Презентація "Типи уроків. Основні вимоги до сучасного уроку" містить матеріал, що допоможе вчителю чітко сформувати мету і визначити тип, щоб структурувати матеріал для кожного етапу.
Типи і структура уроків. Сучасний урок, як основа ефективної і якісної освіти. Методичний тренінг
Номер слайду 2
Основні завдання тренінгу. Активізувати знання про типи і структуру уроків, поглибити уявлення про сучасний урок;Формувати уміння працювати в групі;Розвивати навички активного слухання;Толерантно спілкуватися;
Номер слайду 3
Епіграф. Урок – це дзеркало загальної і педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його світогляду, ерудиції. Учитель готується до хорошого уроку все життя…Така духовна і філософська основа нашої професії і технологія нашої праці: щоб дати учням іскорку знань, вчителеві треба ввібрати ціле море світла. В. Сухомлинський
Номер слайду 4
Урок засвоєння нових знань
Номер слайду 5
Урок формування навичок та вмінь
Номер слайду 6
Урок застосування знань, навичок і вмінь
Номер слайду 7
Урок узагальнення і систематизації знань
Номер слайду 8
Урок контролю знань умінь і навичок
Номер слайду 9
Комбінований урок
Номер слайду 10
Вимоги до сучасного уроку
Номер слайду 11
Загальнопедагогічні вимоги до уроку. Пріоритет особистості учня Триєдина мета уроку (освітні, виховні і розвиваючі завдання уроку) Урахування вікових та індивідуальних особливостей учнів Орієнтація на процес навчання Емоційно-актуальний фон навчання Педагогічний такт Пізнавальна самостійність учнів
Номер слайду 12
Дидактичні вимоги. Створення умов для успішного навчання учнів Чітке формулювання освітніх завдань і складових елементів Максимальна самостійність учнів у навчанні Реалізація на уроках всіх дидактичних принципів Організоване закінчення уроку Здійснення міжпредметних зв’язків Використання сценарних варіантів уроку. Раціональне використання часу Єдність словесних, наукових і практичних методів навчання Використання активних методів навчання Зв’язок з раніше вивченим матеріалом і досвідом, набутим учнем Формування умінь учнів самостійно здобувати знання й застосовувати їх практично Індивідуалізація, диференціація та інтенсифікація навчального процесу
Номер слайду 13
Психологічні вимоги Урахування психологічних особливостей кожного учня Нормальний психологічний стан і позитивний емоційний настрій викладача та учнів Вимогливість і доброзичливість викладача до учнів Педагогічна етика і психологічний такт
Номер слайду 14
Гігієнічні вимоги Температурний режим Освітлення класного приміщення Провітрювання Відповідність навчальних меблів Чергування видів навчальної роботи Запобігання перевантаженню, стомлюваності учнів
Номер слайду 15
Виховні вимоги. Розвиток умінь творчого характеру Розвиток мови, мислення, пам'яті, сенсорної сфери, рухової сфери, розвиток пізнавального інтересу й допитливості. Формування й розвиток загально-навчальних умінь і навичок Вивчення й оцінювання рівня розвитку й психологічних особливостей учнів, проектування «зони найближчого розвитку