Урок природознавства 3 клас
Тема. Звірі. Розмноження та розвиток звірів, піклування про потомство.
Мета. Продовжувати формувати поняття «звірі», розширювати знання учнів про тварин, ознайомити із поняттям «ссавці». Розвивати допитливість. Виховувати бережливе ставлення до природи.
Обладнання. Картки, малюнки, презентація.
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку
І. Організація класу
Для того, щоб настрій у всіх дітей був добрий і радісний…
Усміхніться всім навколо
Небу, сонцю, квітам, людям.
І тоді обов’язково
День для всіх веселим буде.
Не просто слухати, а чути.
Не просто дивитися, а бачити.
Не просто відповідати, а міркувати.
Дружно і плідно працювати.
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Ластівка, соловей, горобець. ( Осілий птах)
Пінгвін, страус, лелека. ( Вміє літати)
Курка, сова, синиця. ( Свійська пташка)
ІІІ. Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності
• Повзун повзе, на базар голки везе. ( Їжак)
• Ходить диво по рівнині,
Дві гори несе на спині. ( Верблюд)
• Маленька, сіренька, а хвостик, як шило. ( Мишка)
ІV. Вивчення нового матеріалу
Саме тому звірів ще називають ссавцями. ( Звірі, ссавці)
• Розповідь про пристосування звірів до умов життя (супроводжується слайдами)
Живуть:
• Тіло ссавців вкрите волоссям. Кількість його у звірів різна.
• Звірі, народивши малят, вигодовують їх молоком, турбуються та оберігають їх.
(Розносять плоди і насіння, сприяють розмноженню рослин, дрібні звірі є кормом для хижаків)
Фізкультхвилинка « На іподромі»
Загадка. Здавна людям помагає,
Довгий хвіст і гриву має,
Любить сіно пожувати,
« І –го – го!» - ірже завзято. ( Кінь)
+ знаю - нове ! емоції (викликає цікавість)
V. Узагальнення та систематизація знань
Піклування про потомство:
( Скласти речення із розсипаних слів)
Звірі народжують живе потомство та вигодовують малят молоком.
Звірі добре пристосувалися до умов проживання.
Тіло звірів вкрите волоссям ( шерстю).
VI. Підсумок уроку
Опрацювати матеріал у підручнику . Намалювати звіра, який вам подобається. Підготувати коротку розповідь про нього.