Час урок розпочинати. Про тварин нове вивчати. Ми за парти сядем чемно. Час хай плине не даремно.
ХВИЛИНКА СПОСТЕРЕЖЕННЯ
ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯГра « Коректор»КВІТКАКОНВАЛІЯТУЯКАРТОПЛЯКультурні рослини. КОМАХИЯБЛУНЯ
ТВАРИНИ
ПТАХИК О М А Х И Р И Б ИТВАРИНИ
МОЛЮСКИРАВЛИККАЛЬМАРВОСЬМИНІГСЛИМАКМ О Р С Ь КІЧЕРЕПАШКИ
РАККРЕВЕТКАКРАБРАКОПОДІБНІ
ПАВУКОПОДІБНІ
ПЛАЗУНИКрокодилиІгуани. Черепахи
ЗЕМНОВОДНІЖАБА ОЗЕРНАРОПУХАСАЛАМАНДРА ПЛЯМИСТАГРЕБІНЧАТИЙ ТРИТОН
ЧЕРВИ
ВОВК Плазун ГОЛУБ Звір. ГАДЮКА Комаха. ЖАБА Птах. АКУЛА Земноводне. ЖУК Риба П Е Р Е В І Р С Е Б Е
ГРА «ХТО ЗАЙВИЙ?»Хто «зайвий» у кожному рядку, чому?Метелик, оса, джміль, павук, сонечко. Снігур, журавель, жук – олень, лелека, ластівка.
Підсумок уроку. Про що нове ви дізналися на уроці?Що вас зацікавило?З яким настроєм працювали ?
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯПрочитати текст підручника ( с. 100 – 102)Дати відповіді на запитання підручника ( с.102)
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект