Тренінг – це запланований процес, призначений подати або поновити знання та навички і перевірити ставлення до проблеми чи ідеї, поведінку з метою їхньої зміни чи оновлення
Підготувала вчитель початкових класів, Кошель Олена Анатоліївна
Номер слайду 2
Номер слайду 3
КомунікативніІнтелектуальніСпеціальних умінь РегулятивніЧоловічі, жіночіДитячі, підлітковіЛідерів, керівників. За формою проведення. За складом груп. За цілями та завданнямиІндивідуальні, групові Регулярні, інтенсивніДистанційні, виїзніОсобистісного росту. Соціально-педагогічніСоціально-просвітницькі
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Напрями мотивації
Номер слайду 7
Креативності (розвиток творчо мислити)
Номер слайду 8
Розвитку сили воліЦілеспрямованостіАдаптації до праці та самовдосконалення. Формування позитивного ставлення до професії вчителя. Виявлення сильних та слабких сторін особистостіФормуванню почуттів обов'язку та відповідальностіСпівставлення запланованих цілей з власними можливостями та навичками поведінки
Номер слайду 9
Вимоги до організації тренінгів. Повинен враховувати базові знання уміння й вчинки. Повинен орієнтуватися на розвиток конкретної проблеми Результати, отриманні на тренінгу повинні бути використанні. Враховувати соціально-психологічні особливості колективу. Потребує адміністративної підпорядкованості для забезпечення успіху в майбутній перспективі
Структура тренінгу. Вступна частина. Привітання. Розминка. Основна частина. Основний зміст. Заключна частина. Рефлексія. Прощання
Номер слайду 13
Етапи групової роботиІ етап. Попередня підготовка, яка містить:- оцінку потреб,можливостей клієнта;- підготовка проекту групової роботи;рекламу групи;вибір методів оцінки роботи групи;процедуру відбору учасників групи;- Підготовка матеріалів.2 етап. Проведення групових занять:- Проведення заняття3 етап. Завершення роботи:підсумкова оцінка результатів;підбиття підсумків роботи групи.
Номер слайду 14
Атрибути тренінгу. Тренінгова група. Тренінгове коло. Кімната та приладдя. Ведучий. Правила групи. Атмосфера взаємодії спілкуванняІнтерактивні методи навчання. Структура тренінгового заняття. Оцінювання ефективності тренінгу