нестандартних умовах. Розвиваюча мета: розвивати творчу та розумову діяльність учнів, інтелектуальні здібності, просторову уяву, формувати вміння чітко і ясно викладати свої думки, виступати перед аудиторією, формулювати і відстоювати свою думку; розвивати спостережливість, логічне мислення, сприяти розширенню їх кругозору; формувати життєві компетентностіВиховна мета: виховувати кмітливість, увагу, спостережливість, акуратність та точність виконання дій, інтерес до науки, вміння раціонально використовувати робочий час.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

ВІДПОВІДІдо математичного диктанту{616 DA210-FB5 B-4158-B5 E0-FEB733 F419 BA}12345678 Циліндр. Рівнобедрений трикутник. Радіус. Висота. Коло. Прямокутник. Куля. Дві

Номер слайду 7

Номер слайду 8

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ1. Відповідь:{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}АБВГД1 Х2 Х3 Х4 Х

Номер слайду 9

2. Цукерка має форму конуса, висота якого дорівнює 3 см, а діаметр основи – 2 см. Маса 1 см³ шоколаду, з якого виготовлено цукерку, становить 3 г. Визначте масу 100 таких цукерок, якщо кожна цукерка є однорідною й не має всередині порожнин. Укажіть відповідь, найближчу до точної. №17,2016{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}АБВГД900 г950 г1000 г1050 г1100 г. Додатково. Металева куля радіуса R =316 перелита на конус, висота якого 8. Знайдіть відношення площі бічної поверхні конуса до площі його основи. №33,2009 Відповідь: 3:1 На рисунку зображено розгортку конуса. Визначте відношення площі повної поверхні цього конуса до площі його бічної поверхні. №33, 2008 Відповідь: 7:5 

Номер слайду 10

Т е с т. Готуємося до ЗНО1. Визначте об‘єм конуса, висота якого дорівнює 4 см, а діаметр основи − 6 см.№12,2015_ІІ2. Укажіть формулу для обчислення об‘єму V півкулі радіуса R (див. рисунок) №6,20183. На рисунку зображено розгортку циліндра. Знайдіть його об'єм.№22,2011

Номер слайду 11

Установіть відповідність між фігурою (1−4) і тілом обертанням (А−Д), навколо прямої, зображеної пунктиром.№21,2013_І

Номер слайду 12

ВІДПОВІДІ{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}1 А2 Б3 Д41-Г; 2-А; 3-В; 4-Д

Номер слайду 13

ЗАДАЧІпрактичного змісту1. На вечірку прийде 20 людей. Для кожного з них потрібно приготувати по 1 фужеру соку. Висота фужеру 12 см, а діаметр 10 см. Скільки літрових пачок соку потрібно закупити для вечірки?№33,20082. Що вигідніше: купити кавун радіусом 30 см і з'їсти у п'ятьох, чи купити три кавуни діаметром по 20 см і поділити на двох? (Вважаємо, що кавун має форму кулі)№25,2009_ІІ

Номер слайду 14

3. Укажіть номер фужера, у який можна налити НАЙБІЛЬШЕ рідини.№35,2006

Номер слайду 15

Практична робота. Знайти радіус (основи) тіла обертання. За формулою обчислити невідоме (вважаючи число 𝜋≈3) 

Номер слайду 16

ЗАДАЧІ1.2.

Номер слайду 17

3.

Номер слайду 18

4.

Номер слайду 19

РЕЗУЛЬТАТИ(оцінювання)до 7 б. »» 1….7від 8 до 9 б.»» 8від 10 до 11б.»» 9_______________від 12 до 13 б. »» 10від 14 до 15 б. »» 11більше 16 б. »»» 12

Номер слайду 20

На занятті я дізнався…На уроці я зрозумів…На занятті я навчився…Найлегшим було…Найцікавішим було… Продовжити речення:

pptx
Додав(-ла)
Курленя Олена
Пов’язані теми
Геометрія, 11 клас, Презентації
Додано
24 січня
Переглядів
767
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку