КомунікативніІнтелектуальніСпеціальних умінь РегулятивніЧоловічі, жіночіДитячі, підлітковіЛідерів, керівників. За формою проведення. За складом груп. За цілями та завданнямиІндивідуальні, групові Регулярні, інтенсивніДистанційні, виїзніОсобистісного росту. Соціально-педагогічніСоціально-просвітницькі
Розвитку сили воліЦілеспрямованостіАдаптації до праці та самовдосконалення. Формування позитивного ставлення до професії вчителя. Виявлення сильних та слабких сторін особистостіФормуванню почуттів обов'язку та відповідальностіСпівставлення запланованих цілей з власними можливостями та навичками поведінки
Вимоги до організації тренінгів. Повинен враховувати базові знання уміння й вчинки. Повинен орієнтуватися на розвиток конкретної проблеми Результати, отриманні на тренінгу повинні бути використанні. Враховувати соціально-психологічні особливості колективу. Потребує адміністративної підпорядкованості для забезпечення успіху в майбутній перспективі
Етапи групової роботиІ етап. Попередня підготовка, яка містить:- оцінку потреб,можливостей клієнта;- підготовка проекту групової роботи;рекламу групи;вибір методів оцінки роботи групи;процедуру відбору учасників групи;- Підготовка матеріалів.2 етап. Проведення групових занять:- Проведення заняття3 етап. Завершення роботи:підсумкова оцінка результатів;підбиття підсумків роботи групи.