ТЕМА УРОКУПОЕЗІЯ ЛІНИ КОСТЕНКО. УТВЕРДЖЕННЯ ІДЕЇ ПРО ТЕ, ЩО ДУХОВНЕ БАГАТСТВО – НАЙБІЛЬШИЙ СКАРБ У ЖИТТІ
Номер слайду 2
ПОЕЗІЯ – ЦЕ ЗАВЖДИ НЕПОВТОРНІСТЬ, ЯКИЙСЬ БЕЗСМЕРТНИЙ ДОТИК ДО ДУШІЛІНА КОСТЕНКО
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Поема «Чайка на крижині» складається з п'яти частин: «Надбережжя», «Крига на Одрі», «Крила», «Ґрунт», «Усміх».
Номер слайду 5
УСНЕ СЛОВЕСНЕ МАЛЮВАННЯРозширте, доповніть, поясніть зимову картину, змальовану Ліною Костенко“В цьому році зима не вдягала білої свити. Часом вже й приміряла, та хтось її зразу крав”.“Пошукала, поплакала”“Що ж робити? – бідувала в старій із торішніх зів’ялих трав”
Номер слайду 6
“КРИЛА”
Номер слайду 7
ТЕОРІЯ ЛІТЕРАТУРИДиптих — два мистецькі, літературні твори, об’єднані єдиним авторським задумом, сюжетом, дійовими особами чи образами.
Номер слайду 8
Літературна лабораторія (робота в групах із диптихом):1) образи твору, їх притчева метафоричність;2) символічне значення людських крил;3) аналіз художніх засобів поезій.
Номер слайду 9
СЛОВНИК СИМВОЛІВКрила – це символ духовності, багатства думки, емоційного піднесення, могутності, незалежності і впевненості. Їх зображували на взутті (як у Меркурія), що означає здатність до духовного піднесення
Номер слайду 10
СЕНКАН НА ТЕМУ “ЛЮДСЬКІ КРИЛА”1 рядок -1 іменник (тема)2 рядок - 2 прикметники (розкривають тему)3 рядок - 3 дієслова (описують дії із теми)4 рядок - речення (ставлення до теми)5 рядок - 1 слово-синонім
Номер слайду 11
ГРА “МІКРОФОН”Які думки і почуття викликали у вас прочитані вірші?
Номер слайду 12
Домашнє завдання. Вивчити напам’ять поезію (на вибір), вміти її аналізувати. Підготуватися до диспуту за темою “Чому необхідно бути духовно розвиненим і багатим”