Презентація "Творчі завдання з математики".

Про матеріал
У презентації вміщено вправи, які стимулюють учнів креативно мислити, знаходити нестандартні способи розв’язання, робити висновки та аналізувати . Підібраний цікавий матеріал з математики, який розвиває активність, пошукові здібності школярів, логічне мислення, та творчі задатки. Матеріал допоможе учителям у підготовці та проведенні уроків онлайн.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Творчі завдання з математики2 клас

Номер слайду 2

1. Напиши за зразком.1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 12 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2. Склади задачу на знаходження суми.5+3=8(шт.)Відповідь: 8 каштанів і жолудів зібрала білочка. 3. Обчисли. 5+3= 7+3= 5+5= 9+0=5-3= 7-3= 5-5= 9-0=8210410099

Номер слайду 3

1. Порахуй, скільки відрізків, променів, прямих на малюнку. Променів – Відрізків – Прямих –2322. Установи закономірність. Запиши ще 5 чисел.1, 2, 3,16, 17, 18,37, 38, 39, 63, 62, 61, 4, 5, 6, 7, 8.19, 20, 21, 22, 23.40, 41, 42, 43, 44. 60, 59, 58, 57, 56.3. Порахуй всі чотирикутники.5 чотирикутниківrrrrr

Номер слайду 4

1. Напиши за зразком.3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 2. Одноцифрові числа підкресли однією, двоцифрові – двома.3, 67, 12, 8, 0, 10, 15, 6, 100, 1, 22.3. Обчисли.12-2= 12+4= 15-1-2=15-3= 15-10= 13+4-2=17-7= 19-10= 12+3+2=10121016591215174. Накресли відрізок на 3см довший, ніж смужка.6см9см

Номер слайду 5

1. Напиши за зразком.5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 2. Розклади кожне число на розрядні доданки.17= 63= 31=77= 99= 75=17+770+760+390+930+170+53. Розв’яжи задачу. У Микити – 3 тенісні м’ячі, а в Кирила – 7. У кого з хлопцівбільше м’ячів і на скільки більше?Микита – м. Кирило – м.37)>>?7-3=4(м.)Відповідь: на 4 м’ячі більше у Кирила.

Номер слайду 6

1. Напиши за зразком.7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 82. Обчисли.30+60= 12+7= 56-50+3=76-70= 14-2= 25-20-4= 9061912913. Виконай додавання числа частинами.9+4=9+1+ =9+6=9+1+ =9+2=9+ + =9+5= + + =9+8= + + =9+9= + + =3135151111914149171791818

Номер слайду 7

1. Напиши за зразком.10 10 10 10 10 10 10 10 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 2. Розв’яжи задачу. У першому будинку 9 поверхів, а в другому – на 7 поверхів більше. Скільки поверхів у другому будинку?1 будинок –2 будинок –9пов.?, на 7 >9+7=16(пов.)Відповідь: 16 поверхів у другому будинку.3. Накресли відрізок АВ довжиною 8см. А відрізок СД на 3см>8см11см

Номер слайду 8

1. Напиши за зразком.12 12 12 12 12 12 12 12 15 15 15 15 15 15 15 15 2. Розклади другий доданок на два зручних.8+4=228+2+2=128+7=258+2+5=158+6=248+2+4=143. Виконай дії з іменованими числами.5кг+5кг= 3дм+7дм=9кг+3кг= 9см+7см=10кг12кг10дм16см4. Накресли ламану лінію. Обчисли довжину ламаної.3см2см4см3см3+2+4+3=12(см)

Номер слайду 9

1. Напиши за зразком.13 13 13 13 13 13 13 13 16 16 16 16 16 16 16 16 2. Обчисли. 7+5=5+7=7+9=9+7=7+4=4+7=8+5=5+8=12121616111113133. Заповни таблицю.{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Зменшуване231015457079 Від’ємник. Різниця3710401006203556073

Номер слайду 10

1. Напиши за зразком.14 14 14 14 14 14 14 14 17 17 17 17 17 17 17 17 2. Збільш на 5 кожне з чисел.{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}123456789+5678910111213145+6=515+5+1=115+7=525+5+2=123. Розв’яжи задачу. Першого тижня в парку поселилося 8 сойок, а другого – на 4 сойки більше. Скільки сойок поселилось у парку за два тижні?1) 8+4=12(сой.) – поселилось другого дня.2) 12+8=20(сой.)Відповідь: 20сойок поселилось за два тижні.

Номер слайду 11

1. Напиши за зразком.22 22 22 22 22 22 22 22 33 33 33 33 33 33 33 33 2. Обчисли.11-1= 11-4= 11-7=11-2= 11-5= 11-8=11-3= 11-6= 11-9=10987654323. Підкресли різниці. Розв’яжи.4+7 12-9 9+0 2+13 20-105+6 14-3 7-7 95-90 40+3012-9=2712-2-7=312-9=314-3=117-7=095-90=520-10=10

Номер слайду 12

1. Напиши за зразком77 77 77 77 77 77 77 7766 66 66 66 66 66 66 662. Заповни таблицю.{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Зменшуване1212121212121212 Від’ємник736495810 Різниця596837623. Обчисли різниці.11-6=-7=-4=11-8=-5=-9=12-5=-4=-8=12-6=-9=-7=547362784635

Номер слайду 13

1. Порівняй 13-7 7 13-3 13-4 13+6 13-613-5 8 13-10 13-3 13-9 13-8>><<<=2. Розв’яжи задачу. З депо на маршрути вийшло 5 тролейбусів, а трамваїв – на 3 більше. Скільки всього машин виїхало на маршрути? –– ?, на більше}?531) 5+3=8(трам.)2) 5+8=13(маш.)Відповідь: 13 машин виїхало.

Номер слайду 14

1. Напиши за зразком.88 88 88 88 88 88 88 8899 99 99 99 99 99 99 992. Розклади на розрядні доданки.13= 12=14= 11=10+310+410+210+13. Заповни таблицю.{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Зменшуване1413121314131114 Від’ємник7685 Різниця7894775555794. Обчисли.14-8= 5+9-6= 8+6-5= 14-7= 7+7-8= 10+4-9=671481461495

Номер слайду 15

1. Напиши за зразком.30 30 30 30 30 30 30 3070 70 70 70 70 70 70 702. Обчисли.15-6= 15-8= 7+8-6=15-9= 15-7= 9+6-8=96781591573. Виконай дії з іменованими числами.17м-8м= 13л-5л=15дм-7дм= 17см-9см=9м8дм8л8см4. Порівняй.7м+9м 15м 5кг+9кг 15кг 14л-7л 10л16>14<7<

Номер слайду 16

1. Напиши за зразком.60 60 60 60 60 60 60 6040 40 40 40 40 40 40 402. Обчисли.17-8=71917-9=7288+9-8=1793. Накресли трикутник. Поділи його однією лінією на трикутник і чотирикутник.4. Накресли ламану, обчисли її довжину.3см4см2см3см+4см+2см=9см

pptx
Додано
15 серпня 2022
Переглядів
1640
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку